Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla kiinnostunut jos ei koskaan tee aloitetta?

Vierailija
13.08.2019 |

Tarkoitan tässä tapauksessa viestittelyä. Ollaan messengerillä yhteyksissä, kerran oltiin treffeillä, jotka meni tosi kivasti.
Miksi mies ei kuitenkaan koskaan laita viestiä, jos en itse laita ensin hänelle? Onko hän sitten kuitenkaan oikeasti niin kiinnostunut kuin sanoo? Tykkäisin miehestä todella paljon, mutta epäilyttää hänen puheet, koska ei sitä keskustelun aloitusta ole vielä koskaan tehnyt.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa leffa Jätä se! Naiset keksivät kaikenlaisia selityksiä itselleen, miksei mies ole ottanut yhteyttä. Lukevat myös signaaleja miten sattuu. Fakta on se, että jossei mies ota yhteyttä, ei hän ole kiinnostunut sinusta tarpeeksi. Ihastunut mies tekee mitä tahansa, jotta saa jonkinlaisen yhteyden ihastuksen kohteeseensa. Keksii vaikka tikusta asiaa.

Eikö tänne kirjoittanut mies joka sanoi selvästi ettei tee aloitteita?

Vierailija
42/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naimisissa.

Itselleni kävi joitain vuosia sitten niin, että olin aivan lääpälläni mieheen, jonka kanssa tuntui synkkaavan, mutta itse olin aina se yhteydenottaja. Mies kyllä vastasi aina ja tapaamiset onnistuivat, mutta hän ei tosiaan itse ollut aloitteentekijä. Parin kuukauden jälkeen sitten paljastui, että hänellä on vaimo. En ottanut enää yhteyttä. Harmitti.

Itselläni pahimmat pommittajat on olleet pari varattua miestä. Sinkut taas useinkin olleet vaisumpia, toki joskus aloitteita tullut mutta reilusti vähemmän kuin mitä itse sitten jouduin tekemään. Yhteen olin ihastunut aika paljonkin ja mietin mielessäni vaikka mitä tarkoituksia millekin asioille, kunnes mies yli kkn hiljaisuuden jälkeen ilmoitti alkaneensa seurustella toisen kanssa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko mahdollisuuden tehdä aloitteen? Minä tapailin joskus jonkin aikaa yhtä naista joka viestitteli minulle jatkuvasti ja aina yritin vastata vaikka olisinkin ollut hieman huonossa paikassa. Jos vastaus viipyi 5 minuuttia niin tuli jo jatkoviesti jossa kyseltiin miksi en vastaa. Joskus kun minä laitoin hänelle viestiä niin hän ei vastannut mitään. Kävi kyllä äkkiä selväksi että hän haluaa pitää minuun yhteyttä aina kun hänellä on sellainen hetki että sitä haluaa ja vain silloin.

Vierailija
44/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa leffa Jätä se! Naiset keksivät kaikenlaisia selityksiä itselleen, miksei mies ole ottanut yhteyttä. Lukevat myös signaaleja miten sattuu. Fakta on se, että jossei mies ota yhteyttä, ei hän ole kiinnostunut sinusta tarpeeksi. Ihastunut mies tekee mitä tahansa, jotta saa jonkinlaisen yhteyden ihastuksen kohteeseensa. Keksii vaikka tikusta asiaa.

Ei ne miehet millä on aina menneet nais asiat perselleen. Tarpeeks monta kertaa kun epäonnistuu niin sitä lamaantuu ja ei tiedä enää mitä tehdä. Sen jälkeen naisen kanssa tekemissä oleminen aiheuttaa aina hämmentyneen olon.

Vierailija
45/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on jo tavattu ja nainen viestittelee ja ilmaisee kiinnostuksensa, ei miehen passiivisuus johdu ujoudesta. Kyllä se on riittävän kiinnostuksen puutetta, oli syy mikä hyvänsä. Tuollaisessa tilanteessa neuvotaan, että aktiivisempi lopettaa yhteydenpidon, sillä se todellinen kiinnostus selviää ja kiinnostus saattaa myös herätä uudelleen, kun totuttu toimintatapa muuttuu.

Näin minä teen. Monta kertaa olen sen päättänyt, mutta on tosi vaikea ollut olla laittamatta, kun olen niin ihastunut. :/

Nyt en enää laita. Katsotaan kuuluuko mitään...

Ap.

Vierailija
46/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin viestittelin yhden miehen kanssa, oli innokkaana kun aloitin, saattoi tuolloin soittaakin. Lopulta homma tyssäs siihen että kaulaili facekuvassa minua nuoremman ja timmimmän mimmin kanssa. Olin idiootti ja tyhjää parempaa seuraa.

Aika pian mulle löytyi mies joka on innokkaampi kuin minä ja taas asiat tuntuvat normaaleilta.

Miehiltä ruinaaminen on vihoviimeistä hommaa.

Vierailija
47/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko mahdollisuuden tehdä aloitteen? Minä tapailin joskus jonkin aikaa yhtä naista joka viestitteli minulle jatkuvasti ja aina yritin vastata vaikka olisinkin ollut hieman huonossa paikassa. Jos vastaus viipyi 5 minuuttia niin tuli jo jatkoviesti jossa kyseltiin miksi en vastaa. Joskus kun minä laitoin hänelle viestiä niin hän ei vastannut mitään. Kävi kyllä äkkiä selväksi että hän haluaa pitää minuun yhteyttä aina kun hänellä on sellainen hetki että sitä haluaa ja vain silloin.

En viestittele jatkuvasti, en edes päivittäin. Olisi kyllä ollut mahdollisuus laittaa ensin viestiä.

Mies vastaa aina tosi nopeasti takaisin.

Ap.

Vierailija
48/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin viestittelin yhden miehen kanssa, oli innokkaana kun aloitin, saattoi tuolloin soittaakin. Lopulta homma tyssäs siihen että kaulaili facekuvassa minua nuoremman ja timmimmän mimmin kanssa. Olin idiootti ja tyhjää parempaa seuraa.

Aika pian mulle löytyi mies joka on innokkaampi kuin minä ja taas asiat tuntuvat normaaleilta.

Miehiltä ruinaaminen on vihoviimeistä hommaa.

Joo no tämä aihe on vähän sellaisille ujommille ja kiltimmille miehille. Sulla on ollut tota jännä mies säätöä niin ei liity tähän mitenkään.

Vierailija
49/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Kelpaat siis paremman puutteessa kun tyrkytät itseäsi ja mies varmasti ihan tykkää t¤ppaa aikaa ja tylsyyttä viestittelyllä kanssasi, mutta et ole sillä lailla miehen mielessä (kuten ihastus olisi) jotta hän ottaisi itse yhteyttä ja olisi myös aloitteellinen. Kenties ei tavallaan edes muista olemassaoloasi ennen kuin pistät viestiä.

Vierailija
50/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olin aikoinaan vuosia kiinnostunut useammastakin naisesta, mutta en uskaltanut tehdä aloitetta.

Noh nämä naiset sitten aina pariutuivat, kun en saanut suutani auki (tai olisivat varmaan pariutuneet siitä huolimatta).

Lopulta sitten sain kerättyä tarpeeksi rohkeutta ja nyt on oltu jo 22 vuotta yhdessä.

Vierailija
51/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Kelpaat siis paremman puutteessa kun tyrkytät itseäsi ja mies varmasti ihan tykkää t¤ppaa aikaa ja tylsyyttä viestittelyllä kanssasi, mutta et ole sillä lailla miehen mielessä (kuten ihastus olisi) jotta hän ottaisi itse yhteyttä ja olisi myös aloitteellinen. Kenties ei tavallaan edes muista olemassaoloasi ennen kuin pistät viestiä.

Harmillista, jos näin on. Voi hyvinkin olla.

Tunnen itseni nyt tosi noloksi, kun olen niitä viestejä laittanut.

Ap.

Vierailija
52/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on jo tavattu ja nainen viestittelee ja ilmaisee kiinnostuksensa, ei miehen passiivisuus johdu ujoudesta. Kyllä se on riittävän kiinnostuksen puutetta, oli syy mikä hyvänsä. Tuollaisessa tilanteessa neuvotaan, että aktiivisempi lopettaa yhteydenpidon, sillä se todellinen kiinnostus selviää ja kiinnostus saattaa myös herätä uudelleen, kun totuttu toimintatapa muuttuu.

Näin minä teen. Monta kertaa olen sen päättänyt, mutta on tosi vaikea ollut olla laittamatta, kun olen niin ihastunut. :/

Ap.

Huomaatko, että sä sanoit sen ihan itsekin jo? Ihastuneena se on kaikille tosi vaikeaa olla viestittelemättä ja olla olematta aloitteellinen..

Miestä ei vaan kiinnosta. Sori.

Vierailija
53/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Huomaatko, että sä sanoit sen ihan itsekin jo? Ihastuneena se on kaikille tosi vaikeaa olla viestittelemättä ja olla olematta aloitteellinen..

Miestä ei vaan kiinnosta. Sori.

No ei kaikilla noin mene

Vierailija
54/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ja samaan aikaan miehelle ei ole tuottanut mitään ongelmaa olla viestittelemättä, koska mies ei ole (ollut) ihastunut.

Vierailija
55/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ja samaan aikaan miehelle ei ole tuottanut mitään ongelmaa olla viestittelemättä, koska mies ei ole (ollut) ihastunut.

Miksi sitten sanoo muuta?

Ap.

Vierailija
56/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla hemmetin ujo, polttanut näppinsä joskus pahasti tai vain epäuskoinen itsensä suhteen.

Tai sitten voi olla, että olet way out of your league eikä mies vastaa sen takia.

Mitä tarkoitat tuolla viimeisellä?

Ap.

Malli joka on "kiinnostunut" finninaamaisesta rämehirviöhevarista.

Ei mies ota sinua tosissaan kun päättelee sinun vain leikkivän hänellä

-eri, tuossa tilanteessa ollut

Vierailija
57/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäisiä te olette?

Tuntuu siltä kuin leikkisitte jotain kissa ja hiiri leikkiä tyyliin Tom ja Jerry. 

Miltäs kuulostais, jos aikuiseen tapaan kysyisit, että onko mies sinusta kiinnostunut? Entä jos kysyisit suoraan, että mitkä ovat hänen aikeensa sinun suuntaansa? Hakeeko hetken hupia, ystävää vai ystävää eduilla vai parisuhdetta?

Vierailija
58/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 2 toisistaan kiinnostunutta aikuista ihmistä, niin vuorotellen otetaan yhteyttä eli molemmat tekevät niitä aloitteita. Joidenkin mukaan ilmeisesti miehen tulee olla se, joka tekee kaikki aloitteet ja nainen saa kaiken eteensä tekemättä mitään!? Ei... Ei ole mikään sukupuolijuttu tämä. Jos huomaat, että sinä olet ainoa, joka pitää juttua yllä, niin en ainakaan minä jaksaisi moista.

Vierailija
59/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päästää itsensä miettimään toisen todellista kiinnostusta on jo hakoteillä.  Lisää tapahtumia elämään ja menoja niin ei ehdi liikoja miettiä. Sitten voi asiaa suoraankin kysyä, kun se ei ole niin polttava. Jos tulee pakit niin kohauttaa harteitaan ja jatkaa niiden muiden asioiden tekemistä. Kyttäämisellä, odottelulla ja taktikoinnilla saa vaan ladattua liikaa odotuksia ja merkityksiä tilanteisiin ja hyvinkin alkanut juttu tyrehtyy.

Vierailija
60/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää löytyä aloitekykyä, muuten on ihan vässykkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi