Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakkaat perheet ostavat RUUAN netistä! Että ottaa päähän

Vierailija
13.08.2019 |

Niin että suoni meinaa katketa!!! 😠😠😠

https://yle.fi/uutiset/3-10919388

Onkos köyhällä tähän varaa???

Kommentit (289)

Vierailija
61/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko hulluja. Ruuan verkkokaupoissa hinnat ovat usein kaksinkertaisia kauppoihin verrattuina. Pienellä kuljetusmaksulla idiootteja rahastetaan. Ainoina poikkeuksina pörrisma ja kitumarket, joista voi tilata siedettävillä hinnoilla.  Kallista silti liidiin verrattuna.

Vierailija
62/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on kauhean vaikea keksiä, et miten tuo säästäisi aikaa, että klikkailisin netistä sen kärryllisen tuotteita. Ei siinä mitään, kiva palvelu ja hyvä jos joku kokee hyötyvänsä. Itse en ole kokeillut, enkä tuomitse, mutta en myöskään itselleni ole kokenut tarpeelliseksi.

Onhan tuokin jälleen yksi kiva tapa eristäytyä täysin yhteiskunnasta, kun ei tarvitse jalkaansa ulos asunnosta laittaa edes käydäkseen kaupassa.

Meillä ainakin tilataan lähes joka viikko sanat ostokset. Ei niitä tuotteita aina uudestaan etsitä ostoskoriin vaan voi tehdä peruslistan mitä hyödyntää aina tilauksessa ja tarvittaessa sitten muuttaa tätä listaa. Ja silti käymme pieniä ostoksia kaupassa tilauksen lisäksi eli ei eristäytyä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
64/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupoista ostaminen on nykyaikaa. Mä ostan lähes kaiken netistä. Lääkkeetkin.

Muut mutta ei ruokaa.

Ruuan ostaminen verkkokaupoista yleistyy koko ajan. On varmasti ihmisiä, jotka mieluummin jonottavat marketeissa ja se heille suotakoon. Me, joilla on parempaakin tekemistä kuin käydä kaupoissa, voimme tilata kaiken netistä.

Vierailija
65/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on kauhean vaikea keksiä, et miten tuo säästäisi aikaa, että klikkailisin netistä sen kärryllisen tuotteita. Ei siinä mitään, kiva palvelu ja hyvä jos joku kokee hyötyvänsä. Itse en ole kokeillut, enkä tuomitse, mutta en myöskään itselleni ole kokenut tarpeelliseksi.

Onhan tuokin jälleen yksi kiva tapa eristäytyä täysin yhteiskunnasta, kun ei tarvitse jalkaansa ulos asunnosta laittaa edes käydäkseen kaupassa.

Olen tilannut ruuat kotiinkuljetuksena jo useamman vuoden. Silti olen sosiaalinen ja käyn ulkona päivittäin. Haluan tehdä vapaa-ajalla jotain mukavampaa kuin käydä marketissa ostoksilla.

Vierailija
66/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se näpyttelyaikakin lyhenee kun saa ekana tehtyä "rungon" sinne sivuille. Aina tilauksessa on samat kurkut, tomaatit, maidot ym ja ne saa tallennettua sinne valmiiksi. Mietin joka tapauksessa viikon ruokalistan etukäteen niin eipä tuossa 10min kauempaa mene.

Vierailija
67/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömät hinnat. Nuija tuijottaa vain kuljetusmaksua, kauppias nauraa. Halvemmaksi tulee palkata palvelija käymään liidissä tai jopa pörrismassa ;-)

Vierailija
68/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön pelkästään muiden valmistamaa ruokaa. Eli käyn ulkona syömässä tai tilaan woltilla ruokaa kotiin. Mukavan helppoa.

Vierailija
69/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Helpompaa ja nopeampaahan se on tuotteet kaupasta ostaa kuin plärätä nettiä. Matkaan menee 2 x 5 min kävellen ja tutusta kaupasta kerään tuotteet nopeammin kuin nettisivuilta. Samalla voin hyödyntää -50% poistotuotteet mikä leikkaa melkoisesti ruokalaskua. Netissä tuskin alennustavaraa on tarjolla. Joten ostakoot vaan ihan vapaasti minun puolestani.

Vierailija
70/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin olisi tähän palveluun varaa, mutta eipä sitä käytetä. Ihan samalla tavalla käydään ruokakaupassa kuin vähemmin varakkaat, tsekataan tarjouksia ja ostetaan alesta poistotuotteita kuin muukin ihmismassa. Pullonpalautusautomaatillekin jonotetaan kiltisti rahvaan seassa. Älä viitsi katkeroitua turhasta ap!

Vierailija
71/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ollut ennen verkkokauppojakaan tapana tavata ystäviäni ja läheisiäni kaupoissa. Etätyö + verkkokaupat antavat mulle enemmän aikaa ulkoilla koiran kanssa, pitää yhteyttä mulle tärkeisiin ihmisiin, käydä ravintoloissa syömässä ja kahviloissa kahvilla, käyttää muitakin palveluita (kampaaja, kosmetologi, hieroja jne), käydä tapaamassa iäkkäitä vanhempiani (jotka muuten ostavat myöskin ruokansa ja muut päivittäistavarat verkkokaupoista) jne. Koska mulla ei ole autoa eikä ajokorttiakaan, aiemmin meni 10 tuntia viikossa pelkkiin työmatkoihin ja kaupassa oli käytävä joka toinen päivä, koska en saanut tuotua kuin korkeintaan parin päivän ostokset (kissanhiekkoja, kissanruokia, koiranruokia yms) bussilla. Jos lasken tuntipalkkani perusteella summan, minkä säästän nyt ajankäytössä, saan koko kuukauden päivittäistavarat sillä summalla ja jää vielä ylikin. 

Vierailija
72/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja tilaan kaikki ruuat nettiruokakaupasta. Aina on tullut erittäin tuoretta tavaraa. Esim. lihat ja kalat tulee suoraan tukusta. Ihmettelin mikä kauppa tämä on, kunnes tajusin sen olevan paikallinen tukku.

Vierailija
73/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupoista ostaminen on nykyaikaa. Mä ostan lähes kaiken netistä. Lääkkeetkin.

Muut mutta ei ruokaa.

Ruuan ostaminen verkkokaupoista yleistyy koko ajan. On varmasti ihmisiä, jotka mieluummin jonottavat marketeissa ja se heille suotakoon. Me, joilla on parempaakin tekemistä kuin käydä kaupoissa, voimme tilata kaiken netistä.

Kuka jonottaa kuka ei. Viimeksi olen seissyt kassajonossa joulunalusruuhkassa. Jos sitä nyt voi ruuhkaksi sanoa kun 3 ihmistä oli edellä. Kassoja on yleensä aina niin monta ettei jonoja pääse syntymään.

Vierailija
74/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi. Helpompaa ja nopeampaahan se on tuotteet kaupasta ostaa kuin plärätä nettiä. Matkaan menee 2 x 5 min kävellen ja tutusta kaupasta kerään tuotteet nopeammin kuin nettisivuilta. Samalla voin hyödyntää -50% poistotuotteet mikä leikkaa melkoisesti ruokalaskua. Netissä tuskin alennustavaraa on tarjolla. Joten ostakoot vaan ihan vapaasti minun puolestani.

Kyllä voi laittaa viestikenttään viestiä "-30% tuotteita saa laittaa" jos vaikka tilaat lihoja, leipää tai maitotuotteita.

Vierailija
75/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskori liidissä 100 eur, verkkokaupassa 200 eur, mutta kun kuljetusmaksu on vain 5,90, on verkkokauppa tyhymälle "edullinen" ;-)

Vierailija
76/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurituloisenakin tienaan liidisä käymällä tuntipalkkani tuplana ;-) 

Vierailija
77/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostoskori liidissä 100 eur, verkkokaupassa 200 eur, mutta kun kuljetusmaksu on vain 5,90, on verkkokauppa tyhymälle "edullinen" ;-)

Kaikilla ei ole Lidl kävelymatkan päässä eikä kaikilla ole autoa. Jos hakisin Lidlistä viikon ruuat, mun pitäisi tulla takaisin taksilla. 

Mä en ole väittänyt, että verkkokauppa olisi edullinen. Mutta eipä ole edullinen tuo lähikauppanikaan eli pieni K-Market. Paljon halvemmalla pääsen tilaamalla Citymarketistä kotiinkuljetuksella. 

Vierailija
78/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko vähän tyhmä? Miksi pitäisi olla varakas käyttääkseen.tuota palvelua? Itse olen äitiyslomalla ja mieskin tällä hetkellä aloitteleva yrittäjä ja ostan ruuat verkosta, koska tulee ostettua vain ja ainoastaan tarpeellista.

Vierailija
79/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä Apn otsikkoa. Miten, siis MITEN hän voi kokea oikeutetuksi kadehtia hyvätuloisia? Rakas Ap, minä olen hyvätuloinen - en rilas - johtaja. Palkkani on 7900e/kk. Teen 50-tuntiata työviikkoa ja työ on rasksta ja vaativaa. Olen työaikalain ulkopuolella eli mistään ylitöistä, matkoista, viikonlopputöistä ei makseta tai korvata mitään. Kaikki työ kuuluu palkkaan vaikka se vaatisi välillä 24/7 työntekoa.

Oletko nyt oikeasti sitä mieltä että työttömän kotona makaavan sossulokin kuuluu saada sama elintaso ja samat mahdollisuudet käyttää rahaa kuin minun? Jos kadehdit tulojani ja mahdollisuuttani tilata ruoka kotinkuljetuksella, niin tajuatko että se mahdollisuus ei tule itsestään ja helposti vaan kovalla työn teolla. Oletko itse valmis samaan työmäärään ja työaikalain ulkopuolisuuteen?

Niinpä, et. Sossulokit haluaa saman elintason kuin ahkerat työssäkäyvät tekemättä mitään.

Mutta saat sen ruuan kotiinkuljetuksen kyllä kun vähän PONNISTELET.

Vierailija
80/289 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että ruuan ostaminen verkkokaupoista kotiinkuljetuksella tulee yleistymään vielä paljon. Suuret ikäluokat vanhenevat, vanhusten palvelut huononevat. Moni ikäihminen tulee varmasti hoitamaan kauppareissunsa verkkokaupan kautta kotiinkuljetuksella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme