Naiset, vastatkaa rehellisesti
Kumpi teitä viehättää enemmän?
1. Korkean sosioekonomisen aseman omaava mies: Menestynyt työssään, korkeasti koulutettu, sivistynyt mutta ulkonäkö jää selvästi alle keskitason. Laihaläski, ei kovinkaan lihaksia. Omaa hyvät käytöstavat ja on mainiota seuraa. Ajaa yli 100 000e autoa, pääomaa löytyy 5 miljoonaa euroa.
2. Maskuliininen, rakennusalalla työskentelevä sopivan lihaksikas ja hyvännäköinen alfauros. hyvä tyylitaju, kohtelias ja muutenkin hyvä tyyppi. Ajelee toyota corolla vm. 2002, pääomaa löytyy n. 10000e.
Eli, rahaa+statusta vai ulkonäköä ja persoonaa? Löytyykö täältä gold diggereitä?
Kommentit (48)
On se muuten kumma, kun näitten betamiesten mielestä naisilla on aina hirveän pitkä vaatimuslista mutta kun katsoo vaikka Prisman asiakaskuntaa, niin taviksilta vaikuttaa 99% miehistä, joilla on nainen mukanaan. Sama juttu missä vaan paikassa alkaen leffateatterit, nähtävyydet, patikkapolut, teatteri..
Tosi eriskummalliseen tai ns mitättömän näköisetkin miehet saavat seuraa ilman että heillä pitäisi olla iso tilipussi tai jokin superkiinnostava ammatti tms. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia. Nää alfa-beta-gamma-deltajutuista ja tasoista höpisevät ulilaidan jonnet voisivat vaikka irrottaa katseensa siitä tietokoneen ruudusta ja vilkaista omia vanhempiaan, tätejään ja setiään ja heidän puolisovalintoja.
Minulla on tuo 2. Auto ei ihan noin vanha. Mies on ystävällinen ja hyvä sängyssä.
Nykyään valitsisin ehkä tuon 1. Välillä tuntuu ettei meillä ole mitään henkistä yhteyttä. Lapset ja hyvää seksiä.
Toisaalta en kestä rahoilla kehuskelevia ollenkaan, eli tuskin kohtaisin 1. sellaista keskustelijaa mitä haen. 1. vaihtoehtoja on töissä, ja heitä jaksaa sen mitä on pakko.
Vaikea sanoa. Kumpikaan ei kuulosta kuvauksen perusteella erityisen kiinnostavalta. Mahdollista tietysti on, että jompikumpi olisi kiinnostava, tai ehkä jopa molemmatkin, mutta ei se kovin todennäköistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi valita onko pinnallinen valiten rahan vai pinnallinen valiten ulkonäön. Olettaen että luonteet ovat samantasoisia (tuo alfauros käsitteenä hieman nimittäin epäilyttää). Kummankaan uskollisuudesta ei ole mainittu sanaakaan.
Mä oon varmaan tosi tynnyrissä elänyt ja naiivi tollo, kun mulle ei tullut tai ylipäätään koskaan tule mieleen, että onko joku uskollinen.:D
Oletan kai, että on
Kun oot kertaalleen naiivi tollo väärän miehen kohdalla, niin alkaa jatkossa tulla.
Kumpi niistä pitää minusta?
Kumpi on älykäs ja haluaa tietää mitä minulle kuuluu, kysyy kuinka voin, haluaa laittaa mulle aamiaista ja lähteä mun kanssa viikonloppuna uimaan saareen tai mattopyykille?
Pitääkö hän Tarantinon leffoista, sylittelystä sohvalla, haluaako ķuulla mun lempirunot?
Ykkönen.
Koska en itsekään ole mikään fitness-babe.
Aivot ovat miehen seksikkäin elin. En kestä tolloja.
Minulla on riittävästi omaa vaurautta Kaj äyrän sitä mielellään vaikkapa matkusteluun, joten ehkäpä ykkösestä olisi tuohon itsekustanteinen kaveri?
Kakkonen jos valita pitää.