Naiset, vastatkaa rehellisesti
Kumpi teitä viehättää enemmän?
1. Korkean sosioekonomisen aseman omaava mies: Menestynyt työssään, korkeasti koulutettu, sivistynyt mutta ulkonäkö jää selvästi alle keskitason. Laihaläski, ei kovinkaan lihaksia. Omaa hyvät käytöstavat ja on mainiota seuraa. Ajaa yli 100 000e autoa, pääomaa löytyy 5 miljoonaa euroa.
2. Maskuliininen, rakennusalalla työskentelevä sopivan lihaksikas ja hyvännäköinen alfauros. hyvä tyylitaju, kohtelias ja muutenkin hyvä tyyppi. Ajelee toyota corolla vm. 2002, pääomaa löytyy n. 10000e.
Eli, rahaa+statusta vai ulkonäköä ja persoonaa? Löytyykö täältä gold diggereitä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitoit noi raha-asiat tuohon? Minä ottaisin korkeasti koulutetun ykkösen, joka olisi myös sivistynyt ja mainiota seuraa ihan riippumatta siitä, onko miljoonia vai ei. Harvemmilla on. Oletan, että kakkonen on vähemmän koulutetumpi, jonka kanssa olisi ehkä erilaiset kiinnostuksen kohteet ja vähemmän juteltavaa. Ihan h-lvetin sama, millä autolla ajaa. Ei kai nyt kukaan niin hullu ole, että auto vaikuttaisi siihen, kiinnostuuko toisesta vai ei. Minä olen ollut 1,5 vuotta ihastunut mieheen, jolla ei ole edes ajokorttia!
Mun ihastuksilla ei ole yleensä ollut edes autoa.
Kaksi kertaa olen kiinnostunut miehestä jolla oli auto; toisella vanha Lada ja toisella Kleinbus.
Millä tavalla duunari voisi olla alfa? Tottakai koulutettu ja älykäs on enemmän alfa kuin tavallinen rividuunari.
Tosin tuo ykkönen vaikuttaa hieman tyhmältä, jos pitää autolla pullistella. Oikeasti fiksuilla alfoilla on aika tavalliset autot.
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi valita onko pinnallinen valiten rahan vai pinnallinen valiten ulkonäön. Olettaen että luonteet ovat samantasoisia (tuo alfauros käsitteenä hieman nimittäin epäilyttää). Kummankaan uskollisuudesta ei ole mainittu sanaakaan.
Mä oon varmaan tosi tynnyrissä elänyt ja naiivi tollo, kun mulle ei tullut tai ylipäätään koskaan tule mieleen, että onko joku uskollinen.:D
Oletan kai, että on
Ei kumpikaan mutta voisin tapailla molempia jonkin aikaa. Loppupeleissä voiton veisi joku vähän nörtin oloinen silmälasipäinen mies, joka saa mut nauramaan ja jolla on samanlaiset arvot kuin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla duunari voisi olla alfa? Tottakai koulutettu ja älykäs on enemmän alfa kuin tavallinen rividuunari.
Tosin tuo ykkönen vaikuttaa hieman tyhmältä, jos pitää autolla pullistella. Oikeasti fiksuilla alfoilla on aika tavalliset autot.
Sillä tavalla voi, ettei se katso sinänsä koulutusta tai varallisuutta, kenellä on karismaa ja kuka on vakuuttava, ketä kuunnellaan ja kuka kiinnittää kaikkien huomion tullessaan huoneeseen jne.
Sellaista luontaista auktoriteettia, mikä on yleensä synnynnäistä eli ei liity koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä, pääasia että töissä käy. Ja viehättävyys riippuu ihan muista asioista kuin lompakon paksuudesta.
n34
Piti vastata rehellisesti.
Persoonattomilta vaikuttavat molemmat. Töillä tai rahalla ei ole merkitystä.
Huutonaurua !!!!!!!!!!!
.......Löytyykö täältä GoldDiggereitä : D ........
Miehessä viehättää joko paksu rahapussi tai miehekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinua. Monia naisia viehättää ihan muut asiat. Yleisimpinä huumorintaju ja äly. Auton merkki ja hinta ei kiinnosta 99% naisista.
Eka vaihtoehto. En voisi olla duunarin kanssa vakavassa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinua. Monia naisia viehättää ihan muut asiat. Yleisimpinä huumorintaju ja äly. Auton merkki ja hinta ei kiinnosta 99% naisista.
Niin totta, koska mulle tuli ainakin noista molemmista vaihtoehdoista ällörefleksi:(
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä, pääasia että töissä käy. Ja viehättävyys riippuu ihan muista asioista kuin lompakon paksuudesta.
n34
Piti vastata rehellisesti.
Vastasin niin rehellisesti kuin osasin :)
n34
Ei kiinnosta kumpikaan combo. Iloisuus, positiivisuus, kemia. Oikeastaan ainoat mitä vaaditaan.
Nyt ei kyllä suorilta sytyttänyt kumpikaan. Mutta kumpaankin voisi rakastua, jos se kuuluisa kemia...
Vastasin jo tuolla edellä, että ottaisin ykkösen. Pakko jatkaa, kun työpaikaltani löytyvät nuo molemmat tyypit. No ykkösellä ei ole miljoonia, mutta ilmeisen varakas on. Auto on Lexus, ei taida sataatonnia maksaa kuitenkaan. Olin kuolettavan ihastunut tuohon ykköstyyppiin, pitkään. Ihan tavallisen näköinen mies, pieni vatsakumpukin sillä on. Mutta se viiltävä nopea äly! Itsevarmuus, esiintymiskyky, huumorintaju, sosiaaliset taidot, nokkeluus, intohimo työhön, yleissivistys. Olin aivan lätkässä, ja mieletön suutelijakin mies oli. (Pidemmälle en valitettavasti päässyt.) Sitten tuo jälkimmäinen. Joo, hyvä tyyppi. Olen toki fantasioinut hänestä, varmaan hyvä sängyssä. Mutta duunarilla duunarin jutut, olin ehkä päivän ihastunut. Eli kyllä henkiset ominaisuudet on ne, mitkä vetää. Ei auta, että duunarilla oli muuten venekin. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko siis, että pitää olla älyllisesti suunnilleen samaa tasoa ja huumorintajun kohdata?
Jos, niin sitten allekirjoitan, sillä parhaitenhan sitä tietysti synkkaa niiden kanssa, jotka on älyllisesti samaa tasoa ja jakaa samankaltaisen huumorin.
Auto ei itseänikään kiinnosta, vaikka minulla on kyllä tietty automaku (joka ei vaikuta siihen, kenestä kiinnostun tai en).
Yleensä olen kiinnostunut autottomista miehistä.
Ykkönen käy ystäväksi, kakkonen s.ksiseuraksi, ehkä. Kumpikaan ei vaikuta kiinnostavalta parisuhdemielessä.
Ihan selvästi miehen tekemä kysely, miehet luulevat oikeasti että joku auto vaikuttaa. Sanonpa nyt tässä että me naiset tykkäämme sellaisesta tyypistä jonka kanssa kolahtaa ja on kipinää, ei siinä jollain autolla ole väliä. Toiselle kolahtaa älykkö, toiselle hipsteri, kolmannelle peruskomea jne.