Missä maassa on tylyinmät ihmiset?
Kommentit (21)
Virossa. Tympeitä moukkia, asiakaspalvelusta ei tietoakaan.
Slovakialaiset ovat turhia ihmisiä.
Yhdyn mielipiteessä edelliseen, Viro EHDOTTOMASTI. Asiakaspalvelu ala-arvoista. Oltiin mm. Amarillossa ja oltiin jonossa noin 45 minuuttia kun työntekijät vain pällisteli meitä, vaikka hyvin tiesivät ettei meitä enää palvele työmäärän takia. Kassaukko lähti keskenkaiken lipettiin takahuoneeseen, ettei tarvitse ottaa vastaan vihaisia asiakkaita. Jalat oli konsertista kipeät ja maha huusi nälkää. Kaiken lisäksi armoton vitutus. En ole agressiivinen ihminen, mutta tuolloin olisin sanonut hyvin pahasti sille kassaukolle.
No Virossa on aika tylyjä. Haha, esim. mun kampaaja, jolla käyn sielä sillon tällön, on kamala äm mä, mutta tekee aina hyvää jälkeä. :D
Viro, Venäjä ja Puola aika korkealla listauksessa.
Italiassa, etenkin Sisiliassa asiakaspalvelu oli ainakin onnetonta. Mukavimmat on Kanadasta ja Australiasta.
Suomessa. Ihmiset ovat tympeitä, kiukkuisia ja pahoittavat mielensä kaikesta. Parasta kohtelua olen saanut anskassa ja suunittelenkin juuri sinne muuttamista.
Suomessa on varmaan tylyimmät eläkeläiset. Kaikesta ruikutetaan, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja muilla ihmisillä ei ole mitään väliä.
Asun Romaniassa. Ravintolassa, kampaajalla ja kaupoissa tuntuu joskus, että pitäisi hävetä, kun kehtaan mennä sinne häiritsemään työntekijöitä.
Valtion virastoissa on meiniki vielä tylympää. Yhtä lappua, johon tarvin verovirastosta leiman, virkailija pyöritteli hetken käsissään ja alkoi sitten näpytellä sanaakaan sanomatta tietokonetta. Parin minuutin päästä kysyin varovasti, että onko tässä joku ongelma. Sanoi, että olen väärällä tiskillä. Ei sitten voinut heti sanoa...
Postivirkailija meinas syödä mut elävältä, kun menin hiljaiseen aikaan postittaa pakettia.
Usein saa myös vastaukseksi olkapäiden kohauttelua ja "nu se poate", "ei pysty", vaikka tietää satavarmasti olevansa oikeassa paikassa.
Suomessa, huokaus. :( Aspat ovat tylyjä ja huonokäytöksisiä sekä vielä tietämättömiä. Tänään oli pakko soittaa operaattorille TV-kortista eikä neuvoja tietenkään tullut. Mies nyt menossa palvelupisteeseen henk.koht. hoitamaan asiaa, jospa menisi perille.
Pahimpia tietty Kela, työkkäri, tk sekä postipiste...
Ruotsi. Ovat tylyjä tummaihoisia kohtaan.
Tääällä ei sentään tapeta ketäään. Ainakaaan jossain viiidakossa. Ruokaaa riiitttä omastakin takaaa. Rahalla selviää kaikesta.
Venäjä on paha, tai tietyt paikat Venjällä. Esimerkiksi Pietarin metron työntekijät on jäätäviä. Se vastenmielisyys ja inho, joka heistä huokuu asiakkaita kohtaan on jotain hyytävää. Sen vuoksi olenkin superystävällinen kun ostan metrolippuja. Hymyilen supermaireasti ja pyydän vaikkapa 5 lippua ja kiitän ylitsevuotavan kauniisti vaihtorahoista :D Liekö tajuavat veetuiluksi.
Pohjois-Koreassa