Sinä, joka tykkäät mennä joka päivä töihin, etkä lopettaisi työntekoa lottovoittoonkaan - mitä työtä teet?
Itselleni nämä viimeiset pari viikkoa kesäloman jälkeen ovat olleet töissä lähinnä mol.fi -sivuston selaamista ja herätyskellolle huutamista..
Kommentit (68)
Katso työpaikkoja enemmin LinkedIn kuin mol.fi
Jos ap olet siis etsimässä työpaikkaa
Vierailija kirjoitti:
Ei kai semmosta työtä ole. Ehkä joku matkaopas?
Matkaoppaan työ taitaa olla aika rankkaa. Jos joillekin rikkaille turistille annat yksityiskierroksia pääset varmaan helpolla, mutta isot matkayhtiöt ei pahemmin markaoppoiden hyvinvointiin taida sijoittaa.
Olen puheterapeutti. En lopettaisi työtä kokonaan, muttä vähentäisin varmasti. Ennen kymppiä en menisi aamulla töihin. Enkä perjantaisin.
Asiantuntijatehtävissä valtiolla. Mukavat työkaverit ja mielenkiintoinen työ
Kirjastossa oon töissä ja lottovoitto ei saisi töitä lopettamaan.
"Konttorirotta". Kyse ei ole niinkään työstä sinänsä, vaikka koen senkin mielekkääksi, vaan kivasta työympäristöstä ja hyvästä hengestä työpaikalla. Työpakallani on huippuosaajia ja asiantuntijoita suurin osa. Mukavia ihmisiä. Meillä ei kahvitauolla puhuta "kauniista ja rohkeista".
Juristi. Voisin tosin vaihtaa vähemmän stressaaviin työtehtäviin, mutta jatkaisin juristina.
Koulunkäyntiavustajana ihanassa koulussa, jossa myös mahtavat työkaverit. Ehkä vähentäisin työtunteja 25h/viikko. Tai sitten olisin stand by-sijaisena, jos ja kun joku sairastuu (näitähän riittää, flunssat ja vatsataudit jylläävät joka vuosi, valitettavasti.)
Tykkään olla ihmisten parissa päivät ja koen työni hyvin merkitykselliseksi. Siksi en haluaisi luopua siitä kokonaan.
Pienenä aloittamani urheilulaji oli aluksi kiva harrastus, myöhemmin kilpailin ammatikseni ja nyt opetan lajia muille.
En minä tätä työtä jatkaisi. Lähtisin yrittäjäksi tai bisnesenkeliksi.
Hoidan kehitysvammaisia. Tosin lopettaisin palkkatyön, jos saisin loton päävoiton. Kävisin kuitenkin vapaaehtoisesti esim. ulkoiluttamassa kehitysvammaisia tai vanhuksia. Tämä työ on kyllä todella mukavaa.
Olen siistijänä SOLilla. Ei kai kukaan kuvittele että joku olisi näissä hommissa hyvän palkan vuoksi?!?!
Eräässä järjestössä töissä. Työkaverit ja ilmapiiri on se miksi en lopettaisi mistään hinnasta :) Toki myös oman asiantuntijuuden käyttö, haasteet ja onnistumisen kokemukset on tärkeitä viihtyvyystekijöitä. Lottovoitto vain parantaisi työnkuvaani, kun ei olisi enää resurssirajoitteita!
Olin tutkijana yliopistolla melkein vuosikymmenen, se oli kaikista paras työpaikka, jossa jaksoi tehdä melkein 10 tuntisia päiviä kuukausia putkeen. Nykyinen on ok, mutta kauhean tylsää. tekee tiukkaa olla töissä se 8 tuntia. Saan tehtyä kaikki työt kahdessa tunnissa ja loppuajan pyörittelen sormia... Ja pitäisi olla vaativaa asiantuntijatyötä...
Rakentaja ammatiltani. Jos rahaa olisi kuin roskaa, niin siirtyisin kokonaan kunnostamaan kauniita, vanhoja taloja. Ensimmäisenä ostaisin naapurikylän myynnissä olevan pappilan ja haaveilisin kotikuntani jokirannalla olevista hirsitaloista. Olisin maailman onnellisin.
Röntgenhoitaja, monipuolista ja mielekästä hommaa, pidän ihmisten kanssa työskentelystä. Aiemmin olin baarimikkona mutta sitä en olisi jatkanut.
Laaja-alainen erityisopettaja alakoulussa Helsingissä. Tosin voisin tehdä töitä osa-aikaisena. Yksikään päivä ei ole samanlainen.
Ei kai semmosta työtä ole. Ehkä joku matkaopas?