Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka tykkäät mennä joka päivä töihin, etkä lopettaisi työntekoa lottovoittoonkaan - mitä työtä teet?

Vierailija
13.08.2019 |

Itselleni nämä viimeiset pari viikkoa kesäloman jälkeen ovat olleet töissä lähinnä mol.fi -sivuston selaamista ja herätyskellolle huutamista..

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityskonsultti eli neuvon alkavia yrittäjiä ja viennin tai tuonnin aloittavia yrittäjiä. Koulutu liiketalouden tradenomi. Aiemmin olin ensin tilitoimistossa kirjanpitäjänä viisi vuotta ja sitten pankissa vakuutus-, sijoitus ja rahoitusneuvojana pari vuotta. Nyt yrityspalveluyrityksessä (kansainvälinen ketju) konsulttina ja haaveilen vielä joku päivä ryhtyväni saman alan yrittäjäksi niin pystyy päättämään työajoista enemmän. Pitää vaan vielä kasvattaa osakesalkkua että on selustaa turvattu vähän enemmän ennen yrittäjyyttä. 

Vierailija
62/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Konttorirotta". Kyse ei ole niinkään työstä sinänsä, vaikka koen senkin mielekkääksi, vaan kivasta työympäristöstä ja hyvästä hengestä työpaikalla. Työpakallani on huippuosaajia ja asiantuntijoita suurin osa. Mukavia ihmisiä. Meillä ei kahvitauolla puhuta "kauniista ja rohkeista".

Täällä myös yksi työssä viihtyvä konttorirotta. Työpaikan sosiaaliset suhteet muodostavat vähintään 50 % työssä viihtymisestä, antoisa työ sitten sen lopun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyin kaupungin palveluohjauksessa. Sosiaalialan palveluasioissa neuvontaa ja palveluiden koordinointia. Olisin käynyt tuossa työssä maailman tappiin. Ikävä kyllä työ oli määräaikainen sijaisuus ja vakkari palasi työhönsä.

Vihaan nykyistä työtäni erään sosiaalialan yksikön johtajana. Olen aivan väärässä paikassa, mutta työ on vakituinen ja palkka hyvä. En voi irtisanoutua tyhjän päälle, joten lottovoitto olisi tarpeen. Tarkastan päivittäin avoimet työpaikat voittoa odotellessani.

Vierailija
64/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalialalla työskentelen, pääasiassa perheiden parissa. Jatkaisin työskentelyä ainakin osa-aikaisena tai konsultointipohjalta.

Vierailija
65/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kanssa kiinnostaa, ainoa työ jossa voisin kuvitella viihtyväni miljönäärinä olisi ehkä joku villieläinten parissa työskentely, auttaa orpoja orankeja selviämään jne. Mikään toimistotyö ei missään nimessä.

Sitten kun perustat orpojen orankien selviämisaseman niin minä voin tulla sulle töihin.

Vierailija
66/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemisen vaativan erikoisalan asiantuntija.

Vierailija
67/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillisten aineiden opettaja. Vähentäisin työtuntejani, mutta en malttaisi lopettaa työntekoa kokonaan.

Vierailija
68/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun aineenopettaja keskisuuressa kaupunkilaiskoulussa.

Olin välillä kaksi vuotta putkeen pois äitiys/hoitovapaalla ja meinasin itseni jojoksi vetää sen tylsyyden keskellä. Tarvitsen ne sosiaaliset aikuiskontaktit ja verrattoman vertaistuen ja hörötyksen, joita ihana työpoppoomme tarjoaa. Oppilaat tulee ja menee, naamat vaihtuvat - työkaverit säilyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän