Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuijottaa huomaamattaan joitakin naisia - Tekeekö muiden miehet samaa`?

Vierailija
13.08.2019 |

Minulle on se ja sama mitä mieheni katselee, mutta joidenkin naisten kohdalla hänen katseensa viipyy pidempään ja tarkkailen häntä silloin huvittuneena. Huvittuneena, koska hänellä on sama maneeri asian suhteen. Alkuun tuijottaa, sitten siirtää katseensa maan kautta muualle ja näyttää hieman hukassa olevalta pälyilyssään. Tästä kun tokenee hän etsii katsomisensa kohteen uudestaan näkökenttäänsä 1-3 kertaa ja sitten lopettaa.

Viikonloppuna pyöri yli 180 astetta tällaisen perässä ja tokaisin siihen "Onpa kaunis mekko hänellä."
Mies raivostui tästä aivan suunnattomasti ja alkoi huutaa, "Ai kenellä, ai kenellä. Minä katsoin tuota auto. Kyllä sä olet sairas. Minä en ole nähnyt kenenkään mekkoa."
En siis ole mustasukkainen, mutta ilmeisesti mies kokee minut niin, koska hänelle näin tokaisin. Jotenkin kehu tuota mekkoa kohtaan sai raivon hänessä esiin.

Luin hieman julkaisuja netistä, joissa joissakin sanottiin ettei mies edes välttämättä muista katsoneensa jotakin naista sen jälkeen kun nainen häviää tämän näkökentästä.

Millaisia kokemuksia teillä muilla on tästä?

Ei ole tarkoitus keskustella mustasukkaisuudesta, vaan tavasta miten osa miehistä katsoo joitakin naisia, vaikka olisikin oman naisen seurassa.
Minusta voi katsoa, kunhan koittaa olla pyörimättä ympyrää niiden perässä, se on hieman tökeröä, varsinkin kun miehelläni on julkisilla paikoilla tarve kielloista huolimatta puristella peppuani muiden nähden ja tehdä jo siinä oloni epämukavaksi. En kiellä muuten kuin julkisilla paikoilla, koska haluan säilyttää edes jonkinlaiset käytöstavat, kun hänen lapsetkin ovat mukana. Poikansa on nähnyt isänsä puristelua ja puristanut minua ja sisartaan pepusta... Mielestäni siksikin mies voisi jättää puristelun vähemmälle...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat toivottomia. Oma katsoo muita naisia ja muiden naisten miehet minua. Joten tilanne on +-0. Katsokoon, kunhan eivät muuta tee.

Vierailija
2/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni osaa käyttäytyä eli ei tuijota, ei käänny perään. Ihan varmasti noteeraa kauniit ihmiset ihan kuten itsekin noteeraan kauniit/komeat tai muulla tavalla huomiota herättävät (shokkivärjätty irokeesi, todella oudot vaatteet tms). Kumpikaan ei kuitenkaan nolostuta sen paremmin katseen kohdetta kuin seuralaistaan jäämällä tuijottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat toivottomia. Oma katsoo muita naisia ja muiden naisten miehet minua. Joten tilanne on +-0. Katsokoon, kunhan eivät muuta tee.

Minun ex suorastaan tuijotti. Ei hän tosin raivareita minulle siitä huomauttamisesta saanut. Petti ja päätettiin suhde. Nykyinen ei minun seurassa katso.

Vierailija
4/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hetken aikaa miesystävä, joka tuijotti naisia aivan estoitta, muttei tuntunut tajuavan itse sitä, että ihan kaikki huomasivat sen. Muutaman kerran aloin itsekin kääntää päätä ja ojentaa kaulaa, ja mies tuntui hermostuvan, kun huomasi tuijottaneensa ja jääneensä siitä kiinni. Kai siellä päässä jokin off-nappula napsahti päälle ja tahaton sätkiminen alkoi, kun kaunis tai ihan tavallisenkin näköinen nainen tuli näkyviin.

Myöhemmin minulle selvisi, että jos tuijottaminen tehosi yhtään, seuraava askel oli flirttailu ja tavoitteena oli päästä sänkyyn. Ihan kenen kanssa tahansa. Eräistä seikoista päättelin, että jotkut miehetkin olivat kelvanneet.

Vierailija
6/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee ...ei uskalla :)

Vierailija
7/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääkö kaikki naiset miehessään sitä, että katsooko tämä vahingossakaan vierasta naista?

Vierailija
8/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota tuijottaako vai ei. Ei kiinnosta. Kaikki me kuollaan kuitenkin. Elämä on loppujen lopuksi täysin turhanpäiväistä.

Vierailija
9/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hyviä. Eivät ikinä petä eivätkä katsele muita miehiä. Hahaha.

Vierailija
10/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun vaimoni ei ole itse pukeutunut burgaan, kyttään vieraita naisia niin paljon kun haluan. Todennäköisesti myös sen jälkeen.

Vierailija
11/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko pitää itsensä timminä niin ei miehellä olisi tarvetta tuijotella muita? 

Vierailija
12/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttääkö kaikki naiset miehessään sitä, että katsooko tämä vahingossakaan vierasta naista?

Ei, mutta jos mies ei kuule puhetta ja tuijottaa johonkin, kyllä sitä itsekin kääntää päänsä ja katsoo mitä on meneillään.

Vierailija
13/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on terve, jos katselee naisia.

Se kuuluu miehen luonteeseen. Itse olen nainen, lähes viisikymppinen, ja kyllä minä ihan huvikseni katselen sekä nuoria, että vanhempia miehiä.

On yleensäkin kiva katsoa erilaisia ihmisiä, ei tietenkään tyhmästi tuijotella ketään, vaan yleensä vilkaista vastakkaista sukupuolta.

Mitään pettämishaluja tai muitakaan semmosia tunteita ei ole, ihmiset vaan kiinnostavat minua.

Joten rauhoittukaa kaikki naiset, jos miehenne katselevat toisiakin naisia, mitä haittaa siitä teille on?

Vierailija
14/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään pahaa siinä jos haluaa tuijottaa, aikuinen ihminen. En pidä muita naisia vihollisinani. Siitähän loppujen lopuksi on kyse.

Vierailija
15/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottamista seuraava vaihe on käytännön kokeilu eli pettäminen. Varokaa naiset!

Vierailija
16/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään pahaa siinä jos haluaa tuijottaa, aikuinen ihminen. En pidä muita naisia vihollisinani. Siitähän loppujen lopuksi on kyse.

En minäkään pidä naisia vihollisina. 

Ei se ole mielestäni raivostumisen paikka, jos katselusta huomauttaa.

Vierailija
17/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat hyviä. Eivät ikinä petä eivätkä katsele muita miehiä. Hahaha.

Kyllä minä katselen. Tänään viimeksi näin mustaan k i ltt iin ja nahkatakkiin pukeutuneen ihan sairaan hyvännäköisen miehen. Mutta en tuijottanut.

Vierailija
18/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet katselevat kaikkia naisia sillä silmällä. Se on ihan perusbiologiaa ja kemiaa eikä sille mahda mitään. Koittakaa kestää se kuin aikuiset naiset.

Vierailija
19/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän tuijottamista huonona käytöksenä, se ei liity tuijotettavan sukupuoleen vaan yhtä lailla pitäisin huonona käytöksenä jos puolisoni kääntyisi tuijottamaan oudosti pukeutunutta miestä. Katsominen on täysin henkilökohtainen asia, tuijottaminen näkyy myös ulkopuolisille.

Vierailija
20/48 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottamista seuraava vaihe on käytännön kokeilu eli pettäminen. Varokaa naiset!

Tai ruiska raiska roiskaus!