Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuijottaa huomaamattaan joitakin naisia - Tekeekö muiden miehet samaa`?

Vierailija
13.08.2019 |

Minulle on se ja sama mitä mieheni katselee, mutta joidenkin naisten kohdalla hänen katseensa viipyy pidempään ja tarkkailen häntä silloin huvittuneena. Huvittuneena, koska hänellä on sama maneeri asian suhteen. Alkuun tuijottaa, sitten siirtää katseensa maan kautta muualle ja näyttää hieman hukassa olevalta pälyilyssään. Tästä kun tokenee hän etsii katsomisensa kohteen uudestaan näkökenttäänsä 1-3 kertaa ja sitten lopettaa.

Viikonloppuna pyöri yli 180 astetta tällaisen perässä ja tokaisin siihen "Onpa kaunis mekko hänellä."
Mies raivostui tästä aivan suunnattomasti ja alkoi huutaa, "Ai kenellä, ai kenellä. Minä katsoin tuota auto. Kyllä sä olet sairas. Minä en ole nähnyt kenenkään mekkoa."
En siis ole mustasukkainen, mutta ilmeisesti mies kokee minut niin, koska hänelle näin tokaisin. Jotenkin kehu tuota mekkoa kohtaan sai raivon hänessä esiin.

Luin hieman julkaisuja netistä, joissa joissakin sanottiin ettei mies edes välttämättä muista katsoneensa jotakin naista sen jälkeen kun nainen häviää tämän näkökentästä.

Millaisia kokemuksia teillä muilla on tästä?

Ei ole tarkoitus keskustella mustasukkaisuudesta, vaan tavasta miten osa miehistä katsoo joitakin naisia, vaikka olisikin oman naisen seurassa.
Minusta voi katsoa, kunhan koittaa olla pyörimättä ympyrää niiden perässä, se on hieman tökeröä, varsinkin kun miehelläni on julkisilla paikoilla tarve kielloista huolimatta puristella peppuani muiden nähden ja tehdä jo siinä oloni epämukavaksi. En kiellä muuten kuin julkisilla paikoilla, koska haluan säilyttää edes jonkinlaiset käytöstavat, kun hänen lapsetkin ovat mukana. Poikansa on nähnyt isänsä puristelua ja puristanut minua ja sisartaan pepusta... Mielestäni siksikin mies voisi jättää puristelun vähemmälle...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen ja kuolailu näkyvästi on tökeröä kaikkia osapuolia kohtaan, kyllä pienen vilkaisun voi tehdä niin että kukaan ei huomaa. Mutta vielä oudompaa on suuttua noin kovasti. Jos tuo suuttuminen tuli ihan puskista niin veikkaanpa että saattaa olla jotain muuta taustalla. Miksi muuten suuttua noin? Oma mies olisi varmaan sanonut jotain huumorilla ja asia olisi ollut siinä.

Vierailija
42/48 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo, jos katsoo. Mutta tuijottaminen ja pään kääntäminen perään on minusta hieman ”junttia” ja huonoa käytöstä. Saatan minäkin oman mieheni seurassa katsahtaa mielenkiintoisen näköistä ihmistä, mutta en jää tuijottelemaan, perään katsomaan tai silmäpeliä pitämään. Minusta se olisi röyhkeää ja toista alentavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta mun elämässä, kun nykyinen mies jää välillä tuijottamaan etenkin, jos kyseessä joku kaunis blondi.

Viimeksi ravintolassa ollessamme häpesin tätä tuijottamista silmät päästäni. Tosi epäkunnioittavaa omaa kumppania kohtaan.

Katsomisella ja tuijottamisella on vissi ero.

Vierailija
44/48 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei katso ainakaan niin että sitä huomaisi ja pitäisin kyllä melkoisen moukkamaisena jos noin käyttäytyisi. Sori. Myös takapuolesi puristelu julkisella paikalla.... en ihmettele, että asia häiritsee. Ei tuollainen vain kuulu normaaleihin käytöstapoihin mun mielestä. 

Vierailija
45/48 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuollainen on henkistä vallankäyttöä omaa kumppania kohtaan. Alistamista..

Häiritsevä kauniiden naisten tuijottaminen niin, että oma kumppani on vieressä.. jatkuva entisillä suhteilla/treffikumppaneilla kerskailu..

Tapailin tällaista miestä hetken aikaa ja se riitti. En jaksanut kuukaudesta toiseen katsella noin epäkunnioittavaa käytöstä.

Minua hän ei kehunut koskaan.

Vierailija
46/48 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö oikeasti tarkalleen mihin miehesi katsoo vai teetkö naismaisen oletuksen että luulet tietäväsi katseen kohteen koska kyseessä on mies ja kyllähän naiset tietää mitä miehet ajattelee

Vierailija
47/48 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan katsovat, mutta naisen näkökenttä on yleensä laajempi (en kyllä muista minkä tutkimuksen mukaan, mutta käypi järkeen monestakin syystä ;)) joten miehet joutuvat katsomaan "suoraan". Ja minä sitten myös, vaikka nainen olenkin. Putkinäköni singahtaa saman tien miesten haaruksiin, niin että oikein koko pää osoittaa katseen suuntaan. Helvetin noloa, mutta reaktio on automaattinen. En tietenkään jää tuijottamaan.

Eroa on tietysti sillä, että himoileeko vai katsooko vain (ja ehkä vähän ihailee lajikumppanin kauneutta/komeutta)

Vierailija
48/48 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis ihmisethän tarkistavat toistensa haarukset automaattisesti, naiset eivät kylläkään tätä yleensä edes huomaa mutta on tutkittu jollain katseen seurannalla :D Tarkistamme ilmeisesti vastaantulijan sukupuolen ym. tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme