Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotteita et ostaisi ikinä ruokakaupasta?

Vierailija
13.08.2019 |

Minä en ole koskaan ostanut enkä koskaan tule ostamaan säilykkeitä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kalaa maanantaina. On vanhaa.

Vierailija
42/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä valmiiksi keitettyjä ja kuorittuja, yksittäispakattuja kananmunia. Enkä perunamuusijauhetta, valmiskastikepusseja, sorbitolilla makeutettua karkkipussillista tai mitään ällöttävällä kreemillä täyttyjä keksejä tai kääretorttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukulaseja

Vierailija
44/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on soijaa missä tahansa muodossa. en halua kilpirauhashäiriöitä enkä aineita jotka matkivat naishormoneja ja kiinnittymällä soluihin saavat huijattua elimistön tuottamaan liikaa näitä naishormoneja.

Vierailija
45/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki missä on soijaa missä tahansa muodossa. en halua kilpirauhashäiriöitä enkä aineita jotka matkivat naishormoneja ja kiinnittymällä soluihin saavat huijattua elimistön tuottamaan liikaa näitä naishormoneja.

Tuo tutkimustieto soijan haitallisuudessa on useissa myöhemmissä tutkimuksissa kumottu. Soija toimii joissakin kudoksissa antiestrogeenin ja toisissa estrogeenin tapaan ehkäisten syöpäriskiä. Kokonaisestrogeenitasoihin sen ei ole todettu vaikuttavan.

Vierailija
46/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-valmiit jääpalat

-valmiiksi pilkottu sipuli

Onko olemassa valmiita jääpaloja?!

Valmiiksi pilkottua sipulia minäkään en ole koskaan ostanut.

Vierailija
47/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiita lettuja tai valmista munakasta

Vierailija
48/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiita lettuja tai valmista munakasta

Hyi valmista munakasta?! Oksennan pelkästä ajatuksesta 😅

Vierailija
49/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut vibraattorin Citymarketista.

Vierailija
50/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ikinä mitään marinoituja lihoja, broileria yms. Liikaa suolaa ja muita mausteita.

En myöskään osta lihapullia, koska ne haisevat aivan p*skalta! (💩)

Vierailija
51/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltä, näyttääkin karmealta. Voi olla hyvääkin, mutta ajatus tuollaisesta ällötyksestä suussa saisi kakomaan.

No eihän sitä sellaisenaan syödäkään. Keitetään mausteliemessä (nyljetään jos naudankieli), viipaloidaan ohueksi. Syödään vaikka leikkeleenä leivän päällä. Maistuu maksamakkaralle.

Ostan kieltä aina kun sitä kaupasta löydän, harvinaista herkkua.

Vierailija
52/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoa.

Vierailija
53/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkeja. Olin ennen näiden suuri ystävä, mutta sitten näin tenavan kaupassa sormiruokailemassa namuja niistä laatikoista. Vaikka se oma Pirkko-Petteri olisi miten lutuinen ja puhdas, niin minua ajatus vieraan lapsen kuolalla höystetyistä herkuista ällöttää.

Vierailija
54/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita itselleni ja sampoota - yleensäkin hiustenhoitotuotteita.

Vierailija
55/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kauan kuin Suomessa saa hanasta juomakelpoista vettä, en tule ostamaan sitä kaupasta.  Ihmettelen, miten ihmiset kantaa vesikanistereita kaupasta.

Muuta en keksi tähän, koska en tietenkään osta ruokakaupasta mitään sellaista, mitä en ostaisi mistään muualtakaan, kun en tarvitse.  Esim. vauvan vaippoja, kun ei ole vauvaa.

Vierailija
56/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin kauan kuin Suomessa saa hanasta juomakelpoista vettä, en tule ostamaan sitä kaupasta.  Ihmettelen, miten ihmiset kantaa vesikanistereita kaupasta.

Muuta en keksi tähän, koska en tietenkään osta ruokakaupasta mitään sellaista, mitä en ostaisi mistään muualtakaan, kun en tarvitse.  Esim. vauvan vaippoja, kun ei ole vauvaa.

Jotkut vie esim mökille juomavettä tai jos on oman talon kaivon kanssa ongelmia, silloin ymmärrän vesikanistereiden kantelemisen kaupasta.

t. se vesikanistereiden kantelija.

Vierailija
57/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on hirveästi sellaista, mistä pitäisi kai tuntea huonoa omatuntoa, kun niitä ostaa. En tietenkään esim. pekonia, nakkeja, jauhelihaa tms. osta/syö päivittäin. Mutta kyllä niitä käytän.

Itse vältän Nestlen tuotteita, mutta pitäisi olla lista mukana, että ei ostaisi niitä, missä Nestle on osaomistajana.

Myslit ja myslipatukat, sekä välipalapatukat jää kauppaan. Mies tykkää nötkötistä, minä maistoin sitä taannoin ekan kerran ja saa "minun" nötkötit kauppaan jäädäkin.:D

Sipulia en myöskään ostaisi, jos mies ei sitä söisi. Itse en sitä syö.

En myöskään osta vegeversioita joistain eineksistä. Jos esim. tekee mieli einesburgeria, niin ostan sen HK:n hampparin. Ja ennen kuin tulee luodista, niin totta kai itse alusta asti tehty on parempaa, mutta joskus vaan tekee mieli sitä HK:n p**kaa.:P

Vierailija
58/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-valmiit jääpalat

-valmiiksi pilkottu sipuli

Onko olemassa valmiita jääpaloja?!

Valmiiksi pilkottua sipulia minäkään en ole koskaan ostanut.

Kyllä ja nuo jääpalat on hyvin harvoissa tilanteissa käteviä. Ostin kerran, kun oltiin lähdetty kaverin kanssa pidemmän matkan päähän juhlimaan ja yövyttiin motellissa. Köyhäilijänä piti ottaa ennen baariin menoa pohjat Alkosta haetun pullon kanssa, jonka sain viilennettyä jääpaloilla. Muutoin kuin reissun päällä nuo ovatkin todellinen emäturhake.

Vierailija
59/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on töissä välillä se tilanne, että hanasta tuleva vesi ei ole juomakelpoista tai hanat ovat niin törkeässä kunnossa ettei uskalla niistä ottaa. Tämän tiedän vasta kun olen ensimmäisen kerran ko paikassa ollut. Pyrin ottamaan kotoa vettä, mutta lahopäänä joskus unohdan, joten haen sitten työmatkalla kaupasta juomista.

Vierailija
60/60 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtokarkkeja. Olin ennen näiden suuri ystävä, mutta sitten näin tenavan kaupassa sormiruokailemassa namuja niistä laatikoista. Vaikka se oma Pirkko-Petteri olisi miten lutuinen ja puhdas, niin minua ajatus vieraan lapsen kuolalla höystetyistä herkuista ällöttää.

Ah joo, nää. Myös muut irtomyynnissä olevat itse otettavat tuotteet, kuten salaattibaarit ja leipomotuotteet. Näin kerran kun joku todella pahan hajuinen spuge otti munkkeja paistopisteellä kusiset hihat muita munkkeja hivellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän