Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että täällä ja muuallakin liioitellaan sitä että naisilla olisi jotenkin järjettömän suuret standardit nykyisin, sama miehistäkin

Vierailija
13.08.2019 |

Todellisuudessa monille naisille kelpaa hyvä luotettava ei-lihava mies kumppaniksi.

Samoin miehillekin kelpaa kumppaniksi hyvä luotettava ei-lihava nainen.

Saman myös näkee ulkona ja mm. Prismassa.

Täällä tosin jauhetaan, että pitää olla lentäjä kirurgi astronautti salainen agentti giga chad / instagram perce huulitötterö böönä.

Todellisuudessa kauniit naiset ja komeat miehet ovat yksinäisempiä kuin koskaan aiemmin, ja moni näistä haaveilee edes siitä että heitä lähestyttäisiin edes kerran viidessä vuodessa. Moni kaunis nainen on yksinäinen, ollut vuoden ilman kosketusta ja seksiä.

Sinä tavis kelpaisisit kauniille naiselle loistavasti, mutta et lähesty häntä joten et koskaan pääse maistamaan sitä todellisuutta.

"Hook up kulttuuri" on tutkimuksienkin mukaan illuusio, ihmiset harrastavat nykyisin vähemmän seksiä kuin koskaan aiemmin, vaikka on tinderit sun muut. Se ei vain todellisuudessa johda mihinkään.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kirurgi yms jutut on vain huonoitsetuntoisten antisosiaalien tekosyitä.

Vierailija
2/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se, että vaatii mieheltä/naiselta (palkka)työtä tai ainakin (palkka)työnhakua, että kelpaa, on järjettömän suuri standardi. Ja tätähän vaaditaan lähes järjestäänsä.

Maksullisuus on valtava turn-off ja lisäksi hyvin rumaa.

Ei vaadi. Ihan tavis miehenä työttömänäkin olen seurustellut naisten kanssa. Kauniidenkin naisten kanssa.

Liioittelu on epäterveellistä. Se tekee vain placebo-efektin ja ns. self-fullfilling prophecy efektin.

Onko järkevää ajatella itselleen negatiivisesti? Vetovoiman laki kun katsos on todellinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä tavis kelpaisisit kauniille naiselle loistavasti, mutta et lähesty häntä joten et koskaan pääse maistamaan sitä todellisuutta"

Ja sinä kaunis nainen kelpaisit minulle, komealle miehelle, loistavasti, mutta koska et lähesty minua, et koskaan pääse maistamaan sitä todellisuutta.

Ai ei ole naisen tehtävä lähestyä? Ei väkisin, mutta turha silloin valittaakaan.

Vierailija
4/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä tavis kelpaisisit kauniille naiselle loistavasti, mutta et lähesty häntä joten et koskaan pääse maistamaan sitä todellisuutta"

Ja sinä kaunis nainen kelpaisit minulle, komealle miehelle, loistavasti, mutta koska et lähesty minua, et koskaan pääse maistamaan sitä todellisuutta.

Ai ei ole naisen tehtävä lähestyä? Ei väkisin, mutta turha silloin valittaakaan.

Itse asiassa meinasin aloitukseen lisätä saman sanoman kuin sinun kommenttisi.

Naistenkin kannattaa lähestyä haluamiaan miehiään. Jos kaikki naiset lähestyisivät kuin miehet, 90% naisista ei koskaan valittaisi miehistä ja siitä kuinka eivät saa haluamaansa miestä.

Yleensä pelkkä lähestyminen kun riittäisi, mutta harvalla naisella on palleja siihen.

Vierailija
5/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä omat ystäväni että aikuisen lapseni +/- 30 vuotiaat ystävät (ja hän itse) ovat parisuhteissa ja ihan tavallisia ihmisiä ovat/olemme kaikki. En tiedä ketään, joka olisi parisuhteessa tai liitossa kirurgileukalentäjän kanssa.

Vierailija
6/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa...

Olen siis 29v ja asun kymenlaaksossa.

Olen 180/100 koko eli hiukan ylipainoa on lihasten lisäksi.

Minulla on vakituinen työpaikka ja tienaan kuukaudessa bruttona 2800e, olen töissä teollisuudessa.

Luonteeltani olen luotettava, hauska,avulias(olen aina auttanut heikompia ihmisiä) sekä seison aina sanojeni takana.

Harrastan salilla käyntiä,kalastusta sekä autot ovat lähellä sydäntäni.

Olen raitis koska osaan pitää hauskaa ilman alkoholiakin enkä tupakoi.

Olen aikalailla tavis ja en ole koskaan seurustellut, seksisuhteita on kyllä ollut.

Nykyään tavis ei kelpaa vaan pitää olla jollakin tapaa erikoinen.

Vierailija
7/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenkin kannattaa lähestyä haluamiaan miehiään. Jos kaikki naiset lähestyisivät kuin miehet, 90% naisista ei koskaan valittaisi miehistä ja siitä kuinka eivät saa haluamaansa miestä.

Yleensä pelkkä lähestyminen kun riittäisi, mutta harvalla naisella on palleja siihen.

Eiköhän useimmat naiset lähesty haluamiaan miehiä. Enpä itse esimerkiksi koskaan jättänyt laittamatta viestiä nettideittailussa miehelle, jonka profiili herätti kiinnostukseni (PAITSI jos hän oli jo käynyt minun profiilissani laittamatta viestiä). Eipä koskaan johtanut tulokseen.

Ja jos tähän ajattelit vastata, että lähestyin liian korkeatasoisia, niin muistutan, että lähestyin HALUAMIANI miehiä. Jos mies ei vaikuttanut haluttavalta niin en tietenkään lähestynyt enkä olisi lähestynyt vaikka niitä haluamiani ei olisi palvelussa ollut, silloin olisin vain poistanut profiilini entistäkin aikaisemmin. Ja mitä niihin haluamiini miehiin tuli, niin en koskaan lähestynyt miestä, jonka kriteereihin en mahtunut.

Vierailija
8/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kerrotaan myös ettei miehille kelpaa oikeasti kuin nuori nainen, ja yli 35v naisten kannattaisi alkaa katsella miehistä ikäluokkaa 55-. Toki nämäkin miehet haluavat sen vielä nuoremman, joten ei kannata kuvitella itsestään liikoja, vaihto tulee jos vaan sellainen mahdollistuu.

Vierailija
9/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa...

Minulla on vakituinen työpaikka ja tienaan kuukaudessa bruttona 2800e, olen töissä teollisuudessa.

Luonteeltani olen luotettava, hauska,avulias(olen aina auttanut heikompia ihmisiä) sekä seison aina sanojeni takana.

Olen aikalailla tavis ja en ole koskaan seurustellut, seksisuhteita on kyllä ollut.

Miksi lyöt rivinvaihdon joka virkkeen jälkeen?

Se, että sinä et ole kelvannut ei kerro yhtään mitään muiden tavallisten miesten kelpaamisesta. Kuten edellä kirjoitin, aikuisen lapseni ystävät ovat sinun ikäluokkaasi ja yhtä tai kahta lukuun ottamatta kaikki parisuhteessa, useimmat vähintään avoliitossa.

Veikkaan, että jos alkaisin kysellä tarkemmin niin kävisi ilmi, ettet edes tapaa ikäisiäsi naisia missään joten kukaan ei edes voisi kiinnostua sinusta.

10/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se, että vaatii mieheltä/naiselta (palkka)työtä tai ainakin (palkka)työnhakua, että kelpaa, on järjettömän suuri standardi. Ja tätähän vaaditaan lähes järjestäänsä.

Maksullisuus on valtava turn-off ja lisäksi hyvin rumaa.

Kyllä minä ainakin vaadin. Jos mies olisi työtön, niin taustalla saisi vallita aika pirun hyvät syyt ja valoisat tulevaisuuden näkymät, että lähtisin sellaiseen suhteeseen.

Vierailija
11/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ihan oikeassa. Valtaosalla ihmisistä ei ole mitään ihme kriteerilistoja, vaan pariutuminen tapahtuu sen perusteella rakastuuko vai ei.

Vierailija
12/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa...

Ihan ystävällisenä vinkkinä voin sanoa, että sinä riität kun vähennät ruhostasi 20 kilogrammaa läskiä. Sinulla on reilusti kehossa läskiä, kymmeniä ja kymmeniä kiloja.

Tee itsestäsi ns. "ripped" ja sinulle tulee samalla korkeammat testosteronitasot, sinun kasvosi myös komentuu kun rasva lähtee samalla kasvoistasi.

Eli kovaa treeniä ja alikaloreille vuodeksi ja 80kg paino niin kaikki on paremmin. Joka tapauksessa tulet olemaan terveempikin silloin, joten voitat joka tapauksessa.

Vierailija
13/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kelpaa luotettava ei-lihava mies. Luotettavuus on nyt ehdoton vaatimus, mutta lisäksi pitää olla jotain, joka saa sukat jaloissa pyörimään, vetovoimaa. Nössö mies, jolla on kummallisia nörttiharrastuksia ei herätä tunteita. Liikaa tuollaisia miehiä nykyään.

Vierailija
14/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän useimmat naiset lähesty haluamiaan miehiä. Enpä itse esimerkiksi koskaan jättänyt laittamatta viestiä nettideittailussa miehelle, jonka profiili herätti kiinnostukseni (PAITSI jos hän oli jo käynyt minun profiilissani laittamatta viestiä). Eipä koskaan johtanut tulokseen.

Ja jos tähän ajattelit vastata, että lähestyin liian korkeatasoisia, niin muistutan, että lähestyin HALUAMIANI miehiä. Jos mies ei vaikuttanut haluttavalta niin en tietenkään lähestynyt enkä olisi lähestynyt vaikka niitä haluamiani ei olisi palvelussa ollut, silloin olisin vain poistanut profiilini entistäkin aikaisemmin. Ja mitä niihin haluamiini miehiin tuli, niin en koskaan lähestynyt miestä, jonka kriteereihin en mahtunut.

Lähestymiseen liittyen puhuin oikeastaan live-lähestymisistä.

Netissä keskustelun avaamista en edes laske lähestymiseksi, koska se ei vaadi mitään. Kuka tahansa pystyy näpyttelemään ruudun välityksellä.

Live-maailmassa lähestyminen taas vaatii jotain, ja jos pystyy siihen, niin sitä voi arvostaa kuka tahansa. Lähestyjä voittaa aina. Eli joko saa haluamansa, tai oppii jotain.

Kun näet kuuman miehen/naisen, lähestykää. Aivan sama mitä tapahtuu, 100v päästä kaikki tänä päivänä elävät ihmiset ovat vain tuhkaa. Joten miksi välittää liikaa mitä muut ajattelevat?

Vierailija
15/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiseen liittyen puhuin oikeastaan live-lähestymisistä.

Netissä keskustelun avaamista en edes laske lähestymiseksi, koska se ei vaadi mitään. Kuka tahansa pystyy näpyttelemään ruudun välityksellä.

Live-maailmassa lähestyminen taas vaatii jotain, ja jos pystyy siihen, niin sitä voi arvostaa kuka tahansa. Lähestyjä voittaa aina. Eli joko saa haluamansa, tai oppii jotain.

Kun näet kuuman miehen/naisen, lähestykää. Aivan sama mitä tapahtuu, 100v päästä kaikki tänä päivänä elävät ihmiset ovat vain tuhkaa. Joten miksi välittää liikaa mitä muut ajattelevat?

Jos näen kuuman miehen, jonka kanssa saan kuuman katsekontaktin eli hän selvästi huomaa minut ja lähettää sanattoman viestin omasta kiinnostuksestaan, niin sille on ihan sama, kumpi meistä siirtyy ensin jutteluetäisyydelle.

Ei tulisi mieleenikään mennä tyrkyttämään seuraani miehelle, joka ei itse lähetä signaaleja kiinnostuksestaan.

Vierailija
16/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun jotkut eivät ymmärrä sitä, että vaikka jollekin kelpaa ihan tavis, niin ei sekään silti sitä tarkoita, että KUKA TAHANSA tavis kelpaa. Niinkuin tuo yksikin kirjoittaja, joka listasi joukon ominaisuuksiaan, ja koska oli sinkku, tulkitsi, että ei näiden vuoksi riitä. Kun jotkut eivät vaan käsitä sitä miten ihmissuhteet syntyvät - että ei siinä vaan katsota jotain ominaisuuslistaa ja aleta yksiin, jos molemmat ovat samalla lailla taviksia. Vaan että siinä on oikeasti kysymys siitä, kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa on sellaista vetovoimaa... Ja silloin kun tätä ei tajua, on oikeastaan ihan turha ihmetellä niiden ominaisuuksiensa kanssa, että miksi ei riitä ja miksi ei kelpaa, koska jos itse on ihmissuhteissa täysin pihalla, niin eihän silloin mikään ihmissuhde voi luontevasti alkaa saati onnistua. Silloin jää ikuisesti jumittamaan siihen "jaaha, olen 180cm pitkä ja minulle on 5000 euron palkka ja omakotitalo - sain pakit, mikä kertoo siis siitä, että naisille ei kelpaa muu kuin 190cm pitkä mies, joka on miljonääri ja asuu kartanossa."

Esim. minä olin pitkään suhteessa miehen kanssa, joka ei ollut korkeasti koulutettu, jolla oli vähän rahaa, jolla ei ollut statusammattia, joka ei ollut pitkä... Se ei silti tarkoittanut sitä, että minun "rimani" olisi asetettu noihin ominaisuuksiin, Vaan olin hänen kanssaan, koska olimme samanhenkisiä, ymmärsimme toisiamme, minua miellytti hänen persoonansa ja ulkonäkönsä myös, meillä sujui niin keskustelu, ajan viettäminen yhdessä kuin seksikin, huumorintaju osui yksiin, samoin elämänarvot.... NÄISSÄ asioissa minun rimani oli. En tiedä, oliko hän tavis vai ei, mutta minulle hän tuntui erityiseltä. Jollekin muulle hän ehkä ei olisi sitä ollut.

Vierailija
17/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa vielä, kuinka monta noita haluttavia miehiä löysit nettideittaillessasi. Verrataan sitä sitten miesten lukumäärään siellä niin voidaan arvioida, mitkä ne sun standardit oikein ovat?

Vierailija
18/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset ja miehet vaativat toisiltaan samoja asioita, ainoat eroavaisuudet vaatimuksissa on ulkonäköön liittyviä.

Ennen ajateltiin että miehisyys sekä naiseus sopii yhteen mutta nykyään ajatellaan että kumppanin pitää olla mahdollisimman samanlainen jotta parisuhde on toimiva.

Korkeat kriteerit johtuu varmaankin nykyään siitä kun yleisesti ottaen nykyään ihmisillä on asiat paremmin kuin ennen vanhaa toki nykyään todella moni menee parisuhteeseen vain siksi kun niin on pakko.

Tämä pakko on jäänteitä menneisyydestä.

Mutta nykyään ulkonäkö ratkaisee todella paljon koska sukupuolten ainoa eroavaisuus on nykyisin ulkonäkö.

Vierailija
19/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun jotkut eivät ymmärrä sitä, että vaikka jollekin kelpaa ihan tavis, niin ei sekään silti sitä tarkoita, että KUKA TAHANSA tavis kelpaa. Niinkuin tuo yksikin kirjoittaja, joka listasi joukon ominaisuuksiaan, ja koska oli sinkku, tulkitsi, että ei näiden vuoksi riitä. Kun jotkut eivät vaan käsitä sitä miten ihmissuhteet syntyvät - että ei siinä vaan katsota jotain ominaisuuslistaa ja aleta yksiin, jos molemmat ovat samalla lailla taviksia. Vaan että siinä on oikeasti kysymys siitä, kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa on sellaista vetovoimaa... Ja silloin kun tätä ei tajua, on oikeastaan ihan turha ihmetellä niiden ominaisuuksiensa kanssa, että miksi ei riitä ja miksi ei kelpaa, koska jos itse on ihmissuhteissa täysin pihalla, niin eihän silloin mikään ihmissuhde voi luontevasti alkaa saati onnistua. Silloin jää ikuisesti jumittamaan siihen "jaaha, olen 180cm pitkä ja minulle on 5000 euron palkka ja omakotitalo - sain pakit, mikä kertoo siis siitä, että naisille ei kelpaa muu kuin 190cm pitkä mies, joka on miljonääri ja asuu kartanossa."

Tämä. Todella hyvin ilmaisit asian.

Vierailija
20/102 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa...

Ihan ystävällisenä vinkkinä voin sanoa, että sinä riität kun vähennät ruhostasi 20 kilogrammaa läskiä. Sinulla on reilusti kehossa läskiä, kymmeniä ja kymmeniä kiloja.

Tee itsestäsi ns. "ripped" ja sinulle tulee samalla korkeammat testosteronitasot, sinun kasvosi myös komentuu kun rasva lähtee samalla kasvoistasi.

Eli kovaa treeniä ja alikaloreille vuodeksi ja 80kg paino niin kaikki on paremmin. Joka tapauksessa tulet olemaan terveempikin silloin, joten voitat joka tapauksessa.

Melkoisen pinnallista tekstiä sinulta.

Minä olen harteikas sekä minulla on aika paljon lihasmassaa joten se on suurin syy sille miksi painan noin "paljon".

Toki hiukan minulla on mahassa ylimääräistä rasvaa mutta sitä ei kovinkaan herkästi edes huomaa.

Testosteroini tasoni ovat korkeat minulla.

Minulla ei ole kasvoissani pahemmin ylimääräistä rasvaa.

Olen täysin terve vaikka painoindeksin mukaan olen ylipainoinen.

M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan