Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassuja asioita luulit pienenä?

Vierailija
19.03.2008 |

itse luulin että ruokakaupat on koko kesän kiinni koska aina kun mentiin mökille, niin käytiin ostamassa hirveästi ruokaa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen tulee raskaaksi käymällä lääkärissä, ja lääkäri sitten truikkaa ruiskulla siemenet ja hups, nainen on raskaana. (Meillä kävi lehmillä siementäjä, siitä luulin saman toimivan ihmisiin.)

Kun mulle selvis, miten raskaaksi oikeasti tullaan, luulin varmaan 12-vuotiaaksi tai ylikin, että sitten ollaan koko yö silleen. Mietin, että miten yön hässineet jaksavat seuraavan päivän olla töissä. =)

Vierailija
42/66 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät pää alaspäin.. enkä suostunut menemään kyseiseen laitteeseen tästä syystä siskoni ja isäni kanssa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen on poika ja lehmä tyttö. Huh

Vierailija
44/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soittaa väärään numeroon ja sieltä kuuluu nauhalta ääni " numerovalintanne on virheellinen" huusin sinne täysiä " haista paska, ime munaa ämmä"

...koska luulin, että se kuulee sen : D

Vierailija
45/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun lentokone lentää korkealla taivaalla sen pitää jättää sinne vana merkiksi toisille koneille, että tässä mennään:)

Miksiköhän sinne oikeasti jää vana?

Vierailija
46/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jäänyt vähän vieläkin päälle: vieläkin jossain ulkomailla en uskalla puhua kamalan arkaluontoisista asioista suomeksi jos vieressä on joku ulkomaalainen... Jos se vaikka ymmärtääkin :D.

Vierailija
47/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hämmästyin suuresti, tai oikeastaan luulin vanhempieni jostain syystä valehtelevan, kun vanhempani eivät tajunneet venäjää. Olin 5-v.

Vierailija
48/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisella valkoisella muovilla päällystetyt heinäpaalit pelloilla ovat dinosauruksen munia.

Vierailija
49/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin lapsena, että terveyssiteet liimataan liimapuolesta ihoon kiinni, ihan niin kuin laastarit.

Vierailija
50/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toiset ihmiset ajattelevat ja kokevat asiat ihan samalla lailla kuin minä. En ymmärtänyt että ei niin ole, vielä yläasteellakin vaikeuksia tämän asian kanssa.

Vierailija
51/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin elämä on " valmista" . Eli ei enää mitään huolia, kriisejä, epävarmuutta jne. Vaan elämä on siinä.

Mullakin on ollut tuo että musiikkimaku muuttuu vanhenemisen myötä.

samoin 7up = Zup

Alaluokkalaisena joku valehteli mulle, että kun pihoilla ja kaduilla olevien kaivonkansien ritilöiden välistä tiputtelee kiviä sinne kaivorumpuun, niin se vesi nousee ja tulee tulvat ja kaikki peittyy... äkkiä piti juosta kotiin, kun just olin niitä kiviä tiputellut.

Väitin aina automatkoilla kivenkovaa, että aurinko seuraa meitä. eli sehän näytti aina kun ikkunasta katsoi, että aurinko seuraa mukana.

Luulin että lause " 1 kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" tarkoitti kirjaimellisesti sitä, että siitä yhdestä kuvasta helposti kirjoitti yli tuhat sanaa... kokeilu maisemakortista osoitti, että paperille kertyi vain 32 sanaa. Tyyliin hiekkaranta, aurinko yms. konkreettista mitä kuvassa näkyi.

Vierailija
52/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein ja kyselin että milloinka ihmiset ja vaatteet muuttuivat värillisiksi?

Vierailija
53/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivojen pallomeret ulottuvat mereen asti ja sinne voi vahingossa imeytyä. Joten en uskaltanut mennä niihin, tai jos menin niin olin peloissani.

Luulin myös, että Isä Meidän-rukouksen sanat menivät " sihisi pyhästä hengestä" . Mietin, että mitäköhän se sellainen sihinä on, josta vauvoja syntyy. =)

Vierailija
54/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos ovat jo kuolleita, mutta ne jotka itse näin elävän, niin ne elää ikuisesti eikä ikinä vanhene (paitsi lapset vaan kasvaa aikuiseksi), niinku uskonto opetti ja tv sanoi että ihmisten elinikä on pidentynyt.

Tämä varmaan alta kouluikäisenä tai kouluunmenovaiheessa vielä.

Vierailija
55/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olin kotoota ottanut ja istutin sen siellä multaan. Aina sen jälkeen pelkäsin ovikellon soidessa että siellä on poliisit jotka tulevat sanoman että olen tehnyt rikoksen.

Vierailija
56/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistelin niitä aina.

Ja lisäksi luulin, että isäni salakuuntelee minua salakuuntelulaittein aina töissä ollessaan.

Vierailija
57/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on jotenkin muutenkin yhteydessä mereen ja ne oli jotenkin pelottavia paikkoja.

Vierailija
58/66 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mustaVALKOISTA. olen myös sanonut että olisin halunnut eläää ENNENVANHAAN.

59/66 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tivasin kaksi vuotta vanhemmalta serkultani, mikä nimeni on englanniksi vaikka kuinka kauan.

Luulin myös 7 Uppia pitkään Zupiksi. Siis että se 7 on Z ;D

Hmmm... nice sitähän vois kutsuu zupiksi "hei hei otetaanko zuppia" :D

Vierailija
60/66 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lottovoiton voittaminen on helppoa. Ei tarvitse muuta kuin laittaa 7 oikeaa numeroa vaikka eri ruudukoista :D Ihmettelin kun aikuiset puhuivat kuinka vaikeaa lottovoiton saaminen on :D