Missä voi tavata naisia, jotka eivät käytä alkoholia tai käyttävät erittäin vähän?
Kommentit (74)
Tässähän minä. Harmi, kun en kuitenkaan kelpaa, kun ikävuosia on enemmän kuin 35.
Seurakunnassa tai urheilupiireissä. On niitä muitakin, mut nuo tuli mieleen heti.
Haluaisin myös naisen, joka ei käyttäisi alkoa yhtään. On vaikeaa kyllä löytää sellaista, joka olisi ennemmin selvänä vklopun ja olisi vaikka ihan kävelyllä ja yhdessä tekemässä ruokaa ja katsomassa elokuvaa tai sarjaa. Sellasta normaalia yhdessäoloa. Asun itse Laajasalossa ja näen kyllä naisia vkloppusin lenkkipoluilla, mutta jokaisella on se sormus sormessa. Aina mietin, että noin se pitääkin olla ja kohta tollakin varmaa kivaa tai ainakin toivon.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole löytänyt. Kaikki tuntemani naiset ovat kovia juomaan.
M45
Se on miehilläkin yleistä.Siksi olen sinkku niin kauan kunnes kiltti,minulle sopiva ja harvoin juova mies löytyy
Aloin aloituksen innoittamana guuglailee, kuinka moni nainen ei juo alkoholia. Oma luuloni oli, että meitä on suht paljon, mutta eipäs olekaan. "Nykyään noin 90 prosenttia naisista on käyttänyt alkoholijuomia viimeksi kuluneiden 12 kuukauden aikana." (lähde: paihdelinkki.fi)
Omassa lähipiirissäni on useita naisia, jotka ei juo. Liikuntapaikoissa, hyvinvointitapahtumissa jne käydään.
No täällä on yksi, mutta tosin varattu. Tapasin mieheni yhteisen kaverin kautta.
Lenkillä, tanssimassa, kielikurssilla, muissa harrastuksissa, kuntosalilla, hiihtämässä ja vaeltamassa.
Täällä yksi ja vieläpä sinkku ja ateisti, mutta sinulle liian vanha, 42v. Lastenhankinnasta nyt en ole kiinnostunut muutenkaan. Vietän paljon vapaa-aikaa harrastusten parissa, muuten viihdyn iltaisin kotosalla puuhastellen.
Olen miettinyt, että netissä voisi jonkun tavata, en itsekään halua kumppania joka pitää alkoholista.
Käyn itsekkin salilla, mutta siinä on pieni dilemma, kun ilmeisesti moni nainen vierastaa salilla lähestyviä miehiä. Omasta mielestäkin se tuntuu kyllä vähän oudolta paikalta siihen, vaikka en sitä kokeillut olekaan. Mitäs mieltä muut on?
Ap
Lavatansseissa. Niissä käy tanssia harrastavia naisia kuin miehiäkin, joilla alkoholin käyttö on harvinaista tai eivät käytä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Taidenäyttelyt, kirjastot, luontopolut.. Päihteettömät hippifestarit kuten natural healing high. Jooga- ja kuntosali.
En kyllä lähestyisi luonnossa lenkkeilevää naista. Voisi aiheuttaa hiljalleen ripenevän askelluksen.
Eikö hippifestareilta löydä naisia jotka imeskelevät lsd-lappuja? Ainakin 15 vuotta sitten asia oli näin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn itsekkin salilla, mutta siinä on pieni dilemma, kun ilmeisesti moni nainen vierastaa salilla lähestyviä miehiä. Omasta mielestäkin se tuntuu kyllä vähän oudolta paikalta siihen, vaikka en sitä kokeillut olekaan. Mitäs mieltä muut on?
Ap
No vähän riippuu miten lähestyt. Jos stalkkaat jostain kyykkytelineen takaa peilin kautta, niin ei. Mutta jos vaikka ihan vaan katsot ja hymyilet reilusti, sitä ei voi tulkita muuten kuin hyväntahtoisesti. Mutta et pysähdy toljottamaan ja hymyilemään, vaan siis vaikka ohimennessäsi.
Paljonko sulle on vähäinen käyttö?
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassa tai urheilupiireissä. On niitä muitakin, mut nuo tuli mieleen heti.
Uskonto ei ole mikään varmenne siihen ettei juo. Kyl meidän ent. kirkkoherran jääkaapista löytyi olutta (heidän lapsensa oli mun kavereita)
Kyllhän niitä löytyy, molemmista sukupuolista. Itellä muutama kaveri jotka ei juo tippaakaan (ei uskovaisia, ei liikunnallisia). Toinen sinkku, toinen suhteessa. Molemmat osallistuneet kaveriporukan rientoihin vaikka muut juo eikä heidän juomattomuuttaan ole kukaan ikään paheksunut.
Minä tunnen kyllä aika paljon salilla käyviä ja aktiivisesti muutenkin urheilevia ihmisiä, jotka käyttävät ihan tavalliseen suomalaiseen tapaan alkoholia. Eli ap:n makuun aivan liikaa.
Haluaisin tavata naisen, joka ei todellakaan sylje kuppiin, mutta joka on muutenkin taydellinen!
Mista hanet loytaisin??
Mistä vaan, harvemmin kuitenkin baarista, mutta olen jo varattu.
Suunnistamassa iltarasteilla, hiihtämässä , salilla , lenkillä ja lomalla kiertelemässä maailmaa.En käytä alkoa ollenkaan enkä tupakoi, en ole tiukkapipo.
Olin tuollainen, mutta lopetin homeilun. Nyt käyn joka viikonloppu baareissa ja otan alkoa. Tykkään alkoholin mausta ja humalan tunteesta.
Elän vain itselleni.