Missä voi tavata naisia, jotka eivät käytä alkoholia tai käyttävät erittäin vähän?
Kommentit (74)
Lenkkipolulta koiran kanssa. Ei oo kyllä ikinä yksikään mies siellä lähestynyt. Minua ei kyllä lähesty miehet muuallakaan, liekö sit naamassa niin paljon vikaa. Katseita vaan, ne aina on vaan.. lal lal laa.
n30v, hoikka, blondi ja absolutisti
Minä olen enimmäkseen kotona, hahaa. Joka päivä kyllä käyn kaupungilla, mutten missään erikoisessa, lähinnä vaan ostoskeskuksissa ja keskustassa ylipäätään, kun tarvii raitista ilmaa. Joskus kirjastossa. Yritän kyllä keksiä jotain harrastusta jossa voisi tavata ihmisiä.
En käytä alkoholia melkein koskaan, joskus olen seurassa ottanut jonkun hedelmäisen drinksun. Itsekään en halua mitään läträäjää, alkoholisti-isässä oli tarpeeksi.
N27
Suomen rajojen ulkopuolelta, varmasti eniten islaminuskoisista maista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsuntosalilla.
Mieluiten sunnuntai aamuna
Ylipäätänsä juopotteluaamujen eli la ja su aamuna jos näet jonkun, niin hän ei tod.näk juo.
Juovat ihmiset ovat la ja su aamuina krapulassa, ei missään saleilla tai museoissa.
Nyt tunnen itseni tyhmäksi kun en ole tätä älyttömän yksinkertaista logiikkaa tullut ajatelleeksi ennen. Pitääkin alkaa liikkumaan enemmän la-su aamuisin eikä iltapäivisin.
N27
Vierailija kirjoitti:
Minä olen enimmäkseen kotona, hahaa. Joka päivä kyllä käyn kaupungilla, mutten missään erikoisessa, lähinnä vaan ostoskeskuksissa ja keskustassa ylipäätään, kun tarvii raitista ilmaa. Joskus kirjastossa. Yritän kyllä keksiä jotain harrastusta jossa voisi tavata ihmisiä.
En käytä alkoholia melkein koskaan, joskus olen seurassa ottanut jonkun hedelmäisen drinksun. Itsekään en halua mitään läträäjää, alkoholisti-isässä oli tarpeeksi.
N27
Olen kanssasi saman ikäinen 😁
Ap
Kauppakeskuksista, harrastuksista, julkisista...
N23
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kasvanut absolutistiperheessä (uskovaiset vanhemmat, ei kuitenkaan traumoja siitä). Vaikka teininä oli kännikokeiluja ja nuorena tulikin vedettyä peput olalle, niin nyt 37 vuotiaana huomaa, miten lapsuuden kodin juomistottumukset periytyy. En ole koskaan juhlinut vappua tai juhannusta, joulupöytään ei kuulu viini ja en tissuttele koskaan. Alkoholi on mulle vain ja ainoastaan juhlajuoma, ei arjen piristys tai after work -päihde. Ja juhlat on tyyliin tyttöjen reissu kerran vuodessa, ehkä jotkut festarit (jos hyvä porukka ja nekin kerran parissa vuodessa kesällä), työpaikan pikkujoulut jne.
En koskaan mene baariin juomaan, siihen on aina joku syy. Olen myös usein ollut autolla selvinpäin
Anteeksi mutta minusta tämä on kyllä aika alkoholihuuruista elämää, kovasti tuntuu olevan noita syitä juopotella. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän minä. Harmi, kun en kuitenkaan kelpaa, kun ikävuosia on enemmän kuin 35.
Muuten ehkä mutta tuollainen itsesääliasenne tekee kelvottomaksi viimeistään.
Ihan samoissa paikoissa käyn kuin alkoholia käyttävät ystäväni. Hyvä olla heilläkin aina joku selväpäinen mukana, eikä juomattomuss estä minua pitämästä hauskaa heidän kanssaan.
Täällä, en oo koskaan ollut edes kännissä mut taidan olla vähän liian nuori sulle. N18
Mikä siinä alkoholillssa on niin jännää, että siitä pitää tehdä noin iso juttu?
Ruoan kanssa voi ottaa joskus viiniä, festareilla yhden tai pari. Miksei kohtuukäyttäjä käy??
Minut löytää töistä, hevosten parista tai ruokakaupasta. Kotonakaan ei kukaan ole tullut hakemaan.
Minut ainakin tapaa parhaiten koiran kanssa lenkillä, koska töissäkäyntiä ja lenkkejä lukuunottamatta poistun kotoa kovin harvoin. Valitettavasti en ole miesseurasta edes kiinnostunut, että eipä siitä kukaan hyödy vaikka lenkillä törmättäisiinkin.
Täälä olis 29v nainen kauniiksi kehuttu, en ota viineksiä ja olen uskossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Ap
Voi meitä juomattomia.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Ap
Voi meitä juomattomia.
N27
Harvassa ollaan, ainakin tässä ikäluokassa. En ole kovin moneen törmännyt.
Ap
Onko jotakin sivustoa, sovellusta tms, mitä kautta teihin alkottomiin voisi tutustua? Moni kun tuntuu viihtyvän kotona tai muissa paikoissa mistä teitä on hankala ellei mahdoton löytää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Ap
Voi meitä juomattomia.
N27
Harvassa ollaan, ainakin tässä ikäluokassa. En ole kovin moneen törmännyt.
Ap
Todellakin. Viimeksi muistan juoneeni viime joulukuussa laimennettua vodkaa ihan kokeilun vuoksi, mutta niin laimennettua ettei siitä kyllä mitään tuntemuksia tullut.
Sitä ennen join muutama vuosi sitten baarissa jonkun hedelmädrinkin kun kaverit lähes pakotti, tosin hekin äityi sitten juomaan siitä. :'D Oli ihan hyvänmakuinen, mutta yhtä hyvin voin juoda limsaa mikä ei maksa niin paljon. Vaikka aikalailla tujuinta tavaraa mitä juon on kivennäisvesi!
Sun kaverit sitten vissiin juo kanssa? Onko ikinä ulkopuolinen olo? Itellä ihan ok kun voin kuitenkin heidän kanssaan baarissa jutella, eivät sentään ole sellaisia perskännääjiä joita pitäisi raahata himaan.
N27
No mä olen tällainen nuorehko, alle kolmekymppinen, nainen ja käytän alkoholia ehkämax kolme kertaa vuodessa, yleensä kerralla vain sen yhden annoksen esim. alkumaljan. Mä harrastan matkustelua, patikointia ja luonnossa liikkumista, musiikkia, taidetta jne. Baareissa käyn aika usein, yleensä keikkoja katsomassa. Baarissa en koskaan juo alkoholia. Tykkään tanssia ja fiilistellä musaa.