Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voi tavata naisia, jotka eivät käytä alkoholia tai käyttävät erittäin vähän?

Vierailija
12.08.2019 |

Missä sellaiset naiset on?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tällainen nuorehko, alle kolmekymppinen, nainen ja käytän alkoholia ehkämax kolme kertaa vuodessa, yleensä kerralla vain sen yhden annoksen esim. alkumaljan. Mä harrastan matkustelua, patikointia ja luonnossa liikkumista, musiikkia, taidetta jne. Baareissa käyn aika usein, yleensä keikkoja katsomassa. Baarissa en koskaan juo alkoholia. Tykkään tanssia ja fiilistellä musaa.

Vierailija
42/74 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulta koiran kanssa. Ei oo kyllä ikinä yksikään mies siellä lähestynyt. Minua ei kyllä lähesty miehet muuallakaan, liekö sit naamassa niin paljon vikaa. Katseita vaan, ne aina on vaan.. lal lal laa. 

n30v, hoikka, blondi ja absolutisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen enimmäkseen kotona, hahaa. Joka päivä kyllä käyn kaupungilla, mutten missään erikoisessa, lähinnä vaan ostoskeskuksissa ja keskustassa ylipäätään, kun tarvii raitista ilmaa. Joskus kirjastossa. Yritän kyllä keksiä jotain harrastusta jossa voisi tavata ihmisiä.

En käytä alkoholia melkein koskaan, joskus olen seurassa ottanut jonkun hedelmäisen drinksun. Itsekään en halua mitään läträäjää, alkoholisti-isässä oli tarpeeksi.

N27

Vierailija
44/74 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen rajojen ulkopuolelta, varmasti eniten islaminuskoisista maista.

Vierailija
45/74 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsuntosalilla.

Mieluiten sunnuntai aamuna

Ylipäätänsä juopotteluaamujen eli la ja su aamuna jos näet jonkun, niin hän ei tod.näk juo.

Juovat ihmiset ovat la ja su aamuina krapulassa, ei missään saleilla tai museoissa.

Nyt tunnen itseni tyhmäksi kun en ole tätä älyttömän yksinkertaista logiikkaa tullut ajatelleeksi ennen. Pitääkin alkaa liikkumaan enemmän la-su aamuisin eikä iltapäivisin.

N27

Vierailija
46/74 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen enimmäkseen kotona, hahaa. Joka päivä kyllä käyn kaupungilla, mutten missään erikoisessa, lähinnä vaan ostoskeskuksissa ja keskustassa ylipäätään, kun tarvii raitista ilmaa. Joskus kirjastossa. Yritän kyllä keksiä jotain harrastusta jossa voisi tavata ihmisiä.

En käytä alkoholia melkein koskaan, joskus olen seurassa ottanut jonkun hedelmäisen drinksun. Itsekään en halua mitään läträäjää, alkoholisti-isässä oli tarpeeksi.

N27

Olen kanssasi saman ikäinen 😁

Ap

Vierailija
47/74 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksista, harrastuksista, julkisista...

N23

Vierailija
48/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilemassa löytyy nämä naiset

Vierailija
49/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kasvanut absolutistiperheessä (uskovaiset vanhemmat, ei kuitenkaan traumoja siitä). Vaikka teininä oli kännikokeiluja ja nuorena tulikin vedettyä peput olalle, niin nyt 37 vuotiaana huomaa, miten lapsuuden kodin juomistottumukset periytyy. En ole koskaan juhlinut vappua tai juhannusta, joulupöytään ei kuulu viini ja en tissuttele koskaan. Alkoholi on mulle vain ja ainoastaan juhlajuoma, ei arjen piristys tai after work -päihde. Ja juhlat on tyyliin tyttöjen reissu kerran vuodessa, ehkä jotkut festarit (jos hyvä porukka ja nekin kerran parissa vuodessa kesällä), työpaikan pikkujoulut jne.

En koskaan mene baariin juomaan, siihen on aina joku syy. Olen myös usein ollut autolla selvinpäin

Anteeksi mutta minusta tämä on kyllä aika alkoholihuuruista elämää, kovasti tuntuu olevan noita syitä juopotella. Ei jatkoon.

Vierailija
50/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän minä. Harmi, kun en kuitenkaan kelpaa, kun ikävuosia on enemmän kuin 35.

Muuten ehkä mutta tuollainen itsesääliasenne tekee kelvottomaksi viimeistään.

Vierailija
51/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoissa paikoissa käyn kuin alkoholia käyttävät ystäväni. Hyvä olla heilläkin aina joku selväpäinen mukana, eikä juomattomuss estä minua pitämästä hauskaa heidän kanssaan.

Vierailija
52/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, en oo koskaan ollut edes kännissä mut taidan olla vähän liian nuori sulle. N18

Vierailija
53/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä alkoholillssa on niin jännää, että siitä pitää tehdä noin iso juttu?

Ruoan kanssa voi ottaa joskus viiniä, festareilla yhden tai pari. Miksei kohtuukäyttäjä käy??

Vierailija
54/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää töistä, hevosten parista tai ruokakaupasta. Kotonakaan ei kukaan ole tullut hakemaan.

Vierailija
55/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ainakin tapaa parhaiten koiran kanssa lenkillä, koska töissäkäyntiä ja lenkkejä lukuunottamatta poistun kotoa kovin harvoin. Valitettavasti en ole miesseurasta edes kiinnostunut, että eipä siitä kukaan hyödy vaikka lenkillä törmättäisiinkin.

Vierailija
56/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä olis 29v nainen kauniiksi kehuttu, en ota viineksiä ja olen uskossa.

Vierailija
57/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ap

Voi meitä juomattomia.

N27

Vierailija
58/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ap

Voi meitä juomattomia.

N27

Harvassa ollaan, ainakin tässä ikäluokassa. En ole kovin moneen törmännyt.

Ap

Vierailija
59/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotakin sivustoa, sovellusta tms, mitä kautta teihin alkottomiin voisi tutustua? Moni kun tuntuu viihtyvän kotona tai muissa paikoissa mistä teitä on hankala ellei mahdoton löytää.

Ap

Vierailija
60/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ap

Voi meitä juomattomia.

N27

Harvassa ollaan, ainakin tässä ikäluokassa. En ole kovin moneen törmännyt.

Ap

Todellakin. Viimeksi muistan juoneeni viime joulukuussa laimennettua vodkaa ihan kokeilun vuoksi, mutta niin laimennettua ettei siitä kyllä mitään tuntemuksia tullut.

Sitä ennen join muutama vuosi sitten baarissa jonkun hedelmädrinkin kun kaverit lähes pakotti, tosin hekin äityi sitten juomaan siitä. :'D Oli ihan hyvänmakuinen, mutta yhtä hyvin voin juoda limsaa mikä ei maksa niin paljon. Vaikka aikalailla tujuinta tavaraa mitä juon on kivennäisvesi!

Sun kaverit sitten vissiin juo kanssa? Onko ikinä ulkopuolinen olo? Itellä ihan ok kun voin kuitenkin heidän kanssaan baarissa jutella, eivät sentään ole sellaisia perskännääjiä joita pitäisi raahata himaan.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme