Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voi tavata naisia, jotka eivät käytä alkoholia tai käyttävät erittäin vähän?

Vierailija
12.08.2019 |

Missä sellaiset naiset on?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla liikun luonnossa, kesällä olen rannalla aina jos tarpeeksi lämmintä, kirjastossa, tallilla, kavereiden luona, naistenpiirissä, ravintoloissa ja kahviloissa ja kesäisin niiden terasseilla, näyttelyissä, museoissa, puistoissa, leffassa, teatterissa, nyrkkeilysalilla, joogassa tai pilateksessa, joskus myös pubeissa ja klubeilla (hengaamassa ja tanssimassa, harvemmin juon yhtään tai jos juon, niin vähän), kavereiden tai tuttavien bileissä...

Vierailija
62/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen enimmäkseen kotona, hahaa. Joka päivä kyllä käyn kaupungilla, mutten missään erikoisessa, lähinnä vaan ostoskeskuksissa ja keskustassa ylipäätään, kun tarvii raitista ilmaa. Joskus kirjastossa. Yritän kyllä keksiä jotain harrastusta jossa voisi tavata ihmisiä.

En käytä alkoholia melkein koskaan, joskus olen seurassa ottanut jonkun hedelmäisen drinksun. Itsekään en halua mitään läträäjää, alkoholisti-isässä oli tarpeeksi.

N27

Olen kanssasi saman ikäinen 😁

Ap

Voi meitä juomattomia.

N27

Harvassa ollaan, ainakin tässä ikäluokassa. En ole kovin moneen törmännyt.

Ap

Todellakin. Viimeksi muistan juoneeni viime joulukuussa laimennettua vodkaa ihan kokeilun vuoksi, mutta niin laimennettua ettei siitä kyllä mitään tuntemuksia tullut.

Sitä ennen join muutama vuosi sitten baarissa jonkun hedelmädrinkin kun kaverit lähes pakotti, tosin hekin äityi sitten juomaan siitä. :'D Oli ihan hyvänmakuinen, mutta yhtä hyvin voin juoda limsaa mikä ei maksa niin paljon. Vaikka aikalailla tujuinta tavaraa mitä juon on kivennäisvesi!

Sun kaverit sitten vissiin juo kanssa? Onko ikinä ulkopuolinen olo? Itellä ihan ok kun voin kuitenkin heidän kanssaan baarissa jutella, eivät sentään ole sellaisia perskännääjiä joita pitäisi raahata himaan.

N27

Mulla on yksi kaveri, joka ei juo ja yllättäen sattuukin olemaan paras kaverini. Tiettyyn pisteeseen asti juovien kavereidenkin kanssa pystyy olemaan ja sen jälkeen onkin parempi kun lähtee kotiin 😄 Kovasti ne jaksaa aina ihmetellä sitä että "oot sä selvin päin?" ja uudet tuttavuudet varsinkin aina ihmettelee juomattomuutta. Vaikutat hyvältä tyypiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsuntosalilla.

Mieluiten sunnuntai aamuna

Toihan saattaa olla ihan hyvä neuvo, lauantaina aamusta salilla tokkopa on krapulaisia :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
64/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsuntosalilla.

Mieluiten sunnuntai aamuna

Ylipäätänsä juopotteluaamujen eli la ja su aamuna jos näet jonkun, niin hän ei tod.näk juo.

Juovat ihmiset ovat la ja su aamuina krapulassa, ei missään saleilla tai museoissa.

...tai vaihtoehtoisesti sen verran kokeneita viinamäenhenkilöitä että nousevat 0600 vaikka illalla olisi oltu sumussa, sateessa ja seitsemän pullon simassa. Täällä ilmoittautuu yksi. 🙋🏼‍♂️

(Esiintymisaikojeni ja -alueideni perusteella luulisit minua hyvinkin raittiiksi. Väärin; reippaudella voi feikata raittiutta - tiettyyn rajaan asti 😁)

Vierailija
65/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen enimmäkseen kotona, hahaa. Joka päivä kyllä käyn kaupungilla, mutten missään erikoisessa, lähinnä vaan ostoskeskuksissa ja keskustassa ylipäätään, kun tarvii raitista ilmaa. Joskus kirjastossa. Yritän kyllä keksiä jotain harrastusta jossa voisi tavata ihmisiä.

En käytä alkoholia melkein koskaan, joskus olen seurassa ottanut jonkun hedelmäisen drinksun. Itsekään en halua mitään läträäjää, alkoholisti-isässä oli tarpeeksi.

N27

Ap

Voi meitä juomattomia.

N27

Ap

Todellakin. Viimeksi muistan juoneeni viime joulukuussa laimennettua vodkaa ihan kokeilun vuoksi, mutta niin laimennettua ettei siitä kyllä mitään tuntemuksia tullut.

Sitä ennen join muutama vuosi sitten baarissa jonkun hedelmädrinkin kun kaverit lähes pakotti, tosin hekin äityi sitten juomaan siitä. :'D Oli ihan hyvänmakuinen, mutta yhtä hyvin voin juoda limsaa mikä ei maksa niin paljon. Vaikka aikalailla tujuinta tavaraa mitä juon on kivennäisvesi!

Sun kaverit sitten vissiin juo kanssa? Onko ikinä ulkopuolinen olo? Itellä ihan ok kun voin kuitenkin heidän kanssaan baarissa jutella, eivät sentään ole sellaisia perskännääjiä joita pitäisi raahata himaan.

N27

Mulla on yksi kaveri, joka ei juo ja yllättäen sattuukin olemaan paras kaverini. Tiettyyn pisteeseen asti juovien kavereidenkin kanssa pystyy olemaan ja sen jälkeen onkin parempi kun lähtee kotiin 😄 Kovasti ne jaksaa aina ihmetellä sitä että "oot sä selvin päin?" ja uudet tuttavuudet varsinkin aina ihmettelee juomattomuutta. Vaikutat hyvältä tyypiltä.

Ap tässä edelleen siis, unohtu vaan tagi 😁.

Vierailija
66/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkipolulta koiran kanssa. Ei oo kyllä ikinä yksikään mies siellä lähestynyt. Minua ei kyllä lähesty miehet muuallakaan, liekö sit naamassa niin paljon vikaa. Katseita vaan, ne aina on vaan.. lal lal laa. 

n30v, hoikka, blondi ja absolutisti

En usko, että naamassasi on vikaa. Olen ruma peikkoblondi ja miehet lähestyvät myös koiralenkillä.

Vierailija
67/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän minä. Harmi, kun en kuitenkaan kelpaa, kun ikävuosia on enemmän kuin 35.

Muuten ehkä mutta tuollainen itsesääliasenne tekee kelvottomaksi viimeistään.

En näe mitään itsesääliasennetta kun ap asetti ikärajan.

Vierailija
68/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ap

Voi meitä juomattomia.

N27

Ap

N27

Haha, sattumoisin munkin läheisin ystävä ei juo. 😂

Mun mielestä viihtyisissä pubeissa istuskelu hyvässä seurassa on ihan miellyttävää, kunhan seuralaisten juominen pysyy kohtuudessa. Tosin näen näitä ystäviä paljon harvemmin kuin läheisintä ystävääni. Emmekä viimeksikään menneet mihinkään juottolaan, vaan ihan kahville ja viettämään päivää kaupungille. :)

Multakin joku kerran kysyi että onko vitsi kun sanoin että olen absolutisti (lasken itseni absolutistiksi).

N27

Vierailija
69/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmimmin seurakuntien tilaisuuksissa . On pajon eri seurakuntia, eikä kaikki uskovat ole tiukkapipoja.

Vierailija
70/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ap

Voi meitä juomattomia.

N27

Ap

N27

Haha, sattumoisin munkin läheisin ystävä ei juo. 😂

Mun mielestä viihtyisissä pubeissa istuskelu hyvässä seurassa on ihan miellyttävää, kunhan seuralaisten juominen pysyy kohtuudessa. Tosin näen näitä ystäviä paljon harvemmin kuin läheisintä ystävääni. Emmekä viimeksikään menneet mihinkään juottolaan, vaan ihan kahville ja viettämään päivää kaupungille. :)

Multakin joku kerran kysyi että onko vitsi kun sanoin että olen absolutisti (lasken itseni absolutistiksi).

N27

Itsekkin voin kyllä toisinaan käydä jossain pubissa jos sattuu olemaan sellainen rauhallinen tai tunnelmallinen paikka. Ravintoloissa ja kahviloissa tykkään käydä ja tuleekin usein käytyä :)

Ap

Vierailija
71/74 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisiko täällä kiinnostusta, mutta voisin kyllä ladata jonkun viestisovelluksen mitä kautta pystyy juttelemaan anonyymisti. Jos joku on kiinnostunut juttelemaan enemmänkin 😄

Ap

Vierailija
72/74 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olisiko täällä kiinnostusta, mutta voisin kyllä ladata jonkun viestisovelluksen mitä kautta pystyy juttelemaan anonyymisti. Jos joku on kiinnostunut juttelemaan enemmänkin 😄

Ap

Latasin kik nimisen sovelluksen, jossa pystyy juttelemaan anonyymisti. Kysyy kyllä nimen mutta siihen nyt voi laittaa mitä tykkää. Löydyn sieltä nimimerkillä Av_absolutisti. Saa ihan vapaasti tulla juttelemaan 🙂 Käy kyllä muidenkin kanavien kautta, jos tulee mieleen joku parempi.

Ap

Vierailija
73/74 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän äärimmäisen vähän, samoin mun mies. Löysimme toisemme netin seuranhakupalvelusta. Muuten olemme aika lailla kotona, lenkillä tai salilla. Tykkäämme käydä myös konserteissa, ja pubeissakin seurassa tai kuuntelemassa musiikkia.

Minusta ainakin pubissa huomaa, että edessä on mehu, vesi, tai joku kaakao. Jos ei ole pakko olla joku lasi että saa olla siellä, ei ole mitään kädessä. Yleensä vain jos menee seurassa baariin, täytyy joku mehu ostaa ja sitten se nököttää siinä koko illan.

Salilla käydään paljon lauantai-ja sunnuntaiaamuina, kun on niin rauhallista.

Vierailija
74/74 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa juttelemaan. Jos hyvin synkkaa niin voin tulla sitten vaikka sieltä kotoakin hakemaan 😄

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi