Missä voi tavata naisia, jotka eivät käytä alkoholia tai käyttävät erittäin vähän?
Kommentit (74)
Työväenopistoissa, harrastuksissa, kirjastossa, kirjakaupoissa, partiossa, jne
Minä olen kotona, töissä tai harrastuksessa. Alkoholia käytän vähän ja harvoin max 2 annosta kerrallaan.
Tsuntosalilla.
Mieluiten sunnuntai aamuna
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kotona, töissä tai harrastuksessa. Alkoholia käytän vähän ja harvoin max 2 annosta kerrallaan.
Ja muuten haluaisin myös miehen, joka ei viinalla läträä. Ei vain ole sattunut sopivaa kohdalle.
Lisätäänpä vielä sen verran, että siis nuoria naisia. 35v ja alle.
Ap
Täällä kotonahan minä istun. :)
Alkoholia juon muutaman kerran vuodessa, pari annosta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Tsuntosalilla.
Mieluiten sunnuntai aamuna
Ylipäätänsä juopotteluaamujen eli la ja su aamuna jos näet jonkun, niin hän ei tod.näk juo.
Juovat ihmiset ovat la ja su aamuina krapulassa, ei missään saleilla tai museoissa.
Opiskelemassa, töissä ja harrastuksissa. Suuren osan ajasta olen vaan kotona.
Kotona, töissä, kaupassa, harrastuksissa. Hyvin usein tulee käytyä salilla mm. pe/la-iltana.
Mä oon kasvanut absolutistiperheessä (uskovaiset vanhemmat, ei kuitenkaan traumoja siitä). Vaikka teininä oli kännikokeiluja ja nuorena tulikin vedettyä peput olalle, niin nyt 37 vuotiaana huomaa, miten lapsuuden kodin juomistottumukset periytyy. En ole koskaan juhlinut vappua tai juhannusta, joulupöytään ei kuulu viini ja en tissuttele koskaan. Alkoholi on mulle vain ja ainoastaan juhlajuoma, ei arjen piristys tai after work -päihde. Ja juhlat on tyyliin tyttöjen reissu kerran vuodessa, ehkä jotkut festarit (jos hyvä porukka ja nekin kerran parissa vuodessa kesällä), työpaikan pikkujoulut jne.
En koskaan mene baariin juomaan, siihen on aina joku syy. Olen myös usein ollut autolla selvinpäin baarissa ja juonut teetä, koska en jaksa kävellä yötä vasten kotiin talvikylmässä. :D
Olen FM ja hyvässä asiantuntijatyössä, työporukka on aika sporttista ja terveelliset elämäntavat omaavaa. Ystävänikään eivät ole kovia juomaan, etenkään pienten lasten äidit. Eli en tiedä, mistä alkoholia juomattomia naisia löytää.. omasta ikäluokastani tiedän, että suurin osa 80-luvulla syntyneistä naisista (ja vanhemmista ikäpolvista) juovat. Ikävä kyllä. :(
14 lisää: kuntosalilta löytää muuten varmasti naisia, jotka eivät käytä alkoholia paljoa. 20 v tytöistä ei vielä erota, mutta kyllä 30 vuotiaan naisen kasvoista jo huomaa, juoko vai ei.
Taidenäyttelyt, kirjastot, luontopolut.. Päihteettömät hippifestarit kuten natural healing high. Jooga- ja kuntosali.
En kyllä lähestyisi luonnossa lenkkeilevää naista. Voisi aiheuttaa hiljalleen ripenevän askelluksen.
Täältä :D.Juon kerran muutaman vuoden välein,jos silloinkaan.Minut voi löytää töistä,kaupasta,kirjastosta,pyöräilemästä tai kotoa.Ikää 43v
Enpä ole löytänyt. Kaikki tuntemani naiset ovat kovia juomaan.
M45
Kotona olen, 30v nainen täällä kirjoittelee. :) Alkoholia en ole koskaan käyttänyt.
Toinenkin kiinnostunut ilmoittautuu.
Mies 31v