Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3kk vauva ei yhtäkkiä syö pullosta

12.08.2019 |

Meidän vähän yli 3kk vanha vauva on pääsääntöisesti imetyksellä ruokittu, silloin tällöin pullosta annettu korviketta (esim jos isä hoitaa) ja on syönyt kiltisti maidon. Olen jo pidemmän aikaa halunnut lopettaa imetyksen ja viimeviikolla sitten alettiin enemmän pullosta antaa ja vain muutaman kerran päivällä rinnasta + yöt menee vielä imetyksellä.

No, vauva yhtäkkiä päätti että inhoaa pulloa ja itkee ja valittaa kun pullo tulee edes lähelle suuta. Hän siis joskus syö koko pullollisen itkettyään ensin 10 min. Rintaa kyllä hamutaan koko ajan. Tulee kauhea olo kun olen itse päättänyt ottaa rinnan pois häneltä.

Käytössä aventin natural pullot ja sama valmiskorvike kuin aikaisemminkin. Hampaita on ilmeisesti pikkuhiljaa tulossa (ollaan käytetty sellaista geeliä ikeniin, mutta ei auta pullon kanssa). Nyt poika syö 200-300ml päivässä pullosta + muutamat imetykset, mutta aikaisemmin on saattanut vetää yli 100ml kerralla pullosta niin kyllä vähän huolestuttaa jos paino ei olekaan paljoa noussut seuraavaan neuvolakäyntiin mennessä.

Kysymys nyt onkin, mitä tässä voisi tehdä että saisimme vauvan syömään pullosta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla