Lue keskustelun säännöt.
Suomalaisten lihominen on surkeaa katseltavaa. Uimarannalla sen huomaa. Miksi lihomme?
Syömällä hautaan
12.08.2019 |
Suomalaiset lihovat hirvittävällä vauhdilla. Nykyään näkee lihavia lapsiakin. Vähän sääliksi käy, kun he eivät ylipainon takia pysty liikkumaan niin paljon ja ketterästi kuin tervepainoiset lapset. :( No ylipainoisista naisista minulla on mielipide liittyen olemiseen julkisilla uimarannoilla...
Sivistyksen puutteesta lihominen ei voi johtua. Kuntosaleja ja liikuntapaikkoja on paljon enemmän kuin 80-luvulla.
MIKSI SUOMALAISET LIHOVAT!
Kommentit (2202)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lihavat lapset ovat surullisinta surullista. 😢 Liikkumien hankalaa ja tärisevä läski haittaa tasapainoa. Ihmekös eivät tykkää liikkua.