Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jesusmaria. Puntari näytti 94,8.

Vierailija
12.08.2019 |

Kohta lähempänä sataa kun yhdeksääkymmentä. Herkku- ja pahahiilarilakkoon!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokarytmi kuntoon, herkut minimiin ja lisää liikettä.

Vierailija
2/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten välittänyt puuttua asiaan 20 kiloa sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, mitä pitää syödä, että pääsee tuohon painoon?

Vierailija
4/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko pituutta?

Vierailija
5/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olin aamulla huolissani omasta tasan 40kg pienemmästä lukemastani

Vierailija
6/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet yli 190cm pitkä lihaksikas mies, niin ei syytä huoleen. Painosi on oikein sopiva!

Vierailija
7/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten välittänyt puuttua asiaan 20 kiloa sitten?

En, koska 74,8 olisi mulle ihan sopiva paino. Hyvä että puutun nyt. Ap

Vierailija
8/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla puuroa, päivällä usein salaattia ja leipää, illalla normaalia kotiruokaa. Mutta määrät on kasvaneet. Lisäksi kesällä mennyt paljon jäätelöä ja alkoholia olen tissutellut. Ap

Vierailija
9/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Pikkuhiljaa vuosien mittaan paino nousee. Mulla oli jouluna nuo lukemat ja sitten olen hieman saanut pudotettua painoa kevään aikana. 89kg nyt, eli ihan helvetisti liikaa vieläkin.  Mutta olen tyytyväinen pieneenkin muutokseen!

Vierailija
10/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko pituutta?

174. Joten onhan tuota noin 20kg normaalin bmin ylärajalle, mikä olis itselkeni ihan sopiva. Tiedän kyllä miten pitäisi syödä mutta toteutus ontuu. Uuteen laskuun! Ap

Vierailija
11/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon sinulle että älä syö 12 tuntiin ja sitten syöt 12 tuntia ja sitä tee pitemmän aikkaa. Voit myös pitää viikossa 20 tunnin paaston Sit sanon sinulle. Kuuntele tarkkaan. Pääaterialla hiilareita vain vähän, niin voit päivällä vetää välipaloiksi sitten jotain hiilaripitoisempaa, vaikka hedelmiä, majroja, leipää tai jotain. Pidä huoli ettei hiilaripitoisuudet nouse älyttömyyksiin vaan pysyy muutamassa sadassa. Sitten voit viikonloppuna pitää yhden päivän mättöpäivän ja voit syödä mitä vaan. Leptiini tasot nousee ja se on hyvä kun se tarkoittaa että aineenvaihdunta tehostuu.

Vierailija
12/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 92,3 kg!Kropan suhteen olen kyllä ihan sinut..tietysti voisihan tuota vähemmänkin painaa.Pituus 169 cm.Tsemppiä sulle, jos rupeat painoa pudottaa :)

Vierailija
13/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Pikkuhiljaa vuosien mittaan paino nousee. Mulla oli jouluna nuo lukemat ja sitten olen hieman saanut pudotettua painoa kevään aikana. 89kg nyt, eli ihan helvetisti liikaa vieläkin.  Mutta olen tyytyväinen pieneenkin muutokseen!

Hyvä sinä! Tuo 5kg tuntuu jo housunvyötäröllä ja mielessä. Perästä tullaan!

Vierailija
14/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla puuroa, päivällä usein salaattia ja leipää, illalla normaalia kotiruokaa. Mutta määrät on kasvaneet. Lisäksi kesällä mennyt paljon jäätelöä ja alkoholia olen tissutellut. Ap

joojoo.

Vierailija
15/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 163cm ja 72kg, vuoden aikana paino noussut lähes 5kg, tarttis tehdä jotain muutakin kuin syödä :) N 56v.

Vierailija
16/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon sinulle että älä syö 12 tuntiin ja sitten syöt 12 tuntia ja sitä tee pitemmän aikkaa. Voit myös pitää viikossa 20 tunnin paaston Sit sanon sinulle. Kuuntele tarkkaan. Pääaterialla hiilareita vain vähän, niin voit päivällä vetää välipaloiksi sitten jotain hiilaripitoisempaa, vaikka hedelmiä, majroja, leipää tai jotain. Pidä huoli ettei hiilaripitoisuudet nouse älyttömyyksiin vaan pysyy muutamassa sadassa. Sitten voit viikonloppuna pitää yhden päivän mättöpäivän ja voit syödä mitä vaan. Leptiini tasot nousee ja se on hyvä kun se tarkoittaa että aineenvaihdunta tehostuu.

Muutamassa sadassa :D ? Minä syön 300g hiilaria päivässä ja olen urheileva mies. Ei ihme että läskiä tulee jos suomalainen nainen joka ei harrasta liikuntaa vetää päivittäin 300g hiilaria. Siihen päälle rasvat vielä suklaasta ja muusta sonnasta :D.

Vierailija
17/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesusmaaria, painan saman verran ja olen onnellinen koska se tarkoittaa että olen laihtunut 10kg.

Tietysti laihdutettavaa on vielä rutkasti, mutta huomaan jo miten olo on parantunut paljon siitä mitä se oli monta vuotta kun oli vaikea elämäntilanne.

Vierailija
18/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kovasti sinulle! Itse viime marraskuussa painoin saman verran (pituutta minulla 176 cm) ja tänään aamupaino 71,2 kiloa ja olo mitä mainioin. Ei ole helppoa alkuun, mutta kun pääsee vauhtiin on todella hauskaa oikeastaan kokata terveellistä ravitsevaa ruokaa ja harrastaa liikuntaa.

Terveisin, entinen hiilarisyöppö joka inhosi liikkumista.

Vierailija
19/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satakilooset punnitahan neuvolas!

Vierailija
20/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap laihduta vaan itsellesi ja siksi että se tuntuu paremmalta jos tuntuu. Silloin onnistut, tsemppiä. Älä välitä ilkeistä kommenteista ollenkaan , emme voi niille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä