Voi jesusmaria. Puntari näytti 94,8.
Kohta lähempänä sataa kun yhdeksääkymmentä. Herkku- ja pahahiilarilakkoon!
Kommentit (28)
Villakangasmi kirjoitti:
Alle satakilooset punnitahan neuvolas!
Läskiydellähän kannattaakin ylpeillä. Nuo yli satakiloiset yleensä punnitaan ennenaikaisesti ruumiinavaajan pöydällä, :D
Vierailija kirjoitti:
ap laihduta vaan itsellesi ja siksi että se tuntuu paremmalta jos tuntuu. Silloin onnistut, tsemppiä. Älä välitä ilkeistä kommenteista ollenkaan , emme voi niille mitään.
Juu en välitä. Onhan tuota painoa paljon ja vähän kiusallanikin ja huumorimielellä tein tän aloituksen kun tiesin että veetuilua tulee. Osa ihmisistä näyttää oman typeryytensä kommenteillaan :) Ap
Tosin jos veetuilua tulee paljon niin mo de taitaa tämän(kin) ketjun poistaa. Harmi sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä röhnäke!
Jätin Äo si tai luonteesi ikuisesti nettiin noin.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon sinulle että älä syö 12 tuntiin ja sitten syöt 12 tuntia ja sitä tee pitemmän aikkaa. Voit myös pitää viikossa 20 tunnin paaston Sit sanon sinulle. Kuuntele tarkkaan. Pääaterialla hiilareita vain vähän, niin voit päivällä vetää välipaloiksi sitten jotain hiilaripitoisempaa, vaikka hedelmiä, majroja, leipää tai jotain. Pidä huoli ettei hiilaripitoisuudet nouse älyttömyyksiin vaan pysyy muutamassa sadassa. Sitten voit viikonloppuna pitää yhden päivän mättöpäivän ja voit syödä mitä vaan. Leptiini tasot nousee ja se on hyvä kun se tarkoittaa että aineenvaihdunta tehostuu.
Muutamassa sadassa :D
Lähdin jonkun kilon korkeammasta painosta ja olen muutaman senti lyhyempi. Nyt -15kg maltillista vauhtia, liikuntamäärät kasvaa koko ajan ja tekis vaan mieli ottaa lisää kivaa liikuntaa mukaan. Tietyt lajit ainakin mulla siivoaa väkisin ravintopuoltakin, kun ei hötöllä ja roskaruualla ei jaksa.
En tiedä ootko ap kuinka "kokenut" laihduttaja, mutta älä tee siitä pakkopullaa. Etsi sellaisia terveellisiä ruokavaihtoehtoja ja tapoja liikkua, mitä voit sitten jatkaa laihiksen jälkeenkin. Totaalikieltäytyminen herkuistakaan ei oo pakko, joillakin se toimii, toisille parempi opetella kohtuuteen.
Jestas. Tuplasti sen mitä itsellä
Onpa hieno tulos, onnea:)