Mitä haluat kysyä nuorelta naiselta, joka saa koko ajan merkitseviä (hyvällä tavalla) katseita kauppareissuilla(kin)?
? Voin kertoa, että nautin huomiosta, mutten pysty katsomaan ketään silmiin. Toivon että miekkoset näkevät minun olevan vain ujo.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako nyt ostaa bitcoineja?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut prinsessasyndroomasta? Mulla on tuollainen kaveri, se ei mennyt koskaan ohi ja me ollaan jo 40+....
No, minkäs minä sille mahdan että miellytän silmää. Ap
Jatkokysymys: miksi rekisteröit koko ajan toisten katseita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut prinsessasyndroomasta? Mulla on tuollainen kaveri, se ei mennyt koskaan ohi ja me ollaan jo 40+....
Se on sana nimeltä sivusilmä. Näen kyllä tapahtumia vieressäni, vaikken katsoisi suoraan päin. Toinen syy on se, että vilkuilen itse miekkosia salaa.
pukeudutko vartalon myötäsesti, ootko treenannu paljon / kiinnitätkö paljon huomioo kehon osiis yms ja tuot ne esiin?
kiinnostavaa...
mä en kauheesti huomaa, koska oon myöös ujo ja en ota oikeen kontaktia vaan monesti meen silleen et pääsisin mah rauhassa... :DD joskus myös provosoivampia tyylejä ollut.. niin paljon eri tyylejä, etten muista millasta oli millonki. mut sen vaa muistan että hoikkana vislailtiin :DDDD
------
Mä ainakin tuijotan sua
T:Silver Fox vuosimallia 58
ootko poikkeuksellisen kaunis ? :D oot varmaa ainaki sen näkönen jota voi lähestyä? :DD
------
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sana nimeltä sivusilmä. Näen kyllä tapahtumia vieressäni, vaikken katsoisi suoraan päin. Toinen syy on se, että vilkuilen itse miekkosia salaa.
Ai, sinä. Ok.
En yhtään mitään. Ei kiinnosta neitoset, jotka kuvittelevat olevansa kaikkien huomion keskipisteenä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. Ei kiinnosta neitoset, jotka kuvittelevat olevansa kaikkien huomion keskipisteenä.
Millainen sitten tulisi olla?
Käyttäjä23758 kirjoitti:
ootko poikkeuksellisen kaunis ? :D oot varmaa ainaki sen näkönen jota voi lähestyä? :DD
Ei minua ikinä lähestytä (mielestäni olen kovin kiltin näköinen), mutta kyllä olen saanut kuulla kauneudesta läpi elämäni. Nykyään näen sen itsekin. Olen niin onnellinen, ettei mene koko nuoruus huonossa itsetunnossa rypiessä. Siksi sanon sen suoraan! Ap
Mitä mieltä olet tuon vanhan taistolaisen ehdotuksesta että tulisi vain yksi vasemmisto-puolue?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/52bfaef2-e77f-4478-874a-95179aad8…
Mikset ennen nähnyt?? no hyvä jos oot tyytyväinen, se lisää vetovoimaa kuhan ei mee liiallisuuksii.
------
Onko sinulla lapsesta asti ollut hyvä mielikuvitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sinä. Ok.
En tiedä kenestä on kyse, mutta juu kukaan nuori nainen ei.sano miekkoset
Cheek aikoinaan. Nykyään sinä.