Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei sinulla ole robotti-imuria?

Vierailija
11.08.2019 |

Ellet nyt ole himosiivooja joka tykkää hinkata perinteisellä imurilla, niin miksi sinulla ei ole robotti-imuria? En voisi enää kuvitella eläväni ilman. Laitan imurin päälle kun poistun kotoa ja iltaisin kun olen laittanut lapset nukkumaan laitan imurin pörräämään samalla kun laitan keittiötä kuntoon.
Meillä on koira ja lisäksi kaksi kouluikäistä lasta, joten hiekkaa ja koirankarvoja tulee lattioille päivittäin. Kerran kahdessa viikossa käyn läpi listojen päälliset ja jotkut nurkat jonne robotti ei pääse, varsi-imurilla. Mökillä on kolme kerrosta ja jokaisessa on oma roboimuri. Siivooja imuroi sitten portaat yms kun käy.
Nyt kun robotti-imurit ovat jo jokaisen kukkaron ulottuvilla (199e) niin tuntuu hassulle ettei useammilla sellaisia ole. On tietysti koteja joissa sellainen ei mahtuisi liikkumaan joko huonekalupaljouden tai vaikka todella pitkien hapsumattojen takia, mutta ei näitäkään monessa kodissa ole.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha rintamamiestalo ja kynnykset joka huoneen välissä. En mä nyt himosiivoja ole, mutta ei se nyt niin kamalan vaikeaa ole pitää perussiisteyttä yllä ihan vaan imurin, mattopiiskan ja mopin avullakaan.

Vierailija
2/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juurikin huonekalupaljous, hapsumatot ja tavaraa joka paikassa, joten menisi ikuisuus että kaikki olisi raivattu. Tuossa ajassa olen jo imuroinut käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha rintamamiestalo ja kynnykset joka huoneen välissä. En mä nyt himosiivoja ole, mutta ei se nyt niin kamalan vaikeaa ole pitää perussiisteyttä yllä ihan vaan imurin, mattopiiskan ja mopin avullakaan.

Mikä sinusta on perussiisteys? Itse tykkään siististä kodista jossa imuroidaan päivittäin (ainakin kun on lapsia ja lemmikkejä). Toki korkeat kynnykset ovat este robolle.

Vierailija
4/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua kotiini pyörimään ylimääräistä laitetta, mitä saisi pahimmassa tapauksessa väistellä.

Sitä paitsi pidän imuroinnista, se on kivoimpia kotitöitä.

Vierailija
5/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse, imurointi on hyvää arkiliikuntaa, imuroin joka päivä.

Vierailija
6/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mutta akku tilttas aika pian, kallis hommaa uusi. En ollut muutenkaan tyytyväinen laitteeseen

Vierailija
7/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua kotiini pyörimään ylimääräistä laitetta, mitä saisi pahimmassa tapauksessa väistellä.

Sitä paitsi pidän imuroinnista, se on kivoimpia kotitöitä.

Eihän sitä tarvitse laittaa pörräämään kun on itse kotona. Itse imuroin lastenhuoneet niin että ovi on suljettuna ja kone pörrää siellä. En edes näkisi roboa jos haluaisin, sen voi ohjelmoida kännykällä.

Jaksatko oikeasti imuroida joka päivä, vai onko teillä niin siistiä ettei ole tarvetta?

Vierailija
8/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mutta akku tilttas aika pian, kallis hommaa uusi. En ollut muutenkaan tyytyväinen laitteeseen

Mikset ollut tyytyväinen? Minkä merkkinen sinulla oli? Itse olen ollut tyytyväinen irobot roombaan. Toinen menossa 8v sisällä. Koitettiin neatoa joka sai paremmat pisteet jossain arvostelussa, mutta kuulosti suihkukoneelta joten ei jäänyt meille.

Vierailija
9/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta on perussiisteys? Itse tykkään siististä kodista jossa imuroidaan päivittäin (ainakin kun on lapsia ja lemmikkejä). Toki korkeat kynnykset ovat este robolle.

Ei ahdista joka hiekanmuru tai koirankarva. Sanotaanko näin, että meillä ei haise eikä pinnat ole tahmaisia. Hiekkaa ja karvoja voi olla, ei nyt välttämättä joka päivä imuroida.

10/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun Neatosta tilttas akku n.3 vuoden jälkeen, meinas tulla paniikki kun ei enää toiminut:)  Netistä kun aikani etsin niin muistaakseni 49 ekeä oli uus.  Taas päivittäin hoitelee hommansa eli 45 min kämppää imuroi :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten söpösti sä sait kerrottua, että varakkuutta riittää, iso talo ja mökki ja hienot vehkeet <3

Vierailija
12/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kaksio. Imuroin, ehkäpä parin viikon välein. Se riittää.

M45.

Vierailija
13/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun Neatosta tilttas akku n.3 vuoden jälkeen, meinas tulla paniikki kun ei enää toiminut:)  Netistä kun aikani etsin niin muistaakseni 49 ekeä oli uus.  Taas päivittäin hoitelee hommansa eli 45 min kämppää imuroi :)

Oletko kotona kun neato on päällä? Itse en tosiaan sietänyt sitä ääntä, mutten siedä kyllä normi-imurinkaan, olen ääniherkkä. Tuon roomban kanssa kuitenkin voin hyvin olla samassa tilassa.

Vierailija
14/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pidän tavallisesta imurista, voin itse ohjata sitä. 2. Minulla on hiljainen imuri, jolloin imurointi sujuu miellyttävästi. 3. Ei ole varaa ostaa robotti-imuria. 

Vierailija
15/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten söpösti sä sait kerrottua, että varakkuutta riittää, iso talo ja mökki ja hienot vehkeet <3

Lähinnä yritin selittää kuinka käytän hyödyksi nykyistä halpaa teknologiaa. Monella palstalla on varmaankin monikerroksinen okt, meillä vain kerrostaloasunto, niin käytin mökkiä esimerkkinä kerroksista.

Vierailija
16/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla mutta ei ole käytetty vuosiin. Sen sijaan on Dysonin varsi-imuri.

Vierailija
17/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuriin ei voi laittaa dikkiä.

Vierailija
18/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan imuroida tavallisella imurilla, se on kuitenkin niin pieni osa siivousta.

Vierailija
19/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla mutta ei ole käytetty vuosiin. Sen sijaan on Dysonin varsi-imuri.

Meillä on myös dysonin varsi-imuri jolla otan nuo listat yms. Tykkään kovasti, pitäisi varmaan pikkuhiljaa vaihtaa uuteen kun imuteho on alkanut heiketä nyt 8v jälkeen. Ostin samaan aikaan tuon ja ekan robotin. Meillä on myös dysonin perinteinen, mutta sitä ei ole käytetty melkein ollenkaan.

Meillä ei tuossa varsi-imurissa jaksa akku koko asuntoa kerralla. Saattaisi niissä uudemmissa riittää. Mutta silti se aika jonka imuroisin ”käsin” olisi sitten muusta pois. Kivampi juoda viinilasillista sohvalla ja lukea hyvää kirjaa.

Vierailija
20/63 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imuriin ei voi laittaa dikkiä.

No tämä on varmaan enemmän kuin totta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme