Humallutko pullollisesta kuohuviiniä?
Prosentteja 11 ja kokoa 0.75l. Juon tunnissa ja promilleja veressä ehkä 0.5 tämän jälkeen. Olenko näin karaistunut juoppo?
Kommentit (16)
En ole testannut, mutta aivan varmasti.
Tulen hiprakkaan jo lasillisesta, etenkin jos en ole syönyt.
Promillien määrää veressähän ei voi harjoittaa. Karaistuneella niitä on saman verran kuin ei-karaistuneella (joskin tietysti alkoholiin tottumiseen liittymättömät fyysiset seikat vaikuttaa). Mutta kyllä, humallun jopa yhdestä oluesta, vaikka kyllä minulle alkoholi kohtuullisen paljon maistuukin.
Jos juon sen kerralla niin varmasti. On tullut kokeiltua kerran.
Kuoharia ei ryypätä. Sitä nautitaan. Tunnissa kun vedät pullon niin olet vain pelle.
Kyllä sulla promilleja on enemmän, juopot voi vaikuttaa selvältä vaikka oli 4 promillea veressä. Ja itse kyllä humallun jo lasillisesta.
Itse humallun kyllä kokonaisen kuohuviinipullon jälkeen! Ymmärsinkö oikein että sinä et?Kuinka paljon juot alkoholia km viikoittain?
Vierailija kirjoitti:
En ole testannut, mutta aivan varmasti.
Tämä. En kyllä haluakaan testata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulla promilleja on enemmän, juopot voi vaikuttaa selvältä vaikka oli 4 promillea veressä. Ja itse kyllä humallun jo lasillisesta.
Mittasin alkometrilla. Olen juonut kesän aikana lähes pullon päivässä. Lopetettava. Tavallinen viini nousee eri lailla päähän.
Muutamassa tunnissa juotuna sellainen kiva kevyt humala.
Kyllä ja saan järkyttävän päänsäryn
No aivan varmasti. Ja aivan liikaa. En juo normaalisti ollenkaan alkoholia nimittäin.
Kuten aiemmin jo sanottiin, promillemäärään veressä ei voi vaikuttaa kokemuksella. Promillemäärä on sama, vaikka joku ei tunne olevansa humalassa parin viinin jälkeen ja toinen tuntee olevansa hyvinkin huppelissa. Pieniä yksilöllisiä eroja voi toki olla, mutta kyse on enemmän TUNTEMUKSESTA. Siihen humalaan on niin tottunut, että pää tuntuu selvältä, vaikka on kännissä. Näinhän useimmille rattijuopoille on käynyt. Eivät ole tajunneet olleensa niin kännissä, kun toleranssi on kasvanut.
Useimmat kotikäyttöiset alkometrit muuten valehtelee. Kuluttajalehti testasi muutama vuosi sitten ison läjän myynnissä olleita alkometrejä ja niissä tuloksissa oli tosi isoja heittoja. En luottaisi niihin lukemiin.
Ja jos tuntuu, että pullollisesta skumppaa ei tule känniin, kannattaa miettiä, olisiko A-klinikka oikea paikka keskustella, eikä tämä palsta..
En pysty juomaan niin paljoa. Kahdesta lasillisesta tulee ilkeitä sydämentykytyksiä.
Humallun jo yhdestä lasillisesta. En juo juuri lainkaan joten vaikutus on tosi voimakas. Isäni pystyi vetämään pullollisen Dry Vodkaa ja vaikuttamaan selvältä.