LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Hyi ku ne kaivaa peppua niillä pitkällä kynsillä.
Nikitasta tulee ehkä vähän mieleen se paratiisihotellin Janely.
Oon kattonu myös 1. Kautta tässä samalla eikä sekään kausi kyllä miltään erityisen hyvältä vaikuta 😂 samaa jaarittelua ku 2. Kausi.
Vanessalla ja Sofialla on tosi ilmeikkäät kasvot. Kiva katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin että Nikita vähän näyttäisi sitä itsevarmaa ja vahvaa naista itsessään tuon Tommyn suhteen. Mä oikeesti pidin silmiä kiinni myötähäpeästä eilen kun Tommy ravisteli nikitan päätä ja komensi että älä suutele mua silmät auki. Nikita vaan nyökyttelee ja hihittelee että "kai se musta tykkää kans...." Ois jumalauta ottanut äijää pillistä kiinni ja sanonut, että mä suutelen sua just niinku mä haluun!" On paljon muitakin juttuja mistä huokuu tää Tommyn dominoinnin tarve, leikkikuristamiset ja leikkihukuttamiset.. taitaa tykätä bdsm.
Joo ei oo Nikitasta sellasta kauhean itsevarma puolta vielä näkynyt, mutta toisaalta voi olla niinkin että jos on itse vahva ja muuten jopa määräilevä, voi tykätä siitä et mies ottaa ohjat käsiin ja toimii, eikä kysele ja himmaile.
Vanessa vaikuttaa aivan ihanalta! Niin kauniskin ja ihana olemus. Miten tähän formaattiin eksyy niin ihanan oloisia naisia, nimittäin viime kaudella Aura sai mut ihastumaan, ja tällä kaudella Vanessa on myös niin symppiksen oloinen!
Vai johtuuko tämän formaatin ihastuttavat tyypit siitä, että olen katsonut vain Temppareita, Paratiisihotellia ja tätä, ja humalaiset noissa muissa formaateissa eivät ole niin kauhean ihastuttavia kun itse katsoo selvänä :D
Vierailija kirjoitti:
Voi vihertää nuo naisten hiukset johtuen uima-altaan ja suihkun vedestä? Lisäksi pääsevätkö tuolla värjäilemään päätään sitten tarvittaessa. Tosin Jennin hiukset ei viherrä vaan niissä on pysynyt tosi hyvä sävy.
Pitäisi nähdä nämä kerran humalassa että mitä sitten alkaa tapahtua ja millaisia purkauksia tuolla kuplii pinnan alla?
Osaako joku sanoa että järjestetäänkö näille jotakin bileitä vai mennäänkö lähes selvinpäin päätyyn asti?
Tuolla käy säännöllisesti parturit ja kampaajat, ja ihmisiä laittamassa tekoripsiä ja kynsiä.
Kunnon bileitä ei järjestetä, alkoholi ei kuulu formaattiin, mutta saavat joskus lasilliset tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Sofia varsinkin tuntuu ilmeilevän paljon :D Hauska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on teistä talon pahin pleijeri?
Tommy siinä mielessä, että on heti tarrannut kiinni yhteen naiseen ja varmasti meinaa pelata sillä, että pysyvät yhdessä.
Mä oikeesti pahoin pelkään, et tuos tulee käymään vielä niin et Nikita ihastuu Tommyyn enemmänki, Tommy ei kuitenkaa halua oikeasti sitoutua ja sit tulee itku ja poru. Toivottavasti olen väärässä, mut vähän pleijeri-vibat Tommysta tulee
Voihan siinä käydä kuten Patille ja Ankulle. Silloinkin suurin osa veikkasi et Patrick on pleijeri (koska näytti siltä) ja Ankulle tulee vielä itku ja poru kun ohjelma loppuu ja Patrick pääsee liihottamaan taas tampereen yöhön. Toisin kävi.
Just näin. Jotenkin ihan vtun rasittavaa että aina oletetaan (vai jopa toivotaan?) jokaisen komean/hyvännäköisen olevan vaan k*sipää häntäheikki joka dumppaa parinsa heti sopivan tilaisuuden tullen. Tai että on vaan s*ksiä vailla. Ja tietenkään ei unohdeta haukkua sitä komistuksen naista (viime kaudella anku, tällä nikita) rumaksi/helpoksi/tyhmäksi/ripustautuvaksi/tavikseksi/ei minkään näköiseksi/ epätoivoiseksi/u name it
Kuitenkin anku ja pati oli viimekaudella niin ne toistensa vastakappaleet niin ulkoisesti kuin luonteeltaankin ja ihan sama juttu näyttäisi olevan nikitalla ja tommylla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia varsinkin tuntuu ilmeilevän paljon :D Hauska
Sofia näytti eilisissä meikeissään ihan sirpa selänteeltä 50 vee.
Suosikkini Nikita, Tommy ja Reetu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin että Nikita vähän näyttäisi sitä itsevarmaa ja vahvaa naista itsessään tuon Tommyn suhteen. Mä oikeesti pidin silmiä kiinni myötähäpeästä eilen kun Tommy ravisteli nikitan päätä ja komensi että älä suutele mua silmät auki. Nikita vaan nyökyttelee ja hihittelee että "kai se musta tykkää kans...." Ois jumalauta ottanut äijää pillistä kiinni ja sanonut, että mä suutelen sua just niinku mä haluun!" On paljon muitakin juttuja mistä huokuu tää Tommyn dominoinnin tarve, leikkikuristamiset ja leikkihukuttamiset.. taitaa tykätä bdsm.
Joo ei oo Nikitasta sellasta kauhean itsevarma puolta vielä näkynyt, mutta toisaalta voi olla niinkin että jos on itse vahva ja muuten jopa määräilevä, voi tykätä siitä et mies ottaa ohjat käsiin ja toimii, eikä kysele ja himmaile.
Ei itsevarmuus ole synonyymi draamailulle, muiden komentelulle, k*sipäisyydelle tai sille että on jokin "bosslady". Itsevarma ihminen on sinut itsensä kanssa, tykkää itsestään ja tietää oman arvonsa. Itsevarman ihmisen kanssa on helppo olla ja seurassa viihtyä, koska terveellä tavalla itsevarma saa toisenkin parhaat puolet esiin ja suorastaan hehkumaan.
Ei itsevarmuus näy nyrkin lyömisenä pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy siinä mielessä, että on heti tarrannut kiinni yhteen naiseen ja varmasti meinaa pelata sillä, että pysyvät yhdessä.
Mä oikeesti pahoin pelkään, et tuos tulee käymään vielä niin et Nikita ihastuu Tommyyn enemmänki, Tommy ei kuitenkaa halua oikeasti sitoutua ja sit tulee itku ja poru. Toivottavasti olen väärässä, mut vähän pleijeri-vibat Tommysta tulee
Voihan siinä käydä kuten Patille ja Ankulle. Silloinkin suurin osa veikkasi et Patrick on pleijeri (koska näytti siltä) ja Ankulle tulee vielä itku ja poru kun ohjelma loppuu ja Patrick pääsee liihottamaan taas tampereen yöhön. Toisin kävi.
Just näin. Jotenkin ihan vtun rasittavaa että aina oletetaan (vai jopa toivotaan?) jokaisen komean/hyvännäköisen olevan vaan k*sipää häntäheikki joka dumppaa parinsa heti sopivan tilaisuuden tullen. Tai että on vaan s*ksiä vailla. Ja tietenkään ei unohdeta haukkua sitä komistuksen naista (viime kaudella anku, tällä nikita) rumaksi/helpoksi/tyhmäksi/ripustautuvaksi/tavikseksi/ei minkään näköiseksi/ epätoivoiseksi/u name it
Kuitenkin anku ja pati oli viimekaudella niin ne toistensa vastakappaleet niin ulkoisesti kuin luonteeltaankin ja ihan sama juttu näyttäisi olevan nikitalla ja tommylla.
Ei se oletus kusipäisyydestä komeudesta johdu :D Musta kaikki edellisen kauden ja myös tämän kauden miehet ovat enemmän tai vähemmän hyvännäköisiä.
Joissain sitten vain on lisäksi jotain sellaista rivien välistä esiin tulevaa lipevyyttä, esim Tommyssa. Juuri jotain sellaista, mikä jostain ihmeen syystä kuitenkin vetoaa joihinkin naisiin vaikka omasta mielestäni se on hyvin luontaantyöntävää. Sellaista joka saa jopa Nikitan kaltaisen itsevarmalta vaikuttavan naisen jotenkin liian myötäileväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Harvoin ne pleijerit on muuten 7v parisuhteessa, kuten Tommy on ollut. Jännä ilmiö tämä pleijeriksi leimaaminen ulkonäön perusteella muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tää sää luvan olla mun eka ja viimeinen kommentti edellisestä kaudesta.
Auraa Jeffiä äänestettiin voittoon, varmaan monesta syystä. En usko et suurimmalla osalla syy olisi se, et niiden rakkaus vaikutti lupaavimmalta. En tiedä ajatteliko joku äänestäjistä oikeasti niin, ku omasta mielestä ne ei ollut kunnon pariskunta missään välissä. Eikä ne edes mielestäni nätelly mitenkään rakastuneita.
Ihmiset äänesti niitä, koska tykkäsivät persoonista ja pitivät aitoina. Ja aitoja munki mielestä olivat.
Saahan tuossa äänestää millä perusteella vaan, ei ole mikään pakko äänestää sitä suurinta rakkaustarinaa.
Suomalaiset pukkaa vielä olemaan aika kyynisiä rakkauden suhteen, Anku&Patrickista ja Veeta&Jannesta sanottiin mm. että ei varmaan tule kestämään rakkaus tosielämässä. Ja jotku ei äänestänyt heitä voittajaksi sen takia, kun ovat niin "tylsiä" kun yhdessä kiehnäävät vaan, ei viihdearvoa. Tai ei äänestetä näitä pariskuntia, kun näyttelevät vaan rakastuneita, Aura ja Jeff sentään ovat aitoja. Ja jonku mielestä on liian siirappista ja ällöttävää se kiehnääminen.Tästä oppineena, jos haluaa voittaa, ei kannata olla edes rakastunut pari. Ainakaan Suomen versiossa.
Raha vai rakkaus, eikö se niin mennyt? Viime kaudella voittajapari sai rahat, mutta ei rakkautta. Kaksi muuta paria ei saanut rahoja, mutta sai rakkauden.
Niin? Se raha vai rakkaus tarkoittaa vain sitä, että valitseeko voittajaparin molemmat osapuolet rakkauden (potti puoliksi) vai rahan (itselleen). Aura ja Jeff valitsi rakkauden, mutta sitä nyt vaan ei jäänyt käteen. Sun logiikalla Pati ja Anku tai Veera ja Janne olisi voittaessaan saaneet rahan JA rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Huvittavinta on kun perusteluna käytetään sitä, etä nämä on niin nähty tai peräti oltu itse just kyseisen tyypin kanssa tekemisissä. No daa, sitähän on itse ollut väärä tyypille (ja samalla tietty se tyyppi myös sulle) joten onko ihmekään jos on ollut jotain hankausta? Jokaiselle on jossain se oikea (ellei montakin) ja se hyvännäköinen ihastuu/rakastuu siinä missä taviksempikin. Minusta ainakin on ihana katsoa kun ihmiset ihastuu ja rakastuu toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://content.betsson.com/fi/viihde/love-island-suomi/
Tuolta löytyy ig:t
Hetkinen, onko kisan finalisteista mahdollista lyödä rahalla vetoa? Eikö tuon kisan voittajaparin äänestä katsojat.
Tyhmäkin sen tajuaa, että tolla voi tehdä rahaa. Lyöt 50 000 kiinni jonkun voitolle ja äänestät vaikka 50 000 ääntä, saat moninkertaisena rahat takas.
Näytä mulle yksikin ihminen, joka on valmis suunnilleen kolmessa päivässä poistamaan ja lataamaan uudelleen 50 000 kertaa tuon sovelluksen.
Oliver tekee ulkonäöllä ensivaikutelman mutta on tosi tylsä tyyppi pidemmän päälle. Joo, eihän hän muuten olisikkaan siellä sinkkuna. Samma häär se toinenkin komistus mies jotka jahtaavat sitä NEAA. Tekopirsi ja tatuoitua naista. Aina kun tulee uusi nainen niin se vie jalat alta kummaltakin. Sitten kun tutustuu paremmin niin ei se kiinnostakkaan.
Miten Tommy & Nikita voivat ärsyttää parina noin paljon, kun heitä näytetään yhdessä niin vähän?
Sanni, Molly, Vanessa , Arttu, Oliver, Eetu ja Sofia ovat saaneet eniten ruutuaikaa. Reetu ja Jenni ovat jääneet statisteiksi, mutta vaikuttavat mukavilta niiden muutamien minuuttien perusteella, mitä heistä on näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oletus kusipäisyydestä komeudesta johdu :D Musta kaikki edellisen kauden ja myös tämän kauden miehet ovat enemmän tai vähemmän hyvännäköisiä.
Joissain sitten vain on lisäksi jotain sellaista rivien välistä esiin tulevaa lipevyyttä, esim Tommyssa. Juuri jotain sellaista, mikä jostain ihmeen syystä kuitenkin vetoaa joihinkin naisiin vaikka omasta mielestäni se on hyvin luontaantyöntävää. Sellaista joka saa jopa Nikitan kaltaisen itsevarmalta vaikuttavan naisen jotenkin liian myötäileväksi.
Niin no, sinä et varmasti olekaan tommylle se oikea eikä tommy sinulle. Sinulle tuo piirre on luotaantyöntävä kun taas joku toinen (se oikea(sopiva) pitääkin sitä ihastuttavana. Ihan samoin kuin joku piirre siinä sinun oikeassa/sopivassa on tietenkin sinusta täysin vastustamaton ja muilla se nousee karvat pystyyn.
Ihmiset on erilaisia eikä se, ettet sinä voikaan sietää jotain piirrettä/käytöstä tarkoita sitä, että se olisi jotenkin yleismaailmallisesti väärin. Tai että sille lämpeävä nainen jotenkin sinua huonompi.
Paljon mahdollista tai voi jopa tykätä jääpuikosta persiissä.