Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
1181/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mtv.fi klipeissä oli mielenkiintoinen keskustelu nimellä "kuka saarella tiskaa?" Pojat ja Nikita puhuvat tasa-arvosta, siinä on vähän jotain muutakin kuin pelkkää, kenestä kukakin tykkää jauhantaa, vaikka lyhyt klippi on. Itse en ainakaan toto ole apista bongannut, joten ajattelin vinkata, jos jotain kiinnostaa.

Näitä keskusteluja olisi kiva nähdä päälähetyksessäkin niiden ainaisten kuka tykkää tai on tykkäämättä kenestäkin keskustelujen tilalla.

Vierailija
1182/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy näyttää vähän frendien Joeylta.

Tommy ja Nikita on tylsiä. Ei mitään viihdearvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä rikkoa vahvoja pareja, se on nähty.

Jäät vaan yksin kun se vahva rikottu pari siirtyy sohvalle.

Sen jälkeen onkin itse vaarassa kun ei ole sitä paria kun ne rikotut parit palaa yhteen.

Formaatin tarkoitus on rakastua.

En menisi vahvan parin väliin vaikka olisin miehestä kuinka kiinnostunut.

Vahvoilla pareilla on ne tunteet jo pelissä.

Vierailija
1184/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tylsää kun menee tollaseen formaattiin ja pariutuu heti. Pois vaan ja äkkiä. Paljon mielummin kattelen kun Eetu mumisee Sofialle kuinka paljon hänestä tykkää ja Sofiaa kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo pa*skaa tai kuinka monta askia norttia Vanessa kerkiää vetämään päivän aikana

Vierailija
1185/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tylsää kun menee tollaseen formaattiin ja pariutuu heti. Pois vaan ja äkkiä. Paljon mielummin kattelen kun Eetu mumisee Sofialle kuinka paljon hänestä tykkää ja Sofiaa kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo pa*skaa tai kuinka monta askia norttia Vanessa kerkiää vetämään päivän aikana

Joo, näkee että Sofia on tossa hommassa mukana vaan, että on joku pari ja pysyy pelissä parempia diilejä odotellessa.

Vierailija
1186/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver olis voinut kerrankin pidättäytyä taustaulla ja antaa Artun saada Nea. Oliver näki miten innoissaan Arttu oli Neasta treffien jälkeen - Arttu hyppi ja pomppi, hymyili taukoamatta ja lateli muille miehille Neasta ylistyssanoja. Itse olisin Oliverina vetäytynyt ja antanut kaverin eli Artun kehittää suhdetta Nean kanssa pidemmälle. Jos siitä ei tulisi mitään, sitten voisin näyttää omat korttini. Oliver on muutenkin jo niin monen villan naisen suosikki, joten miksi pitää rohmuta kaikki? Ja kyllä niitä uusia naisiakin vielä tulee... Mutta viekö Oliver nekin? Vaihtaa aina parempaan?

Vierailija
1187/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne söpöi yhdessä ja ihan hauskaa sanailua ja pelleilyä. Mutta jotenkin vaan tapahtui niin äkkiä tämä ja siinä mielessä ei ole enää mitään seurattavaa tässä, että saavatko toisensa ja valitseeko Tommy Nikitan ja Nikita Tommyn jne.

Liian nopeaa toimintaa.

Vierailija
1188/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miks se ois valinnu Mollyn jonka kanssa on jutellu vaan pari kertaa eikä mitään yhteistä oo löytynyt? Sannin kanssa ne on kuitenkin kavereita eikä oo ongelma nukkua vierekkäin jne niin tottakai se valitsi Sannin. 

Koska Sannin kanssa Arttu on jo tutustunut ja todennut, että ei ole romanttista kipinää. Eli tyhjä arpa. Mollyyn Arttu olisi voinut tutustua (oli kuulemma puhunut vain 2-5 min koko aikana) ja katsoa löytyisikö kiinnostusta siitä suunnasta. Mollyssa olisi voinut olla vielä romanssin mahdollisuus. Sannin kohdalla oli jo todettu, ettei romanttisia tunteita ole Artun puolelta.

Vierailija
1189/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Mimmi on tottunut lätkäjätkiin, eikä tommosiin epäsiisteihin hippeihin. 

Mutta Eetuhan on lätkäjätkä. Harrastuksissa lukee jääkiekko.

Vierailija
1190/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin mä noiden hengailua ruudusta kattelisin, kun Sannin (ja mollyn) jatkuvaa vinkumista ja Vanessan ketjupolttamista. Osasta asukkaista ei oo kerennyt edes muodostua minkäänlaista kuvaa, kun ruudussa näkyvät korkeintaan vilahtamalla. Tuotanto satsaa pariin tyyppiin kerralla. 

Vierailija
1191/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastelija. Tuskin on sillä tasolla mihin Sofia on tottunut. 

Vierailija
1192/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1193/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tonne nyt mennä jotain kolmekymppisiä? :D Hiukan alle tai päälle, vähän kypsempiä

Vierailija
1194/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastelija. Tuskin on sillä tasolla mihin Sofia on tottunut. 

On kyllä todella kummallinen maailmankuva, jos parinvalinnan pääkriteerinä on miehen jääkiekkotaidot. Ei ihme, että on sinkku.

Vierailija
1195/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin naurattaa, miten pienet asiat ärsyttävät:

Sofian väljät aurinkolasit, joita hänen pitää koko ajan nostella.

Sannin kyvyttömyys muodostaa lausetta loppuun... kaikki on "sillai ihan aah, iih, ööh"

Ne hiton lerppahatut.

Tekoripset, raatelukynnet, paljaat pakarar.

Vierailija
1196/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti lähinnä vitsiltä, että Oliver ja Arttu ovat molemmat kiinnostuneita Neasta. Johtuukohan Nean itsevarmasta olemuksesta? Ulkonäöstä ei voi ainakaan johtua, pienet siansilmät, ohut lättätukka ja tasapaksu vartalo. Varmaan heikoimman näköinen naisista. Ihanaa kyllä, että miehille luonne vaikuttaa niin paljon.

Nea on kyllä talon kaunein :D

Just sen näköinen nainen jonka ulkonäössä naiset ei näe mitään ihmeellistä mutta miehet menee sekaisin.

M25

Vierailija
1197/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu vois pitää partana SIISTIMPÄNÄ; nyt siitä saa epämääräsen laiskan/törkysen /välinpitämättömän vaikutelman.

Yök.

Voin vaan kuvitella, miltä sen huusholli kotona näyttää..

Miten ulkoinen habitus ja kodin siisteys liittyy millään tavalla toisiinsa? Parta voisi olla siistitympi kyllä, mutta itse näen tuon sopivampana Eetun muuhun tyyliin. On kuitenkin rennon oloinen sälli, mikä näkyy kokonaisuudessa.

Tollasesta epämääräsestä risuparrasta vaan saa lähinnä sen vaikutelman, että ei vaan VIITSI ajaa /siistiä. Laiskarisupartojen huushollit tuppaa pyörimään samalla mentaliteetilla.

Outoa logiikkaa. Sama kun väittäisi että lihavien ihmisten koti olisi epäsiisti.

Mä tykkään tuosta Eetun vähän rähjäisestä tyylistä. Se sopii vähän boheemiin, huolettoman näköiseen kokonaisuuteen. Muhun vetoaa tosi paljon tuollainen lookki pitkine tukkineen. Päälle vielä tuo Eetun symppikseltä vaikuttava luonne niin ei valittamista. :)

Vierailija
1198/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin että Nikita vähän näyttäisi sitä itsevarmaa ja vahvaa naista itsessään tuon Tommyn suhteen. Mä oikeesti pidin silmiä kiinni myötähäpeästä eilen kun Tommy ravisteli nikitan päätä ja komensi että älä suutele mua silmät auki. Nikita vaan nyökyttelee ja hihittelee että "kai se musta tykkää kans...." Ois jumalauta ottanut äijää pillistä kiinni ja sanonut, että mä suutelen sua just niinku mä haluun!" On paljon muitakin juttuja mistä huokuu tää Tommyn dominoinnin tarve, leikkikuristamiset ja leikkihukuttamiset.. taitaa tykätä bdsm.

Vierailija
1199/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän mulla oli Artusta hyvin negatiivinen ensivaikutelma 🤔 Sehän vaikuttaakin olevan kohtelias, kunnioittava, hymyilevä ja muutenkin kiva toisille.

Se töksäytys Sofialle että katsoo tuleeko parempi ja sitten se että se vissiin yritti pitää Sannia vähän varalla varmaan ainakin aiheutti negatiivista kuvaa. Mutta onhan se niinkin että jännittyneenä saattaa töksäyttää jotain tyhmää, niin kuin se itse oli selittänyt Sofialle.

Vierailija
1200/11060 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliver olis voinut kerrankin pidättäytyä taustaulla ja antaa Artun saada Nea. Oliver näki miten innoissaan Arttu oli Neasta treffien jälkeen - Arttu hyppi ja pomppi, hymyili taukoamatta ja lateli muille miehille Neasta ylistyssanoja. Itse olisin Oliverina vetäytynyt ja antanut kaverin eli Artun kehittää suhdetta Nean kanssa pidemmälle. Jos siitä ei tulisi mitään, sitten voisin näyttää omat korttini. Oliver on muutenkin jo niin monen villan naisen suosikki, joten miksi pitää rohmuta kaikki? Ja kyllä niitä uusia naisiakin vielä tulee... Mutta viekö Oliver nekin? Vaihtaa aina parempaan?

Vaihtaa. Nea jaksaa kiinnostaa just niin kauan, kun seuraava valloitettava tulee saarelle.

Ketju on lukittu.