LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin niin kovasti tietää, mistä tuossa Vanessan ja Reetun riidassa oli lopulta kyse. Vanessa vaikuttaa herkältä, saattanut ottaa itseensä pienestäkin, mutta toisaalta koskaan hän ei ole ollut noin loukkaantunut ja siitä päättelin että Reetu on oikeasti osunut arkaan paikkaan. Miksi näyttää riita mutta ei syitä sen taustalla?
Vanessa loukkaantui, kun Reetu kommentoi, että tulee raskas elämä, jos Vanessa loukkaantuu aina ja kaikesta. Reetu sanoi asian ihan rauhallisesti, ei mitenkään hyökkäävästi. Ja yllätys, yllätys: Vanessalla meni herne nenään.
Reetuhan sanoi tuon vasta siinä vaiheessa, kun riitaa yrittivät selvittää. Tuo ei ollut riidan alkuperäinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin niin kovasti tietää, mistä tuossa Vanessan ja Reetun riidassa oli lopulta kyse. Vanessa vaikuttaa herkältä, saattanut ottaa itseensä pienestäkin, mutta toisaalta koskaan hän ei ole ollut noin loukkaantunut ja siitä päättelin että Reetu on oikeasti osunut arkaan paikkaan. Miksi näyttää riita mutta ei syitä sen taustalla?
Vanessa loukkaantui, kun Reetu kommentoi, että tulee raskas elämä, jos Vanessa loukkaantuu aina ja kaikesta. Reetu sanoi asian ihan rauhallisesti, ei mitenkään hyökkäävästi. Ja yllätys, yllätys: Vanessalla meni herne nenään.
Se mistä Vanessa loukkaantui tapahtui paljon ennen tuota kommenttia. Riita oli jo käynnissä kun Vanessa meni hieromaan sopua ja Reetu heitti tuon ”raskas elämä” kommentin. Ja jos ihminen on jo satuttanut ja loukannut toista eikä
ota vastuuta omista törppöilyistään vaan syyllistää kumppania ”turhasta loukkaantujaksi” ja töksäyttää vielä päälle tuollaista hyvin kylmään äänensävyyn, ni ei se kyllä ole mitenkään ok.
Riitelijät kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reetuhan sanoi tuon vasta siinä vaiheessa, kun riitaa yrittivät selvittää. Tuo ei ollut riidan alkuperäinen syy.
Myöhemmin Reetu kertoi jollekulle, mistä riitelevät ja Reetu kertoi päästäneensä ko kommentin ja tajunneensa saman tien, että nyt tuli sammakko ja pahoitelleensa, mutta Vanessa ehti silti jo vetää herneen nenäänsä (näitäkään ei näytetty). Reetu kommentoi tuolle samaiselle "jollekulle“, että ei nyt varsinaisesti kadu sanomaansa, koska oli tilanteessa rehellinen.
No mut ONHAN se nyt raskasta olla jonkun kanssa joka loukkaantuu ihan kaikesta. Ehkä noi Reetu ja vanh sovi vaan yhteen.
mun mielestä nikita ei ookaan niin lapsellinen kun anto ohjelma aluks ymmärtää, ihan fiksun ja mukavan olonen nuori nainen. ja mun mielestä ehdottomasti parhaimman näkönen tuolla villalla.
tommy omasta mielestä jopa lapsellisempi kun nikita noiden suhteessa.
janita kyl oma lemppari mut harmi et hän ei vaan saanu kunnon mahista missään vaiheessa miehen löytämiseen. oisin toivonu hänen voittavan.
vanessa ja reetu on kyl tosi sulosia ja muistuttavat tosi paljon mua ja mun kumppania. koettelevat selvästi rajojaan mut pelkään et reetu ei opi olemaan töksäyttelemättä tyhmiä asioita tai sit vaan oikeuttaa ne sillä et sori oli vahinko ja luulee et asia sillä selvä.
sofia ja eetu ehkä vähän tylsiä. ei oikeen saa irti niiden suhteesta muutaku et molemmat ihastuneita mut ei tunnu et ois mitään erityistä kemiaa niiden välillä, semmosta jännitystä ja kipinää mitä selvästi vanessan ja reetun ja nikitan ja tommyn välillä on.
jenniin alkaa menee hermot, liian puhelias ja positiivinen mun makuun.
juho nyt selvästi pelaa, katse kertoo kaiken.
oliver ollu paljon rennomman ja ilosemman olonen nean lähettyä mut pelkäänpä et edelleen siinä kii.
michelle aika mitäänsanomaton, ainut uusi uusi tuolla ja tuntuu aika ulkopuoliselle.
aku ärsyttävä, joel vaan hengaa ja sanni yli-innokas.
Michelle näyttää todella, todella nuorelta. Mun on vaikea käsittää, että hän on aikuinen nainen. Michellen hampaatkin näyttää maitohampailta. 😁
Nuo Reetun pahoittelut käytöksestään ja selittelyt katsojien edessä.
Muuten ok ja hyvä juttu,
Mutta miksi mulle tulee ajatus, että Reetu vain "selittelee"katsojille enemmän kuin että olisi Vanessalle aito.
Eli haluaa että katsojat tykkää ja
heitä äänestettäisiin tietenkin...rahat mielessä
Niinkuin kaikki muutkin tietenkin.
Nikita ei pysty kenenkään kanssa ihmissuhteeseen. Ahdistaa katsoakin.
Mä en jaksa tuota Alkua enää yhtään!
Miksi ihmeessä jostain ohjelman idean kannalta täysin turhasta tyypistä tehdään monien jaksojen päähenkilö?
Akun mielestä nuo vahvat parit eivät ole ansainneet jatkoa villassa sen enempää kuin hän ja Sanni.
What????
Reetu ja Vanessa ei vaan sovi yhteen. Reetu ei ole kovinkaan hienotunteinen ja Vanessa taas todella herkkä. Ei tule onnistumaan.
Kauan tuo Tommy jaksaa yksipuolisesti pitää "suhdetta" yllä, vastakaikua ei paljon Nikitalta saa, on tosin muitakin pareja siellä missä aika yksipuolisia on tunteet
Vierailija kirjoitti:
Nikita ei pysty kenenkään kanssa ihmissuhteeseen. Ahdistaa katsoakin.
Pystyy, mutta hankalaa on, kun samassa suhteessa on Drama Queen ja Drama Queen.
Kuka tippuu? Joel ja janitako?
Vierailija kirjoitti:
Nuo Reetun pahoittelut käytöksestään ja selittelyt katsojien edessä.
Muuten ok ja hyvä juttu,
Mutta miksi mulle tulee ajatus, että Reetu vain "selittelee"katsojille enemmän kuin että olisi Vanessalle aito.
Eli haluaa että katsojat tykkää ja
heitä äänestettäisiin tietenkin...rahat mielessä
Niinkuin kaikki muutkin tietenkin.
Joo ja mulla pisti korvaan tuo muiden parien arvostelu. Jotenkin annettiin ymmärtää, että riidat ovat vain hyväksi parisuhteelle ja sen vuoksi heilläkin on hyvä suhde. En nyt tiedä kuka jaksaa olla sellaisessa suhteessa, jossa koko ajan riidellään. Kyllä mun silmissä laski kyllä nyt tuon parin pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippuu? Joel ja janitako?
Juu
Vierailija kirjoitti:
Reetu ja Vanessa ei vaan sovi yhteen. Reetu ei ole kovinkaan hienotunteinen ja Vanessa taas todella herkkä. Ei tule onnistumaan.
Nea sanoi Veera blogissa, että Vanessa ja Reetu sopivat toisilleen todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Eivät pysty niin paljoa muuttumaan, että saisivat homman toimimaan. Eikä heidän tarvitsekaan muuttua, sillä kyllä molemmat varmasti löytävät itselleen sopivamman kumppanin.
Toi Joel on nyt erehtynyt väärään ohjelmaan. Se ei oo missään Possessa, missä on tarkoitus keksiä koko ajan hauskoja "jekkuja" toisille, eikä myöskään wingman islandissa, jossa pitää neuvoa muita miehiä (=Akua) rakkauden löytämisessä. 🙄 Hämmentävää, että miksi se tuli takaisin, jos ei oo kiinnostunut kenestäkään.
Tilanne kyllä näytettiin, kun Reetu ihan rauhallisesti sanoi, että tulee raskas elämä, jos Vanessa aina loukkaantuu kaikesta.. Otos tosin katkesi tähän ja Vanessan reaktiota ei näytetty, mutta oli siis vetänyt herneen nenäänsä.