Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
9241/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tuota Alkua enää yhtään!

Miksi ihmeessä jostain ohjelman idean kannalta täysin turhasta tyypistä tehdään monien jaksojen päähenkilö?

Akun mielestä nuo vahvat parit eivät ole ansainneet jatkoa villassa sen enempää kuin hän ja Sanni.

What????

Mulla kans särähti tuo Akun kommentti korvaan. Ilmeisesti Aku on päättänyt olla villalla loppuun asti, ja tuotanto tekee kaikkensa et näin käy.

Vierailija
9242/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reetu ja Vanessa ei vaan sovi yhteen. Reetu ei ole kovinkaan hienotunteinen ja Vanessa taas todella herkkä. Ei tule onnistumaan.

Nea sanoi Veera blogissa, että Vanessa ja Reetu sopivat toisilleen todella hyvin.

Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9243/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Reetun pahoittelut käytöksestään ja selittelyt katsojien edessä.

Muuten ok ja hyvä juttu,

Mutta miksi mulle tulee ajatus, että Reetu vain "selittelee"katsojille enemmän kuin että olisi Vanessalle aito.

Eli haluaa että katsojat tykkää ja

heitä äänestettäisiin tietenkin...rahat mielessä

Niinkuin kaikki muutkin tietenkin.

Joo ja mulla pisti korvaan tuo muiden parien arvostelu. Jotenkin annettiin ymmärtää, että riidat ovat vain hyväksi parisuhteelle ja sen vuoksi heilläkin on hyvä suhde. En nyt tiedä kuka jaksaa olla sellaisessa suhteessa, jossa koko ajan riidellään. Kyllä mun silmissä laski kyllä nyt tuon parin pisteet.

En kokenut sitä arvosteluna, vaan keskusteluna ihmisistä, joiden kanssa on viettänyt pari kuukautta. Olisi kummallista, jos asukkailla ei olisi mitään mielipiteitä toisistaan.

Vierailija
9244/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikita ei pysty kenenkään kanssa ihmissuhteeseen. Ahdistaa katsoakin.

Pystyy, mutta hankalaa on, kun samassa suhteessa on Drama Queen ja Drama Queen.

En pysty mitenkään näkemään tommya drama Queenina. Musta enemmänkin Tommy yrittää kaikkensa ja on kuin aikuinen nainen, Nikita on kuin keskenkasvuinen amisjätkä ekassa parisuhteessaan.

Vierailija
9245/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reetu ja Vanessa ei vaan sovi yhteen. Reetu ei ole kovinkaan hienotunteinen ja Vanessa taas todella herkkä. Ei tule onnistumaan.

Nea sanoi Veera blogissa, että Vanessa ja Reetu sopivat toisilleen todella hyvin.

Niin?

Mitä "niin"?

Jos vastakkain on jonkun katsojan mielipide (ei onnistu) ja pariskuntaa lähellä seuranneen asukkaan mielipide (onnistuu), niin kyllä minä uskon jälkimmäistä.

Vierailija
9246/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Akun äänikin jo ärsyttää.

Vierailija
9247/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty mitenkään näkemään tommya drama Queenina. Musta enemmänkin Tommy yrittää kaikkensa ja on kuin aikuinen nainen, Nikita on kuin keskenkasvuinen amisjätkä ekassa parisuhteessaan.

Tommy haluaa, että Nikita on juuri sellainen kuin hän haluaa, mutta tytöllä on näköjään myös oma tahto ja hyvä niin.

Vierailija
9248/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Mitä "niin"?

Jos vastakkain on jonkun katsojan mielipide (ei onnistu) ja pariskuntaa lähellä seuranneen asukkaan mielipide (onnistuu), niin kyllä minä uskon jälkimmäistä.

Nea nyt on ihan pihalla siitä, mitä yleisesti pidetään hyvänä parisuhteena. Jatkuva riitely ei ole sellaista.

Vierailija
9249/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on aikuinen nainen? :D

Vierailija
9250/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Mitä "niin"?

Nea nyt on ihan pihalla siitä, mitä yleisesti pidetään hyvänä parisuhteena. Jatkuva riitely ei ole sellaista.

Aivan, ja Nea ei ole nähnyt noita kaikkia riitoja villalla. Hän on kommentoinut tuota asiaa nimittäin muutama päivä sitten.

Vierailija
9251/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku Nikitan frendi. Kukaan täysjärkinen ei pysty fanittaa kiukuttelevaa teiniä.

Vierailija
9252/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua, että Team JJ voittaa tämän.

Katsoin ne jaksot, joissa Juho tuli taloon. Jenni oli kypsää kauraa kenen tahansa poimittavaksi. Hän oli ollut ihastunut Petteriin ja Oliveriin ilman vastakaikua ja oli yleisön suosikki.

Minusta Jenni on ihana. Kaunis, valovoimainen ja sosiaalinen.

Juho on charmikas, komea ja osaa käyttäytyä.

Mutta ei heidän välillään ole sellaista tunnetta kuin kolmen muun vahvan parin kesken.

Voiton ansaitsee joku noista kolmesta parista, jotka ovat menneet ylös ja alas tunteiden vuoristorataa päätyäkseen loppui saakka.

Vierailija
9253/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy haluaa, että Nikita on juuri sellainen kuin hän haluaa, mutta tytöllä on näköjään myös oma tahto ja hyvä niin.

Mun mielestä Tommy peräänkuuluttaa vain alkeellisia kommunikointitapoja.

Mitään erityistä ei ole odottanut eikä vaatinut.

Vierailija
9254/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu ja Vanessa selvästi analysoivat toisia yrittäen vaikuttaa katsojien mielipiteeseen heistä parina ja muista.

Ajatuksena on se, että he itse ovet aidoimpia ja muut ovat "siirappisia" tai riitelevät enemmän.

Selkeää pelaamista.

Kyllä katsojat osaavat itsekkin ajatella Reetu ja Vanessa!

Vierailija
9255/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku Nikitan frendi. Kukaan täysjärkinen ei pysty fanittaa kiukuttelevaa teiniä.

Höpsistä. Minusta Nikita on ihan ok. En fanita, mutta ei hän nyt mikään hirviö ole.

Vierailija
9256/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu ja Vanessa selvästi analysoivat toisia yrittäen vaikuttaa katsojien mielipiteeseen heistä parina ja muista.

Ajatuksena on se, että he itse ovet aidoimpia ja muut ovat "siirappisia" tai riitelevät enemmän.

Selkeää pelaamista.

Juu, tuo pätkä oli niin selkeää mainontaa, että jäin miettimään kuinka tyhmänä noi pitää katsojia.

Vierailija
9257/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeää pelaamista.

Juu, tuo pätkä oli niin selkeää mainontaa, että jäin miettimään kuinka tyhmänä noi pitää katsojia.

Vierailija
9258/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvää. Joel ja Janita kotiin.

Vierailija
9259/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeää pelaamista.

Juuri tämän kuvan minäkin sain. Muilta pareilta en ole vastaavaa kuullut. Tuo oli todella ikävää pohdintaa, ja äänten kalastelua!

Vierailija
9260/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Mitä "niin"?

Jos katsot ihan rauhallisesti noita jaksoja uudestaan, niin Oliver oli ihan yhtä mahdoton kuin Nea. Tai ehkä jopa hankalampi. Ei ketään voi omistaa.

Ketju on lukittu.