LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tosi lapsellinen toi Aku!! En kestä yhtään. Noloa lapsellista pelleilyä vaan. Sen ”laulunkin” minkä parinvalinnassa lauloi epävireisesti jäljelle jääneelle sannille, oli kamalaa roskaa. Kaikki siinä naurahteli vaivautuneina. Eikä Aku meinannu lopettaa voi huoh lol en kestä. Kai se sen laulun olis tarkottanu janitalle? Ois sen meinaan valinnu varmaan.
Ainoa, jonka uskoisin olevan stydi suutelija on Juho, vaik ei olisikaan mitäön aviomies matskua, niin ei ole mikää pentukaan kaikkine noloine ota sitä päöstä kii ja pussaa höpötyksineen. Omg.
Aivan turhaan on joutunut ihmisten hampaisiin, kun läks jonkun yleisön suosikkijennyn matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi lapsellinen toi Aku!! En kestä yhtään. Noloa lapsellista pelleilyä vaan. Sen ”laulunkin” minkä parinvalinnassa lauloi epävireisesti jäljelle jääneelle sannille, oli kamalaa roskaa. Kaikki siinä naurahteli vaivautuneina. Eikä Aku meinannu lopettaa voi huoh lol en kestä. Kai se sen laulun olis tarkottanu janitalle? Ois sen meinaan valinnu varmaan.
Olis kiva tietää, millainen nainen veisi Akulta jalat alta vai onko sellaista olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina123 kirjoitti:
Mikä on Janitan IG-tilin osoite? She is the best!
Mikä tässä Janitassa viehättää? Voi olla toki mukava ja sisäistä kauneutta tms. Mutta itselle on hampaat hirveän tärkee asia. En voi katsoa aina mitään muuta tuossa tytössä ja minua häiritsee valtavasti. En keskity edes siihen mitä hän puhuu, kun katson vaan suuta. Toki tuon ikäisenä voidaan vielä hoitaa, onneksi.
Mutta se Reetu! Sitä en ainakaan suostuis suutelemaan -hui !
Outoa, minusta taas Reetu on hyvännäköinen <3 Oliver myös, mun suosikit.
”Hyvännäköinen” , joo. Mutta hampaat Reetulla on syvältä! Ei uskaltais suudella. Oliver täysin eri juttu.
Aku yrittää kovasti olla pelimies. On varmaan odottanut koko ajan että joku nainen antaisi hänelle mahdollisuuden jotta pääsisi sitten hokemaan sitä ettei itsellä ole fiilikset yhtä korkealla kun toisella. Harmi vaan ettei Janitaa edes kiinnosta niin kovasti että pystyisi tekemään niin. Vähän hassu mies.
Alkuun Aku oli ok,
Nyt alkaa kyllästyttää!!
Aku yrittää omaa tasoaan korkeampia kuten Neaa tai Michelleä josta miehet tykkää, olis vaan tyytynyt Janitaan.
Akun meikki oli kuin suoraan Vanessan juhlalook.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun Aku oli ok,
Nyt alkaa kyllästyttää!!
Todellakin, ja saanut viime jaksoissa eniten ruutuaikaa. Ens jaksossa pääsee taas treffeille Sannin kanssa. Älkää enää äänestäkö Akua jatkoon. Mieluimmin katson vaikka Oliverin jutustelua.
Oho,Oliver on herännyt henkiin! Ihana hymy :) muutenkin puhetta piisaa. Miksi koko kauden näytetty sitä sössöilyä ja makoilua vaan?
Joka päivä odottaa että jotain tapahtuis mutta ei.
Eikö tänään pudonnutkaan ketään? Tylsää.
Oho, Juhon kiinnostus on nyt muuttunut ihastukseksi. En oo kyllä ihan vakuuttunut.
Mä arvasin, että heti, kun Juho kuulee, että häntä epäillään, niin onkin ihastunut. Mutta että heti samana iltana, niin voisko olla läpinäkyvämpää.
Mä en ymmärrä mitä Tommy näkee Nikitassa. Mun makuun Nikita on tosi tavis, Tommy sais varmaan paremmankin (Nätimmän ja aktiivisemman)
Täydellinen ajoitus Juholta kertoa tunteistaan. Hienoa Juho!
Oliverin mielestä Michelle on tosi kaunis? No joo, makunsa kullakin...
Aku ajatteli laulaa Janitalle mut Janita valittiin, samapa tuo kai sit laulaa Sannille.
Akulla saatto olla huono päivä tänää omasta mielestä