Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8981/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkpitin siis että 4 parin pitää pudota ennen finaalia, unohdin Janitan ja Akun kokonaan.

Vierailija
8982/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pari eroaa?

Varmaan Aku ja Janita. Pisteet Akulle, että yritti tosissaan Janitan kanssa vaikka ei tunne mitään fyysistä vetovoimaa. 

Eetu on kyllä parhaimman näköinen mies tuolla omaan silmään, vielä parempi kun leikkaisi hiuksensa lyhyeksi. Varsinkin ilman paitaa on ihan perfect. Ja vaikuttaa tosi ihanalta luonteeltaan. Sofia saa olla onnellinen. Outoa kun tuosta parista ei tykätä. Mutta kai ihmiset haluaa draamaa. Vanessa ja Reetukin on ihania. Mua on alkanut häiritsemään tuo Tommyn pusujen vaatiminen, olisi itselle turn-off jos mies vonkuisi jatkuvasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8983/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippuri voi tarttua suutelemalla. Tosi hyvä kisa siinä mielessä...

Oon varmaan tosi omituinen, mutta en olisi suostunut tuohon peliin. Tai olisin ollut tylsimys ja suudellut poskelle. Ja muutenkin en voisi harrastaa seksiä tuolla vaikka kuinka haluaisin, kun tietäisin että sviitissäkin kuvataan koko ajan. Sama se vaikka tuottajat lupaisivat ettei mitään näytetä katsojille.

Vierailija
8984/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vanessalla on aina punaista huulipunaa (kun laittautuu) 🙄😴

Vierailija
8985/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on edelliseltä kaudelta vielä yhdessä? Luin et Veera ja Janne eros : (

Vierailija
8986/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vanessalla on aina punaista huulipunaa (kun laittautuu) 🙄😴

Sinistäkö sen sitten pitäisi olla? 🤔

Vierailija
8987/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pari eroaa?

Janita ja aku koska aku on lapsellinen pelle.

Vierailija
8988/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen minäkin pohtinut..

Jeffrey on mielestäni liitetty nykyisin Sara Chafakiin

Vierailija
8989/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Patrick varmaa vaa

Vierailija
8990/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ja Sami oli jossain vaiheessa kuin seurusteleva pariskunta,mutta jotain tapahtui Ruisrockissa.. Sami avautunu asiasta instastoryssaan eilen.

Vierailija
8991/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku ja Joel ovat vielä niiiin lapsia.

Pitäisi olla joku aikuisten love island. Nyt lähinnä myötähävettävää "pussauspohdintaa" juurikin kuten Janitakin totesi 13vee eikä mikään mies.

Vierailija
8992/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo toivomaan Juhon ja Jennin eroa. Viimein olis tullut Jennistä ja Oliverista pari...

Vierailija
8993/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tän kauden paras jakso:)

Jenni todella kaunis tänään illan juhlissa.

Kaikkihan nuo ovat kauniita ja miehet komeita. Ihana katsoa, miten hyvin viihtyvät keskenään.

Terv. mummo 50v. Olenkohan vanhin henkilö palstalla, joka seuraa sarjaa:)

Äitini 78v ja isäni 80v seuraavat sarjaa. Katsovat joka ilta. :)

Meilläkin katsotaan joka ilta, muut ohjelmat sitten vasta netistä.

Vierailija
8994/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

First look: asukkaat saavat tietää, mitä heistä kirjoitetaan somessa.

Kenestä esimerkiksi on sanottu, että "häntä viedään kuin pässiä narussa...miten joku voi olla noin naiivi" 🤔

Muut asukkaat arvasivat vastaukseksi, että kyse on Jennistä, mutta minusta luonnehdinta sopii myös Oliveriin.

Illalla se nähdään.

Eli tällä muut asukkaat tavallaan paljastivat myös epäilevänsä Juhon pelaavan ja feikkaavan... Mitähän Jenni tästä ajattelee?

Hyvä, että Jenni sai tietää, mitä hänestä ajatellaan! Jenni vielä vaahtosi Oliverille, että en mä omasta mielestäni ole hirveän naiivi. Juhon naama venähti ainakin tossa klipissä, kun tuli toi kysymys.

Vierailija
8995/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina123 kirjoitti:

Mikä on Janitan IG-tilin osoite? She is the best!

Mikä tässä Janitassa viehättää? Voi olla toki mukava ja sisäistä kauneutta tms. Mutta itselle on hampaat hirveän tärkee asia. En voi katsoa aina mitään muuta tuossa tytössä ja minua häiritsee valtavasti. En keskity edes siihen mitä hän puhuu, kun katson vaan suuta. Toki tuon ikäisenä voidaan vielä hoitaa, onneksi.

Vierailija
8996/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina123 kirjoitti:

Mikä tässä Janitassa viehättää? Voi olla toki mukava ja sisäistä kauneutta tms. Mutta itselle on hampaat hirveän tärkee asia. En voi katsoa aina mitään muuta tuossa tytössä ja minua häiritsee valtavasti. En keskity edes siihen mitä hän puhuu, kun katson vaan suuta. Toki tuon ikäisenä voidaan vielä hoitaa, onneksi.

Niinpä, oikokaa nuoret hampaanne!

Vierailija
8997/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina123 kirjoitti:

Hampaat on söpöt ja persoonalliset. Täydellisyys ei ole kaunista vaan tylsää.

Vierailija
8998/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina123 kirjoitti:

Mutta se Reetu! Sitä en ainakaan suostuis suutelemaan -hui !

Vierailija
8999/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tippuri voi tarttua suutelemalla. Tosi hyvä kisa siinä mielessä...

Oon varmaan tosi omituinen, mutta en olisi suostunut tuohon peliin. Tai olisin ollut tylsimys ja suudellut poskelle. Ja muutenkin en voisi harrastaa seksiä tuolla vaikka kuinka haluaisin, kun tietäisin että sviitissäkin kuvataan koko ajan. Sama se vaikka tuottajat lupaisivat ettei mitään näytetä katsojille.

Jep, tuottajat näkevät kuitenkin, ei mukavaa.

Vierailija
9000/11060 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina123 kirjoitti:

Mutta se Reetu! Sitä en ainakaan suostuis suutelemaan -hui !

Outoa, minusta taas Reetu on hyvännäköinen <3 Oliver myös, mun suosikit.

Ketju on lukittu.