Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8221/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa on Lötky ja lapsellinen. Nyt meni mahikset hänen äksyilyyn. Nyt jos Oliver ei lähenny Michellen kanssa ja äänestäkää pois Oliver. Jenni ja Juho kiitos ei.

Vierailija
8222/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut ihan koukussa tähän sarjaan, mutta nyt vois helposti olla se hetki, kun tämän ohjelman katsominen loppuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8223/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Vanessassa ja Eestissä joku tökkii nyt kyllä ja pahasti, tuntuu et Reetu ei ole enää laisinkaa oma itsensä Vanessan seurassa, ja Vanea ärsyttää lähinnä kaikki mitä Reetu tekee. Ja Reetu ärsyttää tahalleen lisää.

Ja mikä tuo lestijärvi juttu oikein oli??

Miten Vanessalla voi mennä noin tunteisiin tuollanen vitsillä tehty kampaus.

Ihan niinku Vanea ärsyttäs se että Reetu heittää läppää ja pitää hauskaa, ku Vanessa kiukuttelee...

Mua kyl ärsyttäisi tuollainen jatkuva kettuilu. Reetu voisi välillä antaa olla. Heti alkujaan Reetusta sai sellaisen töksäyttelijän kuvan ja nyt se on palannut samaan tyyliin.

Mulle kyllä uppoaa täysin reetun huumori Vanessa vaikuttaa tosikolta joka vetää herneet nessuun tosi herkästä. Näillä ei kyllä huumori kohtaa yhtään ja tulee tunne että Reetu ei uskalla olla enää oma ittensä koska huomannu miten herkästi Vanessa ärsyyntyy ja sitte kuitenki se alkaa jurppia reetuaki ja sitte alkaa töksäytellä.

Vierailija
8224/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää sais jo loppua, jos jotain ei ala kohta tapahtua. Tähän asti oon jaksanut ihan hyvin, mutta tällä viikolla oon miettinyt, että pitäisikö lopettaa katsominen. En usko kenenkään tuolla tällä hetkellä sinkkuna olevan löytävän toisistaan kumppania. Vanhat parit ei kiinnostu uusista. Nikitan ja Tommyn tämän päivän keskustelusta ei saanut mitään tolkkua eikä oikeestaan Reetun ja Vanessan kinastakaan. Näitä olisi voitu näyttää vähän enemmän, että katsojat olisi tajunneet mistä oli kysymys. Se kummat valitsee oli myös todella typerä jakson täytettä. Olisin halunnut nähdä kenet Oliver valitsi, joten olisin toivonut miesten valinnan.

Tällä hetkellä tuntuu, että kolmatta kautta ei kannata tehdä.

Vierailija
8225/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa on hyvä tyyppi, tykkäävät selvästi Reetun kanssa toisistaan. Kipeenä kuka tahansa voi olla vähän äreä.

Vanessa on jo ainakin kahdesti lyhyen ajan sisällä ollut kipeä, ja vaikkei olisikaan kipeä niin silti valittaa minkä ehtii.

No ei kai sairastumiselle mitään voi.

Itse asiassa olen ihmetellyt, ettei tuolla ole useammalla asukkaalla flunssaa. Iltaisin on jo viileää, kivilattia on kylmä ja tuskin uima-altaan vettä lämmitetään.

Vierailija
8226/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muuten ole enää yhtään munaa kenenkään korissa?

Vierailija
8227/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Vanessassa ja Eestissä joku tökkii nyt kyllä ja pahasti, tuntuu et Reetu ei ole enää laisinkaa oma itsensä Vanessan seurassa, ja Vanea ärsyttää lähinnä kaikki mitä Reetu tekee. Ja Reetu ärsyttää tahalleen lisää.

Ihan niinku Vanea ärsyttäs se että Reetu heittää läppää ja pitää hauskaa, ku Vanessa kiukuttelee...

Mua kyl ärsyttäisi tuollainen jatkuva kettuilu. Reetu voisi välillä antaa olla. Heti alkujaan Reetusta sai sellaisen töksäyttelijän kuvan ja nyt se on palannut samaan tyyliin.

Mulle kyllä uppoaa täysin reetun huumori Vanessa vaikuttaa tosikolta joka vetää herneet nessuun tosi herkästä. Näillä ei kyllä huumori kohtaa yhtään ja tulee tunne että Reetu ei uskalla olla enää oma ittensä koska huomannu miten herkästi Vanessa ärsyyntyy ja sitte kuitenki se alkaa jurppia reetuaki ja sitte alkaa töksäytellä.

Reetu kyllä töksäytteli heti ekasta jaksosta lähtien. Siitä oli täälläkin paljon puhetta.

Vierailija
8228/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitvit, miten Juho edelleen sanoo ettei oo ees ihastunut? Mä en tod jaksais kiehnätä tollee olematta ihastunut.

...mistä seuraa se, että en jaksa uskoa pelaamiseen, kunnon peluri ois jo rakastunut tossa vaiheessa.

Minusta Juhon kasvoilta voi jo lukea miten toivoo ettei jenni sanois enempää koska ei haluais loukata kuitenkaan. Ajattelee varmaan ku ei sano niin ei oo mitään lupaillu ku lopulta jättää Jennin. Selkeästi pelaa mutta ei varmaan ois toivonu että jenni olis heti niin love. Näkee että juhis jo harmittaa että lähti tuohon mutta joo ei pitäs pelailla toisten tunteilla.

Vierailija
8229/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reetu kyllä töksäytteli heti ekasta jaksosta lähtien. Siitä oli täälläkin paljon puhetta.

Ja tää töksäyttely taisi upota Vanessaan eli kolahtaa se Reetun huumori häneen. 

Vierailija
8230/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Juho eivät ole niin sanotusti samalla sivulla.

Ja niin kuin joku jo kirjoitti, niin tuo Jennin "mä en voi uskoa"-hehkutus käy hermoille.

No eivät nuo ole valittaneet, et eri sivuilla olisivat. Kyllä myös Eetu on ollut koko ajan kiinnostuneempi Sofiasta, eikä siitäkään ole tehty ongelmaa. Eiköhän nuo itse tuolla tiedä suhteensa tilan, ei me voida sitä määritellä.

Vierailija
8231/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver takuulla elättelee toiveita Nean kanssa seurustelusta kotimaassa.

Toivottavasti tuonne menee joku uusi asukas ja kertoo Nean ja Kassun tapailusta. Tulisi ehkä tuohon Oliverinkin touhuun jotain järkeä.

(mitä nuo uudet muuten saavat kertoa?)

Vierailija
8232/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hetken aikaa kiinnittänyt huomiota Reetun tapaan ajoittain tavallaan dissata Vanessaa. Mukavan oloinen tyyppi, mutta on hänessä toinenkin puoli.... Jotain outoa ehkä hänessä on. Mutta toivotaan parasta. 

Vierailija
8233/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Juho eivät ole niin sanotusti samalla sivulla.

Ja niin kuin joku jo kirjoitti, niin tuo Jennin "mä en voi uskoa"-hehkutus käy hermoille.

No eivät nuo ole valittaneet, et eri sivuilla olisivat. Kyllä myös Eetu on ollut koko ajan kiinnostuneempi Sofiasta, eikä siitäkään ole tehty ongelmaa. Eiköhän nuo itse tuolla tiedä suhteensa tilan, ei me voida sitä määritellä.

Toinen on korviaan myöten ihastunut ja toinen ehkä ihastumassa...

Vierailija
8234/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas jännä huomata, kuinka nämä ns. uudet parit ei halua lähentyä parinsa kanssa. Nukutaan sängyn eri laidoilla, hyvä ettei tehdä muuria väliin. Sen muistan, että jo heti ekana yönä Vanessa ja Reetu nukkuivat lusikassa, halailivat päivisin,istuivat mahdollisimman lähellä toisiaan, vaikka sitä eka pusua saatiin odottaakin muutama päivä..

Vierailija
8235/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitvit, miten Juho edelleen sanoo ettei oo ees ihastunut? Mä en tod jaksais kiehnätä tollee olematta ihastunut.

...mistä seuraa se, että en jaksa uskoa pelaamiseen, kunnon peluri ois jo rakastunut tossa vaiheessa.

Minusta Juhon kasvoilta voi jo lukea miten toivoo ettei jenni sanois enempää koska ei haluais loukata kuitenkaan. Ajattelee varmaan ku ei sano niin ei oo mitään lupaillu ku lopulta jättää Jennin. Selkeästi pelaa mutta ei varmaan ois toivonu että jenni olis heti niin love. Näkee että juhis jo harmittaa että lähti tuohon mutta joo ei pitäs pelailla toisten tunteilla.

Huoh! Täällä jo pystytään lukemaan Juhon ajatuksetkin. Tietääkseni vain omista ajatuksista voi olla varma.

Vierailija
8236/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko eritellä, mikä muiden maiden versiossa on eri tavalla?

Mä olen katsonut kaikki britti kaudet ja suomen kummatkin kaudet.

Oma analyysi olisi, että ihmiset on avoimempia ja uskaltaa yrittää uusienkin kanssa, vaikka olisi hyvä pari. Mun mielestä on myös enemmän kisoja ja uusille saarelaisille useamman kanssa treffejä. Sekä saarelaisten vaihtelevuus on isompaa.

Vierailija
8237/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin että kun tuun käymään täällä ni pääsen todennäköisesti lukemaan kuinka Vanessa on niin hirveä röökimuija joka vaa valittaa ja makoilee, Michelle on täysi hirviö ulkoisesti ja sisäisesti, Jenni hehkuttaa kaikkea ihan liikaa sekä Juholla ei oo aitoja tunteita ja Oliver nysvää vaan. Täytyy sanoa että en yllättynyt lainkaan. Mietin lähinnä, että minkälaisia yliluonnollisia olentoja tuolla oikein odotetaan olevan, hyvänen aika, noihan on kaikki ihan tavallisia nuoria ihmisiä eikä ne voikaan olla mitään virheettömiä kauneuskuninkaita- ja kuningattaria, jotka tekee kaiken aina oikein, uggh.

Jos olisin Vane ja olisin kipeänä ja väsynyt ja partneri (Reetu) kävisi koko ajan oikein tarkoituksella hyppimässä naamalle ärsyttämässä, koska hänellä on tylsää ja kaipaa huomiota, ni kyllä itsekin ärsyyntyisin. Ihme jos ei saa asioista ärsyyntyä, kovasti sitä tunnutaan kuitenkin ruudun takana tehtävän.

Michelle, persoonallisen näköinen, mutta rajansa ulkonäkökommenteillakin, tuskin täälläkään kukaan täydellinen on. Ja mitä tulee parinvalintaan, ni hassu kun joiltain samat temput on ”rohkeita” ja toisilta ”törkeitä” vaikka ero tilanteiden välillä olisi täysin olematon. Itseään vartenhan sekin tuolla on eikä vaan odottamassa putoamista.

Jenni on hirveän tyrkky ja puhuu ja hehkuttaa liikaa? Juhon tunteet ei oo aitoja? Oliver taas ei saa mitään aikaiseksi ja nysvää vaan? Asioista ei siis saa hehkuttaa eikä valittaa, ei saisi olla liian puhelias, mutta hiljaisetkin raivostuttaa, positiivisuus on feikkiä ja ärsyttävää ja negatiivisuus kamalaa, vois nyt vähän rauhoittua, muttei saa olla liian rauhallinen, tekisivät aloitteita, muttei liikaa ku se on kamalan tyrkkyä, toisilta ei näy yhtään tunteita mutta vähän rajaa siihen tuntteikuuteenkin myös. Mutta sitte jos on jotain näiden keskitieltä, ni hirveän väritön ja turha, viihdearvo nolla, joutais kotiin. Niinku MITÄ IHMETTÄ TE IHMISET NOILTA OIKEIN HALUATTE? :D:D

Musta on siistiä käydä täällä spekuloimassa miten asiat kehkeytyvät ja mitä missäkin hetkessä on saattanut tapahtua yms. mutta nää valittamiset siitä kuinka noi nuoret tuolla ruudussa on yäk vääränlaisia menee kyllä usein vähän naurettavuuksiin. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Tuskin ne sieltä teidän elämäänne tuhoaa, tai jos koette hirveitä henkilökohtaisia antipatioita joitain henkilöitä kohtaan tuolla, ni onkohan ihan paras idea seurata?

Ei mulla muuta, kunhan jaksan ihmetellä nettikäyttäytymistä taas..

Vierailija
8238/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa on hyvä tyyppi, tykkäävät selvästi Reetun kanssa toisistaan. Kipeenä kuka tahansa voi olla vähän äreä.

Vanessa on jo ainakin kahdesti lyhyen ajan sisällä ollut kipeä, ja vaikkei olisikaan kipeä niin silti valittaa minkä ehtii.

No ei kai sairastumiselle mitään voi.

Itse asiassa olen ihmetellyt, ettei tuolla ole useammalla asukkaalla flunssaa. Iltaisin on jo viileää, kivilattia on kylmä ja tuskin uima-altaan vettä lämmitetään.

Sairastamille ei voi mitään mutta omalle käytökselle voi. Ja minusta enemmänki kummallista jossaki lämpimässä olla flunsassa jos vähän illat viileitä. Höpöhöpö kuhan haluaa venyä ja olla passattuna tai sitte terveydessä oikeasti jotaki isommin pielessä. Ei kyllä pikku nuhat haittais jos sais lomailla jossain lämpimässä.

Vierailija
8239/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi jo sääliksi se viimeiseksi seisomaan jäänyt Aleksi, joka varmaan muutenkin tuntee itsensä ulkopuoliseksi.

Liisa selvitti kiusallisen tilanteen hyvin, vaikka oli ehkä itsekin yllättynyt ja pahoillaan Michellen valinnasta.

En ole tähän asti syttynyt Liisasta, mutta hän taitaa olla talon fiksuimmasta päästä.

Vierailija
8240/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh! Täällä jo pystytään lukemaan Juhon ajatuksetkin. Tietääkseni vain omista ajatuksista voi olla varma.

Voi luoja.. kuhan spekuloin ei tarvii ottaa niin tosissaan. Aivan varmasti voin olla ihan väärillä jäljillä.

Ketju on lukittu.