Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8201/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitvit, miten Juho edelleen sanoo ettei oo ees ihastunut? Mä en tod jaksais kiehnätä tollee olematta ihastunut.

...mistä seuraa se, että en jaksa uskoa pelaamiseen, kunnon peluri ois jo rakastunut tossa vaiheessa.

Vierailija
8202/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa ei tykkää Reetusta. Hyvä veto ne sarvet 😂.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8203/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki aina yllättää tuo miten rento ja erilainen Oliver on Jennin seurassa. Oliver selkeästi tarvii energistä naista. Herättää jotenki Oliverin eloon.

Vanessa on kyllä huhhuh.. ihan pahamieli tulee reetun puolesta. Reetu matelee vanessan eessä ja Vanessa vain nauttii tilanteesta. Prinsessa todellaki ei yhtään tule vastaan. Reetu joutu pyytelemään anteeksi vaikkei mitään pahaa tehny. Vanessa ei vain ymmärrä reetun huumoria.ei tuu toimimaan.

Vierailija
8204/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Vanessassa ja Eestissä joku tökkii nyt kyllä ja pahasti, tuntuu et Reetu ei ole enää laisinkaa oma itsensä Vanessan seurassa, ja Vanea ärsyttää lähinnä kaikki mitä Reetu tekee. Ja Reetu ärsyttää tahalleen lisää.

Ja mikä tuo lestijärvi juttu oikein oli??

Miten Vanessalla voi mennä noin tunteisiin tuollanen vitsillä tehty kampaus.

Ihan niinku Vanea ärsyttäs se että Reetu heittää läppää ja pitää hauskaa, ku Vanessa kiukuttelee...

Vierailija
8205/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle kotiin heti kun mahdollista! Ihmeellinen kieroilija.

Vierailija
8206/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliver ja Michelle näyttävät mielestäni oikeastaan aika kivoilta yhdessä! Odotan innolla, mihin heidän tunteet suuntaa.

Toivon kans tosi paljon, et Janita ja Aku ihastuisivat toisiinsa, ovat hyviä ystäviä ja pystyvät puhumaan keskenään avoimesti kaikesta.

Just joo. Mikä hehkutus täällä oli aiemmin Liisan ja Oliverin puolesta, ja jotkut äänestivät heidät jopa sviittiin. Oliverilla on nyt jarru päällä, ja aika selvästi tyrmäsi Michelle ehdotukset. Oli valmis ulkoiluttamaan vain hänen koiraansa. Mä syön saappaat, jos tuosta jotain tulee.

Se koiran ulkoilutus oli vitsi. Ymmärrätkö: vit-si

Vierailija
8207/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin kun Juho puhui vasta kiinnostuksesta. En mä tolleen nuohoa ja pussaa kenenkään kanssa jos olen vain kiinnostunut.

Vierailija
8208/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun oli hetken parempi fiilis kun Neasta päästiin niin sitten tulee tollanen ärsyttävä Michelle. Taidan olla katsomatta kunnes siitä päästään.

Vierailija
8209/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michelle kotiin heti kun mahdollista! Ihmeellinen kieroilija.

Tuo hemmetin kiero menninkäinen pitäs lähettää ensimmäisellä koneella suomeen.

Vierailija
8210/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Vanessassa ja Eestissä joku tökkii nyt kyllä ja pahasti, tuntuu et Reetu ei ole enää laisinkaa oma itsensä Vanessan seurassa, ja Vanea ärsyttää lähinnä kaikki mitä Reetu tekee. Ja Reetu ärsyttää tahalleen lisää.

Ihan niinku Vanea ärsyttäs se että Reetu heittää läppää ja pitää hauskaa, ku Vanessa kiukuttelee...

Mua kyl ärsyttäisi tuollainen jatkuva kettuilu. Reetu voisi välillä antaa olla. Heti alkujaan Reetusta sai sellaisen töksäyttelijän kuvan ja nyt se on palannut samaan tyyliin.

Vierailija
8211/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto miten ärsyttävä toi Vanessa on.

Vierailija
8212/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa ei kestä että Reetu on hyvällä mielellä jos hällä kiukuttaa ko on niiiin hirveen kipeee.pitäs vaan maata ja voivotella. Oikeasti aikuinen ihminen käyttäydy niin jos vähän kipeä on varsinkaan tuommosessa paikassa. Taitaa vain esittää kipeää aina ko ei jaksa tehä mitään.

Vierailija
8213/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisassa ja michellessä on se ero, että michelle on tyylikkääseen ja aikuismaiseen liisaan verrattuna kypsymätön tytönläperö.

Ei sinänsä yllätä, että oliver tuntee vetoa nean ja michellen tyyppisiin naisiin. Onhan hän itsekin vielä keskenkasvuinen.

Vierailija
8214/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyl ärsyttäisi tuollainen jatkuva kettuilu. Reetu voisi välillä antaa olla. Heti alkujaan Reetusta sai sellaisen töksäyttelijän kuvan ja nyt se on palannut samaan tyyliin.

Vanessahan se tässä koko ajan kitisee ja valittaa kaikesta. "Älä kutsu mua prinsessaks!!" ja silti käyttäytyy kun mikäkin prinsessa valittaessaan joka ikisestä asiasta.

Vierailija
8215/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajaksi Sofia & Eetu tai Nikita & Tommy riippuen miten loppukausi menee!

Vierailija
8216/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa on hyvä tyyppi, tykkäävät selvästi Reetun kanssa toisistaan. Kipeenä kuka tahansa voi olla vähän äreä.

Vierailija
8217/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelin kun Juho puhui vasta kiinnostuksesta. En mä tolleen nuohoa ja pussaa kenenkään kanssa jos olen vain kiinnostunut.

Ja kuinka kauan Juho onkin toistanut tota samaa että on kiinnostunut, ehkä vähän kiinnostaa, ehkä on vähän kiinnostusta ilmassa. Huoh.

Vierailija
8218/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa on hyvä tyyppi, tykkäävät selvästi Reetun kanssa toisistaan. Kipeenä kuka tahansa voi olla vähän äreä.

Vanessa on jo ainakin kahdesti lyhyen ajan sisällä ollut kipeä, ja vaikkei olisikaan kipeä niin silti valittaa minkä ehtii.

Vierailija
8219/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki aina yllättää tuo miten rento ja erilainen Oliver on Jennin seurassa. Oliver selkeästi tarvii energistä naista. Herättää jotenki Oliverin eloon.

Voi eikö ole mitään keinoa saada heitä vielä pariksi, toimisi vaan kaikista parhaiten.

Vierailija
8220/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Juho eivät ole niin sanotusti samalla sivulla.

Ja niin kuin joku jo kirjoitti, niin tuo Jennin "mä en voi uskoa"-hehkutus käy hermoille.

Ketju on lukittu.