Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
7661/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Nean takaisin!

Aku katuu jo valintaansa, koska Michelle onkin kiinnostunut Oliverista, joka haikailee Nean perään.

Vähän taas tarvittais hämmentävää.

Just joo, eiköhän tuota sotkua ole jo tarpeeksi nähty. Nea ei ole kiinnostunut Akusta ja Oliverista, joten miksi hänet pitäisi ottaa takaisin? Muitakin miehiä on ollut Neallw tarjolla, mutta kukaan ei ole kelvannut. Ehkä hänen on parempi etsiä kumppania ulkomaailmasta.

Samaa mieltä enkä edes tarkoita pahalla. Ei jokaikisen miehen tarvikkaan kelvata mutta saarelle ei varmasti ole tulossa miestä josta Nea olisi aidosti kiinnostunut. Aku ja Oliver vaan roikkuisivat perässä ja pyörittelisivät mielessään sitä miten Nea on sanonut juuri heistä jotain mikä voisi viitata siihen että kiinnostus vielä yhtäkkiä herää. Sitä ei jaksa enää katsella.

Ei taida Liisasta ja Michellestä sen enempää iloa olla.

Vierailija
7662/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Juhon rannekorun antaminen Jennille oli niin laskelmoitua ja imelää, että minulta meni maku, vaikka olen heistä tykännyt tähän asti.

///

Tuo rannekorukohtaus hipoi jo naurettavaa. Kas kun ei ollut sormusta mukana 😂

No joo 😂, ei mitään harkintakykyä enää Juholla. Uskoo näytelmänsä uppoavan niin hyvin yleisöön, että unohtaa jarrutella parhaiden palojensa kanssa. Ai saakeli, myötähäpeä-levelit huipussaan 🙈🙈🙈

Jos olisin Juhon frendi, ostaisin noita rannekoruja varastoon ja kuittailisin antamalla niitä Juholle joka kerta tavatessa yltiö imelän saattopuheen kera 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään muun mielestä hieman creepy tuo Vanessan kommentti että jos pari nyt lähtisi saarelta, seuraisi häntä ihan sama minne vain? Joidenkin mielestä ehkä söpösti sanottu, mutta itseäni moinen kommentti noin lyhyen ajan jälkeen vähän ahdistaisi. Reetu vaikutti vähän kiusaantuneelta, tai sitten kuvittelen vain.

Jotenkin olen muutenkin ollut havaitsevinani pientä muutosta Reetussa, on jotenkin hiljaisempi kuin ennen, hankala selittää. Myös viimeksi parinvalinnassa ei vaikuttanut yhtä silminnähden iloiselta valinnasta, kuin aikaisemmalla kerralla. On varmasti ihastunut, mutta voiko olla että kuitenkin myös pohtii suhteen tulevaisuutta?

Keksi vielä kolmas kommentti samasta aiheesta.

Ja ei, Reetu ei ole vaikuttunut kiusaantuneelta. Hän odotti Vanessan paluuta ja puhui tälle kauniisti iltanuotiolla.

No nämä nyt on tulkintakysymyksiä eikä sinun tulkintasi ole yhtään sen oikeampi kuin kenenkään muunkaan, joten älä suotta vedä hernettä nenääsi toisten analyyseista.

Vierailija
7664/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Juhon rannekorun antaminen Jennille oli niin laskelmoitua ja imelää, että minulta meni maku, vaikka olen heistä tykännyt tähän asti.

///

Tuo rannekorukohtaus hipoi jo naurettavaa. Kas kun ei ollut sormusta mukana 😂

No joo 😂, ei mitään harkintakykyä enää Juholla. Uskoo näytelmänsä uppoavan niin hyvin yleisöön, että unohtaa jarrutella parhaiden palojensa kanssa. Ai saakeli, myötähäpeä-levelit huipussaan 🙈🙈🙈

Jos olisin Juhon frendi, ostaisin noita rannekoruja varastoon ja kuittailisin antamalla niitä Juholle joka kerta tavatessa yltiö imelän saattopuheen kera 😬

Alkaa oikeesti menemään jo yli tuo Juhon mollaaminen ja arvostelukin. Jos tuon ois tehnyt vaikka Reetu, niin täällä ois ylistetty ja kehuttu, et olipa ihana ele Reetulta. Mut tekipä Juho mitä tahansa, niin täällä kyllä kritiikkiä annetaan.

Vierailija
7665/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan muuten nuo 90-luvun bile-vaatteet tyyppien omia, vai toiko tuotanto pyynnöstä kasan mistä saa valita?

Vierailija
7666/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Nean takaisin!

Aku katuu jo valintaansa, koska Michelle onkin kiinnostunut Oliverista, joka haikailee Nean perään.

Just joo, eiköhän tuota sotkua ole jo tarpeeksi nähty. Nea ei ole kiinnostunut Akusta ja Oliverista, joten miksi hänet pitäisi ottaa takaisin? Muitakin miehiä on ollut Neallw tarjolla, mutta kukaan ei ole kelvannut. Ehkä hänen on parempi etsiä kumppania ulkomaailmasta.

Olishan Kassu kelvannut Nealle, ei vain tullut sellaista valinta-mahdollisuutta.

Vierailija
7667/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku poistattaa Juhon tekemisiä päivitteleviä viestejä? :D Alan oikeasti kohta uskoa, että Juho on värvännyt jotkut frendinsä pr-tiimikseen!

Vierailija
7668/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Nean takaisin!

Olishan Kassu kelvannut Nealle, ei vain tullut sellaista valinta-mahdollisuutta.

Itse en usko että juttu Kassunkaan kanssa olisi mennyt mitenkään erilailla. Silti olis kieltämättä ollut mielenkiintosta nähdä miten se kuvio olisi mennyt. Mutta ei sitä enää tiedä kun tuskin Kassu villalle on palaamassa. Toivottavasti ei ole Neakaan.

Vierailija
7669/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku poistattaa Juhon tekemisiä päivitteleviä viestejä? :D Alan oikeasti kohta uskoa, että Juho on värvännyt jotkut frendinsä pr-tiimikseen!

Ihan oikein tekee, jos joku poistattaa viestejä. Joskus voisi tarkemmin miettiä mitä toisista ihmisistä kirjoittaa, ja antaa ihmisarvon kaikille ihmisille. Oman ärtymyksen voi purkaa johonkin muuhuun, kaikkia ei tarvitse sanoa ääneen.

Vierailija
7670/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein tekee, jos joku poistattaa viestejä. Joskus voisi tarkemmin miettiä mitä toisista ihmisistä kirjoittaa, ja antaa ihmisarvon kaikille ihmisille. Oman ärtymyksen voi purkaa johonkin muuhuun, kaikkia ei tarvitse sanoa ääneen.

Kun osallistuu tällaiseen ohjelmaan, tiedostaa, että ihmiset seuraavat ja joku tykkää, joku ei. Sinä tykkäät, monen muun mielestä hän esittää kiinnostunutta, jotta etenisi. Kaikkien ei tarvitse olla sinun kanssasi Juho-faneja. Herjaaminen on asia erikseen.

Vierailija
7671/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Michelle pelasi. Ei alusta asti halunnut olla Akun kanssa.

Akun puolesta harmittaa.

Akun olisi pitänyt tunnustella kelle Aku kelpaisi.

Kaikki Oliverin perään ja Oliver vaan Neaa ajattelee.

Ihan hyvä että Jenni ja Juho yhdessä ja pääsi Jenni tosta Oliverin vehkaamisesta eroon.

Vierailija
7672/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina yllättää, kun ihmiset kommentoi kauneutta täysin irrallisena luonteesta. Esim. joku ei ymmärtänyt, että oli valittu Michelle, eikä Roosaa. Roosa on toki ulkoisesti kaunis, mutta oli jotenkin todella kylmä luonteeltaan ja sisäänpäin kääntynyt, joten en osaa ajatella häntä kokonaisuutena ajatellen siten niin uskomattoman kauniiksi ja viehättäväksi, etten voisi ymmärtää miesten kiinnostusta muihin naisiin. Michelle oli sosiaalinen, hymyileväinen ja otti kontaktia miehiin, joten se sai hänet myös näyttämään viehättävämmältä heidän silmissään.

Vierailija
7673/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Kirjoitin tänne aamulla pitkän viestin Akusta, mutta se taisi jäädä johonkin roskapostisuodattimeen.

Mielenkiintoista, että joku muukin on huomannut tuon "ahdistavan" puolen Akussa. Itse olen saanut jo pidemmän aikaa hänestä hieman kiusallisia viboja. Häiritsee esim. kun hän puhuu villan naisista aina tyttöinä. Tytöt sitä ja tytöt tätä. Argh, täysi-ikäisiä he ovat, eli naisia.

Vielä pahempi juttu oli se meuhkaaminen, miten kiltti hän on omasta mielestään, ja että "pitäisi olla m*lkumpi", että kelpaisi naisille. Eli perus Ansaitsen palkinnoksi naisen, koska olen omasta mielestäni kiltti -ajatusmaailma... Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
7674/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Kirjoitin tänne aamulla pitkän viestin Akusta, mutta se taisi jäädä johonkin roskapostisuodattimeen.

Mielenkiintoista, että joku muukin on huomannut tuon "ahdistavan" puolen Akussa. Itse olen saanut jo pidemmän aikaa hänestä hieman kiusallisia viboja. Häiritsee esim. kun hän puhuu villan naisista aina tyttöinä. Tytöt sitä ja tytöt tätä. Argh, täysi-ikäisiä he ovat, eli naisia.

Vielä pahempi juttu oli se meuhkaaminen, miten kiltti hän on omasta mielestään, ja että "pitäisi olla m*lkumpi", että kelpaisi naisille. Eli perus Ansaitsen palkinnoksi naisen, koska olen omasta mielestäni kiltti -ajatusmaailma... Toivottavasti olen väärässä.

Aku loukkaantui, kun hänestä oli puhuttu ikävään sävyyn selän takana ja siksi meuhkasi. Vaikea kuvitella, ettei joku muu olisi pahoittanut mieltään vastaavassa tilanteessa. Naisethan sanoivat ihan suoraan, että hän on kiltti, mutta hänestä puuttuu joku särmä tms., mikä tekisi hänestä kiinnostavan. Varmaan harmittaa.

Vierailija
7675/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuo Juhon ranneke tuntui aika päälleliimatulta ja laskelmoidulta... Vahvistaa mielikuvaa feikkaamisesta.

Michelle näyttää Christina Ricciltä! Mutta hänkin kyllä pelaa, antoi Akun ymmärtää olevansa kiinnostunut, vaikkei selvästi ollut.

Vierailija
7676/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää seurata! Joku 30 jaksoa ois ollut sopiva määrä.

Vierailija
7677/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina yllättää, kun ihmiset kommentoi kauneutta täysin irrallisena luonteesta. Esim. joku ei ymmärtänyt, että oli valittu Michelle, eikä Roosaa. Roosa on toki ulkoisesti kaunis, mutta oli jotenkin todella kylmä luonteeltaan ja sisäänpäin kääntynyt, joten en osaa ajatella häntä kokonaisuutena ajatellen siten niin uskomattoman kauniiksi ja viehättäväksi, etten voisi ymmärtää miesten kiinnostusta muihin naisiin. Michelle oli sosiaalinen, hymyileväinen ja otti kontaktia miehiin, joten se sai hänet myös näyttämään viehättävämmältä heidän silmissään.

Harmi vaan, että se viehättävyys oli tämän jakson perusteella pelkkää pintaa.

Vierailija
7678/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks Aku teki miehen teon eikä valinnut Neaa! Nostan hattua sille!

Vierailija
7679/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa tuota Oliverin flegmaattista velttoilua ja sössötystä. Aikuinen mies puhuu kuin pikkulapsi. Ihan toivoton nuttuskehveli.

Vierailija
7680/11060 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni silittää koko ajan Juhon hiuksia tai rapsuttaa partaa.

Ihan kuin Juho olisi koira 😂

Ketju on lukittu.