LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Voi ei miten toi miselle piirsi noi kulmakarvansa, aivan eriparia. Järkyttävät
Olen tullut siihen tulokseen, että Jennillä oli enemmän annettavaa tälle ohjelmalle sillon kun ei ollut "paria" :D
Nytkö pitää odottaa Neaa ja katsoa mitä Oliver ja Nea tuntee toisiaan kohtaan. Liisa eivoi lämmetä ennenkuin näkee Nea kortin. Mutta ketä tuolla Neaa varten on, ei ketään. Jennin silmät ei säihky, ei ole rakkautta ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että Jennillä oli enemmän annettavaa tälle ohjelmalle sillon kun ei ollut "paria" :D
Jenni on ihana, mutta sen kuva vois olla sanakirjassa yli-innokkaan kohdalla. 🙄 Harva mies innostuu tuollaisesta, mutta Juholle se syystä tai toisesta sopii. Aiheuttaa aina myötähäpeää.
Chilitreffit näytti aluksi aivan siltä, että Olli ja Aku ois keskenään treffeillä, mut paranihan ne siitä.
Tykkään tuosta Liisasta, topakan oloinen nainen.
Kiva, että Janita tuli takaisin.
Tompsy ja Niksukin vaikuttivat aivan rauhallisilta,
Roosa on ihana ku hää puhuu etelä-karjalaa
Oliver sukii tukkaansa aina kun on "juttelemassa" jonku mimmin kans. Antakaa sille kunnon hiusrasvaa että tukka pysyy paikallaan. Aku vois vähä ohjeistaa Oliveria hiusrasvan kans.
Michelle on paljon kauniimpi tuossa aamun kohtauksessa ilman meikkiä nauravaisena kuin tuon järkyttävän pakkelikerroksen alla. Jos näyttää luonnostaan tuollaiselta söpöltä menninkäiseltä, niin miksi pitää pakkeloida iho noin tukkoon.
Sama pätee kyllä kaikkiin muihinkin villan naisiin. Luonnollisena kauniimpia. Mut ehkä tv-sarjan konseptiin kuuluu laittautuminen ja meikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö pitää odottaa Neaa ja katsoa mitä Oliver ja Nea tuntee toisiaan kohtaan. Liisa eivoi lämmetä ennenkuin näkee Nea kortin. Mutta ketä tuolla Neaa varten on, ei ketään. Jennin silmät ei säihky, ei ole rakkautta ei ei.
Tämä menee jo aika ällöttymyyksiin, kun kyseenalaistetaan Jennin tunteetkin. Miksi Jenni ei voisi olla aidosti kiinnostunut jostakin? Minusta hänestä huokuu nyt rauhallisuus ja onnellisuus, ja hän on myös itse niistä puhunut.
Nukkuivatpa Oliver ja Liisa söpösti tossa lopussa :D
+ Janita tulee bäkkiin, saa nähä mitä tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on ihana, mutta sen kuva vois olla sanakirjassa yli-innokkaan kohdalla. 🙄 Harva mies innostuu tuollaisesta, mutta Juholle se syystä tai toisesta sopii. Aiheuttaa aina myötähäpeää.
Ihana pari, mutta silmin nähdenhän Jenni välttelee sitä, että pituusero näkyisi. Hampaiden pesuunkin karkasi nopsaan, etteivät ehdi samaan kuvaan.
Olen iloinen heidän kaikkien puolesta.
Aku ja kauppalappu 😂
Aku vaikuttaa hyvältä tyypiltä, toivottavasti sille tulis vielä joku sopiva! Voiskohan Janitan kaa olla jotain? Jotenkin oisivat saman tyylisiä.
Vanessan ja Reetun rakkaus ei herätä mitään tuntemuksia. Voisivat vaikka tippua seuraavaksi.
Hassua, kun Juho on aina pienempänä Jennin sylissä.
Akulle sopisi ehkä auringonpolttama surffitukka.
Hitto helvetti kun alko ärsyttää toi Reetun kiroilu kun Vanessa yritti keskustella vakavasti tunteista 😒
"Ihan varmasti kannatti. Ei se oo turha jätkä, joka osaa syödä." 😂😂😂