Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
7541/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu hyvin vahvasti siltä että Tommy ja Nikita korkeintaan enää viikon yhdessä. Ei oo minkään sortin kipinää tuossa parissa. Nikita tykästymistasolla vain junnaa ja Tommy tuskin yksin pysyy ihastumistasollaan.

Vierailija
7542/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani koko naissukupuolemme tilanteesta, kun niin monet ovat aivan hurahtaneet Juhon yhden vuorokauden pikarakastumisesta Jenniin.

Ja mikä pahinta, tätä verrataan viime vuoden Jannen tunteisiin Veeraa kohtaan ?!? Siis Jannehan nimenomaan vatvoi viikkotolkulla sitä, että Veeran kanssa viihtyy hyvin, mutta pelkää että jos ei tulekasn syvempiä tunteita. No hiljalleen niitä alkoi herätä. Ja toisaalta Veeran "pikarakastuminen" Janneenkin tuli vasta useamman viikon kaverituntemisen jälkeen.

Juhohan on ollut vaikeena noiden uusien tyttöjen suhteen, koska ennen kaikkea tietää, että ei saa

kiinnostua yhtään kenestäkään eikä vahingossakaan osoittaa mitään heitä kohtaan. Muuten mokasi hyvän esityksensä Jennin suhteen. Toisaalta on vaikeena myös siksi, että uudet tietävät mitä tv:n välityksellä on näytetty, toisin kuin edes hän itse.

Juhon elekieli Jennin kanssa on hyvin näyteltyä, mutta parempi hän on selvästi suullisessa ilmaisussa. Päiväkirjahuoneessa tulee hyvin harjoiteltua sanahelinää voimakkaista tunteista. Kuka oikeesti parin päivän ihastuksissaan muotoilee asiaa noin?

Juho huolehtii, että kaikki "vaaditut" suukot ja vierekkäin makoilemiset löytyvät, mutta ne tulee todella konemaisesti ja suunnitellun oloisesti. Ei selkeesti hakeudu ihan kahden kesken Jennin kanssa useinkaan (toisin kuin vaikka Sofia&Eetu, Vanesa&Reetu).

Välillä on ollut jopa havaittavissa eräänlaista pakoilua (esim. vastakkain makoillessa huivi suun edessä muka vaivihkaa). Ei varmasti kovin helppoa pidemmän päälle esittää.

Mun mielestä Juho siis totesi aika pian villaan tulon jälkeen, että rakkautta ei sieltä löydä, joten rahojen perässä mentävä ja täysiä. Mielenkiintoista seurata homman etenemistä ja miten pärjää loppuun asti.

Juurikinnäin. Saman huomioinut kuin kirjoittaja. Hyvä huomata, että muutkin huomioi samaa.

Taidatte vähän liioitella, toinen huolestunut koko naissukupuolen tilanteesta ja toinen samaa mieltä oleva uskoo, että se tarkoittaa, että muutkin huomanneet saman. Huoli pois, musta ainakaan ei tarvitse olla huolissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on varmaan yleisön suosikki yksinään, mutta Juhon kanssa voitto kyllä lipuu sivu suun, katsojat kun eivät pidä häntä aitona ja ajatus ihastuksen feikkaamisesta rahojen toivossa suututtaa äänestäjiä. Jennin pitäisi tajuta vaihtaa johonkin uuteen tyyppiin, jos haluaa voittaa!

Vierailija
7544/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hassua että pitäis äänestää sitä paria johon uskoo eniten. Itse äänestäisin ainakin niitä kenestä tykkään eniten. Ei mua kiinnosta kenen suhde kestää jatkossa, viihdettähän tää on katsojalle.

Vierailija
7545/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi Akun käytös tulipaikalla Neaa kohtaan oli aivan karvoja nostattavaa. Tollanen katkeroitunut kiristävä k*pää joka lällättelee että nytpä valta onkin mulla. Ei mitään tietoakaan mistään kiltteydestä ja naiset on aistinut sen että on niin epävarma että on epävakaa, se jokin kulma mitä on toivottu ei ole mikään pahapoikajuttu vaan itsevarmuus. Aku on juuri sellanen mies että sille pitäisi antaa mahdollisuus kun on kuitenkin niin kiltti” ja sitten jos annat niin osoittautuu että on ollut se syy miksi ei ole napannut. Mutta pisteet villan pojille, ovat koittaneen kannustaa Akua fiksumpaa toimintaan, ymmärtäneet ettei tuo toimi eikä naisia ole kehotettu antamaan mahdollisuutta.

Vierailija
7546/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on varmaan yleisön suosikki yksinään, mutta Juhon kanssa voitto kyllä lipuu sivu suun, katsojat kun eivät pidä häntä aitona ja ajatus ihastuksen feikkaamisesta rahojen toivossa suututtaa äänestäjiä. Jennin pitäisi tajuta vaihtaa johonkin uuteen tyyppiin, jos haluaa voittaa!

Kääntäkää jo levyä! Mikä ihmeen tarve täällä on lähes jokaisella puhua Juhon feikkaamisesta ja olettaa, että kaikki Jenni fanit pitää Juhoa pelurina. Eiköhän tuolla ole kuitenkin tärkeintä, et osallistujat tietävät omat tunteet ja vetovoiman toiseen ihmiseen.

Vierailija
7547/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on hassua että pitäis äänestää sitä paria johon uskoo eniten. Itse äänestäisin ainakin niitä kenestä tykkään eniten. Ei mua kiinnosta kenen suhde kestää jatkossa, viihdettähän tää on katsojalle.

Luulisin, että lähes kaikki noin äänestävätkin? Jos viittaat Juhoon & Jenniin, luulen, että he menettävät ääniä siksi, koska Juhosta ei pidetä niin paljoa, koska hänet nähdään pelaajana.

Vierailija
7548/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntäkää jo levyä! Mikä ihmeen tarve täällä on lähes jokaisella puhua Juhon feikkaamisesta ja olettaa, että kaikki Jenni fanit pitää Juhoa pelurina. Eiköhän tuolla ole kuitenkin tärkeintä, et osallistujat tietävät omat tunteet ja vetovoiman toiseen ihmiseen.

Ehkei kannata itse jatkaa keskustelua aiheesta, josta haluaa muiden hiljenevän?

Vierailija
7549/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy taitaa olla ihastunut lähinnä Nikitan ulkonäköön. Luonteessa kun ei näytä olevan kauheasti kehumista: on hiljainen (onko käynyt yhtäkään pidempää keskustelua naisten kanssa?), vaikea ja välillä tulee tunne, että hieman yksinkertainenkin. Luultavasti Tommy on jo huomannut tämän, mutta ajattelee vielä toistaiseksi enemmän silmillään ja munallaan kuin aivoillaan ja sydämellään. Ennustan heille muutaman kuukauden mittaisen seksiin perustuvan suhteen.

Nikita taitaa olla ujo, siksi ei ryhmässä puhu mitään. Keskuteluja voi aloittaa itse, kummastutti kun kertoi ettei avaudu muille tytöille, koska kukaan ei ole kysynyt mitään. Seurassa näyttää vain hymyilevän, joskus sellainen on kieltämättä vähän yksinkertaisen ihmisen merkki.

Vierailija
7550/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi Akun käytös tulipaikalla Neaa kohtaan oli aivan karvoja nostattavaa. Tollanen katkeroitunut kiristävä k*pää joka lällättelee että nytpä valta onkin mulla. Ei mitään tietoakaan mistään kiltteydestä ja naiset on aistinut sen että on niin epävarma että on epävakaa, se jokin kulma mitä on toivottu ei ole mikään pahapoikajuttu vaan itsevarmuus. Aku on juuri sellanen mies että sille pitäisi antaa mahdollisuus kun on kuitenkin niin kiltti” ja sitten jos annat niin osoittautuu että on ollut se syy miksi ei ole napannut. Mutta pisteet villan pojille, ovat koittaneen kannustaa Akua fiksumpaa toimintaan, ymmärtäneet ettei tuo toimi eikä naisia ole kehotettu antamaan mahdollisuutta.

Itse en pidä Neasta mutta kieltämättä jäi samanlaiset fiilikset siitä. Vähän oli sellanen lällättely-asenne nimenomaan. Toki Neahan on tehnyt sitä että sanoo ettei kiinnosta mutta heti perään lisää jotain tyyliin "toistaiseksi", että olihan ne Akun puheet ihan järkeviä mutta se tyyli millä hän ne esitti oli jotenkin jäätävä. Olis sen voinut hienomminkin hoitaa, ilman että katkeruus paistaa läpi.

Vierailija
7551/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle el tullut ihan tällainen fiilis. Mä itse ymmärsin sen niin, että Aku oli ajatellut, että hänen ja Nean juttu tulee olee kiinni Neasta, jolle yritti antaa aikaa, mutta yllättyi käänteestä ja siitä, että hänen on tehtävä päätös. Huomasi, ettei päätös ollut helppo, enkä nähnyt lällättelyä ja kiristävää kus*päätä, mikä nyt kuulostaa vähintään liioittelulta.

Sitä mun on vaikea ymmärtää, miksi Oliver ja Aku sai pakkomielteen Neasta, mutta toisaalta viime jakso sen paljasti osittain, kun Aku sanoi, että se on jäänyt mietityttää, kun Nea antoi ymmärtää, ettei voi tietää tulevaisuudesta. Saman Nea teki Oliverin kanssa. Ei taida edes tietää, että pakit voi tehdä kohteliaasti, mutta ilman katteettomia puheita mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta. Sellainen on toisten tunteilla leikkimistä, kun selkeästi Oliver ja Aku eivät kiinnostaneet.

Siitä olen samaa mieltä, että Aku on äärimmäisen epävarma itsestään, mutta vaikuttaa mukavalta kaverilta ja kaikki tuntuu hänestä pitävän villalla ihmisenä ja kaverina eli tuskin ikävä tyyppi. Pitäisi ehkä vaan oppia olemaan naisten kanssa.

Vierailija
7552/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes Jenni-fanit usko että joku vois viehättyä hänestä oikeasti kun meuhkaavat Juhon feikkaavan? Mielenkiintoista.

Vierailija
7553/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani koko naissukupuolemme tilanteesta, kun niin monet ovat aivan hurahtaneet Juhon yhden vuorokauden pikarakastumisesta Jenniin.

Ja mikä pahinta, tätä verrataan viime vuoden Jannen tunteisiin Veeraa kohtaan ?!? Siis Jannehan nimenomaan vatvoi viikkotolkulla sitä, että Veeran kanssa viihtyy hyvin, mutta pelkää että jos ei tulekasn syvempiä tunteita. No hiljalleen niitä alkoi herätä. Ja toisaalta Veeran "pikarakastuminen" Janneenkin tuli vasta useamman viikon kaverituntemisen jälkeen.

Juhohan on ollut vaikeena noiden uusien tyttöjen suhteen, koska ennen kaikkea tietää, että ei saa kiinnostua yhtään kenestäkään eikä vahingossakaan osoittaa mitään heitä kohtaan. Muuten mokasi hyvän esityksensä Jennin suhteen. Toisaalta on vaikeena myös siksi, että uudet tietävät mitä tv:n välityksellä on näytetty, toisin kuin edes hän itse.

Juhon elekieli Jennin kanssa on hyvin näyteltyä, mutta parempi hän on selvästi suullisessa ilmaisussa. Päiväkirjahuoneessa tulee hyvin harjoiteltua sanahelinää voimakkaista tunteista. Kuka oikeesti parin päivän ihastuksissaan muotoilee asiaa noin?

Juho huolehtii, että kaikki "vaaditut" suukot ja vierekkäin makoilemiset löytyvät, mutta ne tulee todella konemaisesti ja suunnitellun oloisesti. Ei selkeesti hakeudu ihan kahden kesken Jennin kanssa useinkaan (toisin kuin vaikka Sofia&Eetu, Vanesa&Reetu).

Välillä on ollut jopa havaittavissa eräänlaista pakoilua (esim. vastakkain makoillessa huivi suun edessä muka vaivihkaa). Ei varmasti kovin helppoa pidemmän päälle esittää.

Mun mielestä Juho siis totesi aika pian villaan tulon jälkeen, että rakkautta ei sieltä löydä, joten rahojen perässä mentävä ja täysiä. Mielenkiintoista seurata homman etenemistä ja miten pärjää loppuun asti.

Kiitos myös mun puolesta huolenpidosta mutta se on tarpeetonta. Tuossa kun Jenni kuunteli hymyillen, nyökkäillen ja ääneen myötäillen Juhon juttua mikä kuulosti jättämiseltä niin tuli mieleen että onko jotain menneitä kiintymyssuhdeongelmia, läheisriippuvuutta tms mikä saa takertumaan. Ja pelasipa Juho tai ei, hänestä huomaa että on nähnyt mistä naruista vetää koska osaa niin tarkkaan analysoida tilanteita. Muut naiset kuunteli täysin kauhuissaan ja täristen jutun loppuun mutta säilyttivät kuitenkin itsensä siihen asti kun miehet kertoivat lopputuloksen. Eli joillain on läheisriippuvuuden tapaisia asioita elämässään, joillain ei, ei se kosketa koko sukupuolta. Onhan tuolla ollut Aku ja Oliverkin ihan sekaisin, eivät ole ymmärtäneet mitä ei tarkoitaa jne mutta on fiksujakin miehiä.

Vierailija
7554/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään kokenut Akun puheenvuoroa minään ”lällättelynä”. En ole Nea-vihaaja, mutta pisti silmään kuinka vaikeeta sille oli katsoa Akua silmiin.

Vierailija
7555/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhohan on ollut vaikeena noiden uusien tyttöjen suhteen, koska ennen kaikkea tietää, että ei saa

kiinnostua yhtään kenestäkään eikä vahingossakaan osoittaa mitään heitä kohtaan. Muuten mokasi hyvän esityksensä Jennin suhteen. Toisaalta on vaikeena myös siksi, että uudet tietävät mitä tv:n välityksellä on näytetty, toisin kuin edes hän itse.

Juurikinnäin. Saman huomioinut kuin kirjoittaja. Hyvä huomata, että muutkin huomioi samaa.

Taidatte vähän liioitella, toinen huolestunut koko naissukupuolen tilanteesta ja toinen samaa mieltä oleva uskoo, että se tarkoittaa, että muutkin huomanneet saman. Huoli pois, musta ainakaan ei tarvitse olla huolissaan.

Ainut fakta on, ettei kukaan voi tietää varmasti Juhon tunteiden aitoudesta tässä vaiheessa, paitsi Juho itse. Aika näyttää. Mulle tuli kanssa fiilis, että alkoi pelata Jennin kanssa, mutta kyllähän hän silti voi myös aidosti ihastua. Jenni on ystävällinen, kaunis ja iloinen persoona ja olen ihan varma, että häneen on oikein helppo ihastua. Ja kerrankin Jenni oli itse jotenkin cool, kun mies tuli villalle ja kiinnostunut toisesta eli Oliverista. Eli ei ainakaan voinut pelottaa toista pois, kuten Petterin.

Kyllähän se on hyvin mahdollista, että tv:n perusteella Juho on ajatellut, että Nea olisi kiinnostavin, mutta villalla kemiat vaan kohdanneet paremmin Jennin kanssa ja tajunnutkin yhtäkkiä, että ennakko-oletus ei pitänyt paikkaansa. Voi olla vaikeaa lähteä tutustumaan tyyppeihin, kun kuvittelee tuntevansa heidät sarjan perusteella, mutta oikeesti ei tunne toista ollenkaan.

Mutta sanottakoon lopuksi, että pidän itsekin hänen sanomaan asioita lällyinä, mutta kyllähän jotkut on sellaisia, että haluaa rakentaa itsestään tietynlaista brändiä ja luoda sitä kuvaa. Juholla on selkeästi sellainen, että hän on joku spontaani ja romanttinen seikkailijaluonne.

Vierailija
7556/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes Jenni-fanit usko että joku vois viehättyä hänestä oikeasti kun meuhkaavat Juhon feikkaavan? Mielenkiintoista.

Mistä ihmeestä moinen päätelmä? Eivät kaikki juhoa epäilevät varmastikaan ole jenni-faneja? Ja kyse tuskin on jennin viehästysvoimasta vaan enemmänkin juhon eleistä ja käytöksestä.

Vierailija
7557/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö olisi aika kurjaa, että toinen luulisi toisen olevan tosissaan ihastunut silloin kun tämä ei oikeasti olisi?

Vierailija
7558/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huomion Juhon jutuissa on kiinnittänyt se että aina kun joku sanoo uskovansa että se feikkaa Juho selventää kameralle tuolla huoneessa että näin ei missään nimisessä ole, tunteet vaan roihuaa mutta what ever. Kyökkipsykologietsivä sisälläni on siitä päätellyt elämän kokemuksen tuomalla viisaudella että siitä puhe mistä puute, niin monta kertaa ennenkin nähnyt ihmisiä jotka puhuu eniten asioista ja arvoista joita eivät itse edusta mutta tietävät että sitä odotetaan.

Vierailija
7559/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että Jonna pääsis takas. Sillä oli räväkkä asenne. Muutenkin uudet naiset tuntuivat heti paljon mielenkiintoisemmilta ensivaikutelman suhteen kuin muut asukkaat.

Vierailija
7560/11060 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö olisi aika kurjaa, että toinen luulisi toisen olevan tosissaan ihastunut silloin kun tämä ei oikeasti olisi?

Altavastaaja saa usein sympatiat puolelleen, kun mollaaminen jatkuu tarpeeksi pitkään.

Ketju on lukittu.