LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Itse tipahdin totaalisesti, kun Aku selitti Reetulle keittiössä: "että on osalla niistä uusista tytöistä ihan nätit silmät. Reetu hetken monttu auki ja sit:"Täh". Taisi olla ajatus aivan jossain muualla kuin Akun jorinoissa..
Mä aattelin, että Reetu kyllä kuuli lauseen, mutta ihmetteli vaan Akun puhetta kauniista silmistä. Kun miehet kai yleensä kiinnittää huomiota muihin avuihin naisissa (peppu, rinnat, vartalo).
Se Jorgen puutarhatyökalu tais olla lehtipuhallin? :)
Vierailija kirjoitti:
Joo, olet oikeassa, kuulostaa pahalta. En usko, että tarkoituksella vaihtaa miehiä kuin sukkia. Oliveriin varmasti olisikin voinut ihastua syvemmin jos olisi saanut tilaisuuden nyt kun tarkemmin mietin.
Minusta Oliver ja Jenni olisivat olleet jotenkin samalla "tasolla" tai aaltopituudella henkisesti. Harmi ettei heistä tullut paria!
Esim. Nean ja Oliverin kohdalla tuntuu että Nea olisi kaivannut aikuisempaa (ja jämäkämpää) miestä, kun taas Jenni ja Oliver olisivat olleet tässä suhteessa minusta samalla viivalla, vähän sellaisia hassuttelijoita molemmat. Ja todellakin toivat toistensa parhaat puolet esiin.
Oliver sanoi muistaakseni jossain tämän viikon jaksossa jonkun tai joidenkin miesten kanssa jutellessaan, että hänelle sopivin nainen olisi "vähän kuin rauhallisempi versio Jenniferistä". Niinpä! No kyllähän Jenni on nyt Juhon kanssa ollessaan ollut aika paljon rauhallisempi, että sikäli... Kyllä olisi varmaan Oliverinkin kainaloon rauhoittunut jos Oliver olisi antanut siihen mahdollisuuden. Ja heidän kohdallaan ei olisi tarvinnut kyllä miettiä että "pelaako" jompi kumpi tai molemmat! Sen verran hyvin menee kaveripohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Tommy ja muut pojat neuvoi Akua, että älä puhu niin paljon, äläkä koko ajan kysele naisyen fiiliksiä ja mitä mieltä ne on susta 🤭
Hyvä että neuvoivat :)
Aku on minusta ihan ok kyllä muuten ja komeakin (paitsi ne ainaiset "pakolliset" tatskat)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tipahdin totaalisesti, kun Aku selitti Reetulle keittiössä: "että on osalla niistä uusista tytöistä ihan nätit silmät. Reetu hetken monttu auki ja sit:"Täh". Taisi olla ajatus aivan jossain muualla kuin Akun jorinoissa..
Mä aattelin, että Reetu kyllä kuuli lauseen, mutta ihmetteli vaan Akun puhetta kauniista silmistä. Kun miehet kai yleensä kiinnittää huomiota muihin avuihin naisissa (peppu, rinnat, vartalo).
Ja mä aattelin, että Reetu on niin Vanessan lumoissa, ettei ole sen kummemmin kiinnittänyt huomiota uusien naisten ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Tommy ja muut pojat neuvoi Akua, että älä puhu niin paljon, äläkä koko ajan kysele naisyen fiiliksiä ja mitä mieltä ne on susta 🤭
Kyllä tulee itsellenikin "nurkkaan ajettu"-olo, jos joku kysyy heti lyhyen keskustelun jälkeen mitä mieltä olen hänestä. Tulee sellainen paine, että nyt pitää olla kieli keskellä suuta ja kehua toista maasta taivaisiin. Samoin kuulumisten kysely saman päivänä aikana monta kertaa ei ole kyllä kovin lennokas keskustelun alku.
Vierailija kirjoitti:
Se Jorgen puutarhatyökalu tais olla lehtipuhallin? :)
Parasta Love islandilla: Jorge <3
:D
Häntä vois näyttää enemmänkin, Rikun kommenteilla höystettynä totta kai!
Mä vähän myös pelkään että Nea saatetaan äänestää takaisin saarelle. Siihen voisi kyllä lopettaa sarjan seuraamisen, ei enää jaksa sitä draamaa. Täällä jotkut kyselleet että miksi ihmiset "dissaa" Neaa. Itse en nyt lähde kenenkään luonnetta arvioimaan mutta mun näkökulmasta Nea ei kyllä tarjoa mitään erityistä viihdettä. Esimerkiks toi Oliver-keissi oli mun mielestä todella pitkästyttävä kun meni aina samalla kaavalla: Nea antoi Oliverille köyttä (katsojien mielestä kiinnostuksen puute oli täysin ilmiselvää, niinkun olikin, mutta eihän O sitä huomaa), sanoi pieniä asioita kuten että ei voi tietää jos tunteen heräävätkin. Sen jälkeen treffaili muita miehiä ja sanoi heille samat asiat. Sitten vikisi ja kiukutteli Oliverille ja kaikille muillekin siitä miten hän ei voi tilanteelle mitään kun kaikki vaan jäävät häneen roikkumaan. Vaikka itse järjesti tilanteet juuri niin, varmasti huomasi kyllä suosionsa miesten keskuudessa. Hyvä esimerkki oli tää Petteri, muistan kun Petteri oli päätynyt Jennin pariksi ja ilmeisesti aikoi antaa tälle jonkin näkösen tilaisuuden niin Nea vei sitten heti Petterin juttelemaan kahestaan. Ei ollut kiinnostunut joten ihmettelin että miks ihmeessä. Sitten selvisi seuraavana päivänä kun Petteri olikin yllättäen kiinnostunut Neasta. Jos Nea tekisi tota pyörittelyä täysin avoimin kortein niin en näkisi siinä välttämättä mitään niin pahaa, toisi vähän draamaa taloon ja siitähän katsojat tykkää. Mutta tuo jatkuva ahdistelu ja nariseminen siitä miten itse on tilanteen uhri on tosi ärsyttävää katseltavaa.
Tommysta mielipide on vaihtunut. Pidin ensin ylimielisenä pelimiehenä mutta nyt vaikutelma on vaihtunut yllättävän mukavaksi ja lämpimäksi. En tiedä onko hänen oikea persoona vai onko vaan sosiaaliset taidot ihan viimesen päälle mutta enää en ihmettele miksi naiset häneen rakastuvat niin nopeasti (mitä puhui jossain jaksossa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä aattelin, että Reetu on niin Vanessan lumoissa, ettei ole sen kummemmin kiinnittänyt huomiota uusien naisten ulkonäköön.
Hauskaa. Mä taas ajattelin, että Aku mietti tossa vaiheessa miten kannattaisi valita ja miten mikäkin valinta vaikuttaa kenenkin kohtaloon, ja yhtäkkiä hän alkaakin horinoida simistä. Tätä luulen Reetunkin aidosti hölmistelleen. Mä olisin reagoinut samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa. Mä taas ajattelin, että Aku mietti tossa vaiheessa miten kannattaisi valita ja miten mikäkin valinta vaikuttaa kenenkin kohtaloon, ja yhtäkkiä hän alkaakin horinoida simistä. Tätä luulen Reetunkin aidosti hölmistelleen. Mä olisin reagoinut samalla tavalla.
Tarkoitin silmistä
Täällä niin tykätään kun Juhon motiiveista "jauhetaan" mutta aion silti tehdä saman. Alkanut tulemaan vaan entistä enemmän fiilis että Juho pelaa. Eilisessä jaksossakin mietti ja kyseli kovasti naisten motiiveista ja mahdollisesta pelaamisesta. Ketään muuta miestä ei tuntunut kiinnostavan se että pelaavatko vai ei. Ja sitten se purkaus "katkerista naisista". Ymmärrän kyllä että ärsyttää kun ihmiset epäilee ja puhuu itsestä selän takana mutta olis sen voinut vaan kuitata sillä että aikahan hänen kiinnostuksensa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe kenenkään muun suhteen kestävän ulkomaailmassa paitsi Vanessan ja Reetun. Vaikuttavat samanlaisilta luonteeltaan, just sellainen fuck it-asenne molemmilla. Ulkonäöllisestikin ovat samantasoisia.
Sofia ja Eetu ovat varmasti nyt ihastuneita, mutta Sofia vaikuttaa kunnianhimoiselta, enkä tiedä kuinka kauan jaksaa tuota taivaanrannanmaalari Eetua. Tykkään siis Eetusta, mutta ei vaikuta sopivalta Sofialle.
Nikita ja Tommy tuntuu haluavan erilaisia asioita, Nikitalle hepat ja omat jutut on tärkeitä ja Tommy haluaa tyttöystävän jonka kanssa olla 24/7.
Mä taas epäilen Vanessaa ja Reetua. Vanessa muutti just ulkomailta takaisin Suomeen ja haluaa takain vapaaehtoistöihin. Joo. Reetu on surffipoika, mutta silti. Reetu toivoo et Vanessa kiittelisi ja panostaisi enempi "kotitöihin".
Taidan itse Eetua ja Sofiaa äänestää, jos kärkipaikoista taistelevat. Molemmat, sekä Eetu että Sofia ovat molemmat olleet pitkään sinkkuina 3-4vuotta ja etsivät parisuhdetta ja ovat valmiita siihen panostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän millaista on olla Nikitan tyyppisen ihmisen kanssa parisuhteessa. Niin kauan kun ei ole ongelmia menee ihan ok.
Mutta ei mitään ongelmanratkaisukykyä. Paikalta pakeneminen ainoa mitä tekee. Ja toisen syyttäminen kun ei muuta osaa.
Tommin kannattaisi juosta lujaa karkuun. Noin avoin mies tarvitsee aivan erilaisen kumppanin.
Ehkä Tommy meinaa seuraavaksi elokuva-uralle. Hänhän sopisi hyvin vaikka johonkin viikinkihommaan miekkaa heiluttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä niin tykätään kun Juhon motiiveista "jauhetaan" mutta aion silti tehdä saman. Alkanut tulemaan vaan entistä enemmän fiilis että Juho pelaa. Eilisessä jaksossakin mietti ja kyseli kovasti naisten motiiveista ja mahdollisesta pelaamisesta. Ketään muuta miestä ei tuntunut kiinnostavan se että pelaavatko vai ei. Ja sitten se purkaus "katkerista naisista". Ymmärrän kyllä että ärsyttää kun ihmiset epäilee ja puhuu itsestä selän takana mutta olis sen voinut vaan kuitata sillä että aikahan hänen kiinnostuksensa näyttää.
Joo tämä on jo oikeesti aika kulunut aihe. Tuo Jonna on kiinnostunut Juhosta, ja tarkoituksella halusi provosoida ja yrittää päästää Juhon lähelle. Röyhkeä ja ärsyttävä tyyppi. Minusta Juho kyllä katseli taas Jenniä siihen malliin, et on aidosti kiinnostunut hänestä. Viime vuonna Aura ja Jeffrey pelasi täysillä, ja erosi heti ohjelman jälkeen. Harva epäili, että heidän paluutaan. Eli sanonpa vain, et ei me voida tietää pelaako kenties vaikka Reetu ja Vanessa.
Erikoista kun tuon uuden Roosan instakuvista melkein jokaikisestä tykkää Tommy. Vissiin seurannut Roosaa jo ennestään instassa?
Joku kyllä päivittää Tommyn instaa kun hän saarella, mutta ei kenenkään muun villan naisen kuvissa ole tykkäyksiä,edes Nikitan.
Olin vähän aistivinani jonkinlaista vetovoimaa heidän välillään, mutta toki se on valinnoista kiinni lähteekö siihen. Tommy kuitenkin valitsi Nikitan (joko aidosti tai pelin takia, se selvinnee vasta saaren jälkeen).
Mulla pääsi ääneen nauru kun joku tuossa mielsi Oliverin "hassuttelijaksi"! 😂 Siinä se on jo toistakymmentä jaksoa hassutellut. Hymyilyttää vieläkin kun nään sen ilmeen kun on loikoilemassa villalla. Varsinainen hassuttelija!
Heitänpä tähän vaan, että minusta Juhoa ei olisi vähempää voinut kiinnostaa nuo uudet tyttöset. Lähinnä tuntui, että oli vaivautunut, kun niiden kanssa piti nyt jotenkin kuitenkin olla. Ja nää tyttöset oli lukenut jo ennalta, että kansa on sitä mieltä että Juho pelaa. No Jonna vai kuka se oli otti tämän esille useasti. Oli kyllä super tylsä koko naisten vierailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä on jo oikeesti aika kulunut aihe. Tuo Jonna on kiinnostunut Juhosta, ja tarkoituksella halusi provosoida ja yrittää päästää Juhon lähelle. Röyhkeä ja ärsyttävä tyyppi. Minusta Juho kyllä katseli taas Jenniä siihen malliin, et on aidosti kiinnostunut hänestä. Viime vuonna Aura ja Jeffrey pelasi täysillä, ja erosi heti ohjelman jälkeen. Harva epäili, että heidän paluutaan. Eli sanonpa vain, et ei me voida tietää pelaako kenties vaikka Reetu ja Vanessa.
Siis heidän peluutaan
Maanantain jaksossa on varmaan pudonneen naisen paluu,parit treffit (Oliver ja Aku uusine pareineen) ja ehkä parikilpailu,jonka palkintona jotain herkkua..Osunkohan oikeeseen..Siispä mietitään eteenpäin,tuleekohan tällä kaudella esim. vauvanhoitotehtävä,valheenpaljastustesti tai kuka sanoi näin (vai millä nimellä se viime kaudella oli). Tota vauvanhoitotehtävää kyl olisi mielenkiintosta seurata,miten esim. Nikita pärjäis
Eikös jokainen uusi nainen ole ihan vain tyytyväinen siitä, että saa jatkaa saarella? Että saa edes jonkun parin kautta ns. jalan ovenväliin, eikä tipu heti? Ehkä sinne marssii seuraavaksi uusia miehiä ja Liisa pariutuu jonkun niistä kanssa? Tai ehkä on tullut hakemaan vain tv-näkyvyyttä? Ei väliä kenen pari on, kunhan saa olla mukana Love Islandissa?