LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Heitänpä tähän vaan, että minusta Juhoa ei olisi vähempää voinut kiinnostaa nuo uudet tyttöset. Lähinnä tuntui, että oli vaivautunut, kun niiden kanssa piti nyt jotenkin kuitenkin olla. Ja nää tyttöset oli lukenut jo ennalta, että kansa on sitä mieltä että Juho pelaa. No Jonna vai kuka se oli otti tämän esille useasti. Oli kyllä super tylsä koko naisten vierailu.
Juuri näin. Juho otti varmaan vähiten kontaktia noihin uusiin tyttöihin. Sit vielä tuo Jonna pohdiskeli, etteivät Jenni ja Juho sovi yhteen ulkoisesti yms. Aika outoa, kun ei ollut nähnyt heitä edes livenä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sahar pahoitti mielensä,kun pojat ei osoittaneet tarpeeksi kiinnostusta. Otti näköjään egon päälle,kun ulkomaailmassa sellaista tilannetta ei ole kuulemma ollut. Hoh hohjaa
Oon tuntenut Saharin aika hyvin ikävuodet 5-20v (sen jälkeen muutin ulkomaille asumaan pysyvästi). Teininä baariin mennessä oli kyllä aika isot ulkonäkökriisit hänellä ja ei todellakaan voi sanoa, että kaikki miehet olisivat olleet lääpällään. Ulkonaalaiset usein kyllä ja osa kantasuomalaisista joskus. Todella kiva, ystävällinen ja herttainen Sahar oli ainakin silloin ja uskon että on nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pääsi ääneen nauru kun joku tuossa mielsi Oliverin "hassuttelijaksi"! 😂 Siinä se on jo toistakymmentä jaksoa hassutellut. Hymyilyttää vieläkin kun nään sen ilmeen kun on loikoilemassa villalla. Varsinainen hassuttelija!
Kerrankin täällä on tosi kivaa kommentointia, eri mieltä voi olla loukkaamatta toisinajattelevia, kiitos siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä niin tykätään kun Juhon motiiveista "jauhetaan" mutta aion silti tehdä saman. Alkanut tulemaan vaan entistä enemmän fiilis että Juho pelaa. Eilisessä jaksossakin mietti ja kyseli kovasti naisten motiiveista ja mahdollisesta pelaamisesta. Ketään muuta miestä ei tuntunut kiinnostavan se että pelaavatko vai ei. Ja sitten se purkaus "katkerista naisista". Ymmärrän kyllä että ärsyttää kun ihmiset epäilee ja puhuu itsestä selän takana mutta olis sen voinut vaan kuitata sillä että aikahan hänen kiinnostuksensa näyttää.
Joo tämä on jo oikeesti aika kulunut aihe. Tuo Jonna on kiinnostunut Juhosta, ja tarkoituksella halusi provosoida ja yrittää päästää Juhon lähelle. Röyhkeä ja ärsyttävä tyyppi. Minusta Juho kyllä katseli taas Jenniä siihen malliin, et on aidosti kiinnostunut hänestä. Viime vuonna Aura ja Jeffrey pelasi täysillä, ja erosi heti ohjelman jälkeen. Harva epäili, että heidän paluutaan. Eli sanonpa vain, et ei me voida tietää pelaako kenties vaikka Reetu ja Vanessa.
Ei Auraa ja Jeffreyä äänestetty sen takia voittoon että heidän suhteen kestävyyteen olisi uskottu. Itse ainakin äänestin siksi että Aura vaikutti ihan huipputyypiltä ja he tuntuivat aidoimmilta. Eivät edes yrittäneet maalata mitää ruusunpunaista kuvaa yhteisestä tulevaisuudesta. Toki tämän ohjelman idea on löytää pitkäaikainen kumppani mutta niin se vaan menee että henkilöiden persoonat vaikuttaa siihen miten paljon heitä äänestetään.
Olen huolissani koko naissukupuolemme tilanteesta, kun niin monet ovat aivan hurahtaneet Juhon yhden vuorokauden pikarakastumisesta Jenniin.
Ja mikä pahinta, tätä verrataan viime vuoden Jannen tunteisiin Veeraa kohtaan ?!? Siis Jannehan nimenomaan vatvoi viikkotolkulla sitä, että Veeran kanssa viihtyy hyvin, mutta pelkää että jos ei tulekasn syvempiä tunteita. No hiljalleen niitä alkoi herätä. Ja toisaalta Veeran "pikarakastuminen" Janneenkin tuli vasta useamman viikon kaverituntemisen jälkeen.
Juhohan on ollut vaikeena noiden uusien tyttöjen suhteen, koska ennen kaikkea tietää, että ei saa kiinnostua yhtään kenestäkään eikä vahingossakaan osoittaa mitään heitä kohtaan. Muuten mokasi hyvän esityksensä Jennin suhteen. Toisaalta on vaikeena myös siksi, että uudet tietävät mitä tv:n välityksellä on näytetty, toisin kuin edes hän itse.
Juhon elekieli Jennin kanssa on hyvin näyteltyä, mutta parempi hän on selvästi suullisessa ilmaisussa. Päiväkirjahuoneessa tulee hyvin harjoiteltua sanahelinää voimakkaista tunteista. Kuka oikeesti parin päivän ihastuksissaan muotoilee asiaa noin?
Juho huolehtii, että kaikki "vaaditut" suukot ja vierekkäin makoilemiset löytyvät, mutta ne tulee todella konemaisesti ja suunnitellun oloisesti. Ei selkeesti hakeudu ihan kahden kesken Jennin kanssa useinkaan (toisin kuin vaikka Sofia&Eetu, Vanesa&Reetu).
Välillä on ollut jopa havaittavissa eräänlaista pakoilua (esim. vastakkain makoillessa huivi suun edessä muka vaivihkaa). Ei varmasti kovin helppoa pidemmän päälle esittää.
Mun mielestä Juho siis totesi aika pian villaan tulon jälkeen, että rakkautta ei sieltä löydä, joten rahojen perässä mentävä ja täysiä. Mielenkiintoista seurata homman etenemistä ja miten pärjää loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä niin tykätään kun Juhon motiiveista "jauhetaan" mutta aion silti tehdä saman. Alkanut tulemaan vaan entistä enemmän fiilis että Juho pelaa. Eilisessä jaksossakin mietti ja kyseli kovasti naisten motiiveista ja mahdollisesta pelaamisesta. Ketään muuta miestä ei tuntunut kiinnostavan se että pelaavatko vai ei. Ja sitten se purkaus "katkerista naisista". Ymmärrän kyllä että ärsyttää kun ihmiset epäilee ja puhuu itsestä selän takana mutta olis sen voinut vaan kuitata sillä että aikahan hänen kiinnostuksensa näyttää.
Joo tämä on jo oikeesti aika kulunut aihe. Tuo Jonna on kiinnostunut Juhosta, ja tarkoituksella halusi provosoida ja yrittää päästää Juhon lähelle. Röyhkeä ja ärsyttävä tyyppi. Minusta Juho kyllä katseli taas Jenniä siihen malliin, et on aidosti kiinnostunut hänestä. Viime vuonna Aura ja Jeffrey pelasi täysillä, ja erosi heti ohjelman jälkeen. Harva epäili, että heidän paluutaan. Eli sanonpa vain, et ei me voida tietää pelaako kenties vaikka Reetu ja Vanessa.
Ei Auraa ja Jeffreyä äänestetty sen takia voittoon että heidän suhteen kestävyyteen olisi uskottu. Itse ainakin äänestin siksi että Aura vaikutti ihan huipputyypiltä ja he tuntuivat aidoimmilta. Eivät edes yrittäneet maalata mitää ruusunpunaista kuvaa yhteisestä tulevaisuudesta. Toki tämän ohjelman idea on löytää pitkäaikainen kumppani mutta niin se vaan menee että henkilöiden persoonat vaikuttaa siihen miten paljon heitä äänestetään.
Olen samaa mieltä kanssasi. Lisäksi jäi mieleen Auran suhtautuminen, kun Jeffrey vaihtoi toiseen pariin. Aura sanoi suunnilleen ok, mutta oli tosi iloisen ja onnellisen oloinen, kun Jeffrey palasi myöhemmin hänen parikseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani koko naissukupuolemme tilanteesta, kun niin monet ovat aivan hurahtaneet Juhon yhden vuorokauden pikarakastumisesta Jenniin.
Ja mikä pahinta, tätä verrataan viime vuoden Jannen tunteisiin Veeraa kohtaan ?!? Siis Jannehan nimenomaan vatvoi viikkotolkulla sitä, että Veeran kanssa viihtyy hyvin, mutta pelkää että jos ei tulekasn syvempiä tunteita. No hiljalleen niitä alkoi herätä. Ja toisaalta Veeran "pikarakastuminen" Janneenkin tuli vasta useamman viikon kaverituntemisen jälkeen.
Juhohan on ollut vaikeena noiden uusien tyttöjen suhteen, koska ennen kaikkea tietää, että ei saa kiinnostua yhtään kenestäkään eikä vahingossakaan osoittaa mitään heitä kohtaan. Muuten mokasi hyvän esityksensä Jennin suhteen. Toisaalta on vaikeena myös siksi, että uudet tietävät mitä tv:n välityksellä on näytetty, toisin kuin edes hän itse.
Juhon elekieli Jennin kanssa on hyvin näyteltyä, mutta parempi hän on selvästi suullisessa ilmaisussa. Päiväkirjahuoneessa tulee hyvin harjoiteltua sanahelinää voimakkaista tunteista. Kuka oikeesti parin päivän ihastuksissaan muotoilee asiaa noin?
Juho huolehtii, että kaikki "vaaditut" suukot ja vierekkäin makoilemiset löytyvät, mutta ne tulee todella konemaisesti ja suunnitellun oloisesti. Ei selkeesti hakeudu ihan kahden kesken Jennin kanssa useinkaan (toisin kuin vaikka Sofia&Eetu, Vanesa&Reetu).
Välillä on ollut jopa havaittavissa eräänlaista pakoilua (esim. vastakkain makoillessa huivi suun edessä muka vaivihkaa). Ei varmasti kovin helppoa pidemmän päälle esittää.Mun mielestä Juho siis totesi aika pian villaan tulon jälkeen, että rakkautta ei sieltä löydä, joten rahojen perässä mentävä ja täysiä. Mielenkiintoista seurata homman etenemistä ja miten pärjää loppuun asti.
Mä katson tätä enää Juhon takia. Haluan nähdä, että jaksaako vielä vetää loppuviikot tuota showta, vai alkaako itseäänkin hävettää. Ja huomaako Jenni vai onko samassa juonessa.
Mulle on ihan sama kuka voittaa, joku tuolla kirjoittikin, että äänestää persoonaa eikä rakastuneinta paria. Joten ei Jenniä äänestävät ajattele Juhon olevan tosissaan, vaan äänestävät koska fanittavat Jenniä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on ollut jopa havaittavissa eräänlaista pakoilua (esim. vastakkain makoillessa huivi suun edessä muka vaivihkaa). Ei varmasti kovin helppoa pidemmän päälle esittää.Mun mielestä Juho siis totesi aika pian villaan tulon jälkeen, että rakkautta ei sieltä löydä, joten rahojen perässä mentävä ja täysiä. Mielenkiintoista seurata homman etenemistä ja miten pärjää loppuun asti.
Huh huh..! Mistä sä tiedät, ettei Juho hakeudu Jennin seuraan. Meille näytetään hyvin pieni kooste tuolta villalta. Mä taas olen kiinnittänyt huomiota siihen, et ovat aika usein esim. Ryhmätilanteissa lähekkäin. Juho ei ole ollut niin kauan villalla, et voisit verrata heidän tilannetta täysin muihin pareihin. Ja Juho ei ole kyllä mitään sellaista todennut, et rahojen perässä on mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kannata ottaa telkkarin viihdeohjelmaa näin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katson tätä enää Juhon takia. Haluan nähdä, että jaksaako vielä vetää loppuviikot tuota showta, vai alkaako itseäänkin hävettää. Ja huomaako Jenni vai onko samassa juonessa.
Mulle on ihan sama kuka voittaa, joku tuolla kirjoittikin, että äänestää persoonaa eikä rakastuneinta paria. Joten ei Jenniä äänestävät ajattele Juhon olevan tosissaan, vaan äänestävät koska fanittavat Jenniä.
Nyt olet kyllä ihan väärässä. Kyllä kuule on niin, että suurin osa Jenniä fanittavista myös uskoo ja toivoo, et Juho on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pääsi ääneen nauru kun joku tuossa mielsi Oliverin "hassuttelijaksi"! 😂 Siinä se on jo toistakymmentä jaksoa hassutellut. Hymyilyttää vieläkin kun nään sen ilmeen kun on loikoilemassa villalla. Varsinainen hassuttelija!
Mä olen tuo joka nimesi hassuttelijaksi. :D
Ymmärrän kantasi ja joo, ei tuossa loikoilussa ole paljon sitä hassuttelua näkynyt, mutta Jennin kanssa on ollut eri meininki (kenties välillä muutenkin mutta sitä ei ole jaksoissa nähty). Lisäksi Oliverilla on esim. ollut päässä kaikenmaailman hassuja hattuja ja lettiviritelmiä, sellaista vähän lapsellisen ja ei niin vakavan näköistä touhua. Vähän vastaavaa kuin Jennillä se pipo... En jotenkin usko että joku Nea kauheasti diggaa tuon tyyppisestä pelleilystä, mutta Jenni taas on itsekin sellaisessa mukana.
On siellä sitä hassutteluakin ollut mukana jos vaan on katsonut tarkemmin muutakin kuin sitä Nean kanssa kireänä aurinkotuolissa pötköttelyä.
Tommy taitaa olla ihastunut lähinnä Nikitan ulkonäköön. Luonteessa kun ei näytä olevan kauheasti kehumista: on hiljainen (onko käynyt yhtäkään pidempää keskustelua naisten kanssa?), vaikea ja välillä tulee tunne, että hieman yksinkertainenkin. Luultavasti Tommy on jo huomannut tämän, mutta ajattelee vielä toistaiseksi enemmän silmillään ja munallaan kuin aivoillaan ja sydämellään. Ennustan heille muutaman kuukauden mittaisen seksiin perustuvan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuo joka nimesi hassuttelijaksi. :D
Ymmärrän kantasi ja joo, ei tuossa loikoilussa ole paljon sitä hassuttelua näkynyt, mutta Jennin kanssa on ollut eri meininki (kenties välillä muutenkin mutta sitä ei ole jaksoissa nähty). Lisäksi Oliverilla on esim. ollut päässä kaikenmaailman hassuja hattuja ja lettiviritelmiä, sellaista vähän lapsellisen ja ei niin vakavan näköistä touhua. Vähän vastaavaa kuin Jennillä se pipo... En jotenkin usko että joku Nea kauheasti diggaa tuon tyyppisestä pelleilystä, mutta Jenni taas on itsekin sellaisessa mukana.
On siellä sitä hassutteluakin ollut mukana jos vaan on katsonut tarkemmin muutakin kuin sitä Nean kanssa kireänä aurinkotuolissa pötköttelyä.
Tämä on kyllä totta. Olin aiemmasta viestistäsikin osittain samaa mieltä. Ja tottahan Oliver piristyi Jennin seurassa tuolloin eritavoin kuin Nean seurassa. Kunhan takerruin "hassuttelija" sanaan ja naurahdin hupaisasta mielleyhtymästä.
Ei liity mitenkään mihinkään, mut mulla tulee jostain syystä Tommysta ja Nikitasta mieleen Disneyn Aladdin ja Jasmine :D
Jos jostain syystä nea pitää saada takaisin, niin oliver saisi lähteä kotiin.. ei niiden välillä mitään draamaa ole, olisi yhtä mielenkiintoista seurata maalin kuivumista.
Vierailija kirjoitti:
Juhohan on ollut vaikeena noiden uusien tyttöjen suhteen, koska ennen kaikkea tietää, että ei saa
kiinnostua yhtään kenestäkään eikä vahingossakaan osoittaa mitään heitä kohtaan. Muuten mokasi hyvän esityksensä Jennin suhteen. Toisaalta on vaikeena myös siksi, että uudet tietävät mitä tv:n välityksellä on näytetty, toisin kuin edes hän itse.Juhon elekieli Jennin kanssa on hyvin näyteltyä, mutta parempi hän on selvästi suullisessa ilmaisussa. Päiväkirjahuoneessa tulee hyvin harjoiteltua sanahelinää voimakkaista tunteista. Kuka oikeesti parin päivän ihastuksissaan muotoilee asiaa noin?
Juurikinnäin. Saman huomioinut kuin kirjoittaja. Hyvä huomata, että muutkin huomioi samaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain syystä nea pitää saada takaisin, niin oliver saisi lähteä kotiin.. ei niiden välillä mitään draamaa ole, olisi yhtä mielenkiintoista seurata maalin kuivumista.
Voisi laittaa toisen nk. vahvoista pareista (kenet tahansa) kotiin ja uusia tyyppejä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä hassuttelua kerrakseen kun samaan aikaan mutisee, raapii ihoaan ja kaivaa nenäänsä hermostuneena. Oon huomioinut että joka kerta tekee niin kun juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Jakson paras kohta oli kun tyypit juttelee keittiössä ja puutarhassa kävelee Jorge jonkun ruohonleikkurin tai trimmerin kanssa ja laitteen melu peittää keskustelun 😂🤣😅
Mystinen puutarhuri...
Horghe sammuttaa yllättäen laitteensa, heittää kulahtaneen hankkija lippiksensä nurmikolle väläyttäen cesarmillanimaisen hammaskalustonsa, nuorissa georgeclooneymäisissä kasvoissaan, repäiseten samalla ihokkaansa paljastaen ruskettuneen sixpäckinsä hämmästyneen yleisön edessä 😨.
Ryhtyen tanssahtelemaan kepeähkösti valkoisissa portaissa 💓💕💖
Paikalla olevilta purskahtaa fuzeteet pitkin pöytiä.
Jennin silmät pullahtaa ulos kuopistaan.
Vanessa valahtaa sulaen lattianrakoon.
Tommy letittää vahingossa toisilleen sähisevät Roosan ja Nikitan hiukset yhteen, aiheuttaen kissatappelun.
Eetu puhaltaa taasen sipsit suustaan ja Aku kysyy tulokkaalta, et mitkä fiilikset tulokkaalla on?
Kaiken hälinän keskellä Oliver kaappaa sätkivän Nean kainaloonsa uskoen Nean elekielen tarkoittavan syvää kiintymystä.
Nuihin muihin avuihin tulee ehkä kiinnitettyä enemmän huomiota kauempaa mutta itselle ainakin keskusteluetäisyydellä kauniit silmät on ne joista lumoutuu
M25