LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän muut villalaiset, että Tommy on Gladiaattorit-voittaja ja Nikita kuuluisan ohjaajan tytär?
Kävin lukemassa noiden ammatteja/koulutuksia/yms. En tiennyt, että Reetu on töissä kuljetusalalla, Sofia on urheilujalkineiden asiantuntija, Eetu haaveilee kahvilan perustamisesta, Tommy valmistunut myös fysioterapeutiksi, Vanessa merkonomi, Jenni ollut jossain koulunsa hankejutussa Tansaniassa, Nikita entinen kokki, mutta nykyisin toimistotyöntekijä.
Jos Nikitalla on kokkitausta, eikö voisi vaihteeksi ilahduttaa Tommya loihtimalla jotain maukasta herkkua? Tommy ja Reetu tekee joka päivä aamupalaa muille, oisko joskus Nikitan ja Vanessan vuoro? Tai yhdessä kokkailu? Nikitaa ja Tommya voisi yhdistää intohimo ruoanlaittoon.
Mitä kuljetusalan hommia Reetu tekee? Ajaa taksia, bussia tai jonkun kuljetusfirman autoa? Mä olin kuvitellut Reetun muunlaiseen työympäristöön. Sopisi esim. urheilu- tai retkeilykaupan myyjäksi, uimavalvojaksi, personar traineriksi, koulunavustajaksi, tapahtumajärjestäjäksi, stuertiksi, rumpaliksi tai yliopisto-/amk-opiskelijaksi.
Reetu on logistiikka työntekijä eli varastomies eli ajaa turkkia.
Voi olla, mutta logistiikka-alaan kuuluu muitakin vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma on TÄYTTÄ SONTAA, tarkoitettu sille Suomen yksinkertaisimmalle väestöosalle, jotka samaa tasoa kuin osallistujat!
Entäs itse. Notkut vauvapalstalla kommentoimassa moista sontaa. Olet vajonnut vielä alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto hemmetti, sanoiko Oliver First lookissa: "Tää on mun viimeinen mahis vielä tuoda nuo tunteet esiin.. Ei mulla ainakaan mitään hävittävää oo"? Ei kai "viimeinen mahis" viittaa taas Neaan? 🤯
Eikös Oliver sanonut, et se oli hälle viimeinen niitti, kun Nea valitsi Akun? Tais olla katteetonta uhoa... Huoh mikä hupsu mussukka!
N49
Tämän palstan perusteella seuraavaksi lähtee Sofia ja Eetu, sitten Nikita ja Tommy, sitten muut jämät. Vanessa ja Reetu voittaa, koska useimmat ei usko Juhon aitouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto hemmetti, sanoiko Oliver First lookissa: "Tää on mun viimeinen mahis vielä tuoda nuo tunteet esiin.. Ei mulla ainakaan mitään hävittävää oo"? Ei kai "viimeinen mahis" viittaa taas Neaan? 🤯
Eikös Oliver sanonut, et se oli hälle viimeinen niitti, kun Nea valitsi Akun? Tais olla katteetonta uhoa... Huoh mikä hupsu mussukka!
N49
Oliver ottaa Liisan, tai sitten mulla ei sanat enää riitä kuvailemaan Oliverin tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voisi viitata Neaan, kun tuossa tehdään päätös omaan pariin liittyen eivätkä Oliver ja Nea ole pari? Ja Akuhan tuossa sanoo, ettei tee päätöstä kenenkään muun kuin itsensä puolesta, eli ei pelastaisi Neaa Oliverin takia. Oliverhan voi tarkoittaa tuossa sitä, että nyt on viimeinen mahdollisuus yrittää luopua Nea-pakkomielteestä ja yrittää jotain muuta.
Tuo Juhon puheenvuoro kuulosti pahalta, "en tiedä, miten tämän voisi sanoa.."
Luultavasti sanoo sen jollekin uudelle :)
Ai Juho? Miksi sanoisi? Eivätkö ne puhu tuossa vain nykyiselle parilleen? Miksi hän siinä joutuisi pitämään puhetta jollekulle uudelle tytölle?
Mielestäni tuo jolle vastasit puhui Oliverista tai Akusta, ei Juhosta.
-eri
Katsoin eilen ohjelman. En viitsi enää kelata nauhalta tarkkaa sanamuotoa mutta Juho sanoin jotain eräästä uudesta tytöstä tyyliin näin - ”joo, kyllä se varmaan nyt haluaa valita sellaisen kundin, ettei tarvitse heti tippua pois” !!
Haloo, tuli heti mieleen se epäily, mistä olen lukenut täällä. Onko itse valinnut Jennin vain sillä perusteella kun huomasi , että Jenni ns. Yleisön suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Eihän Oliverin edes pitäisi päästä valitsemaan Neaa, koska hän on Akun pari. Oliver valitsee Janitan tai sitten ei. Eli vaihtaa Liisaan. Aku on toivottavasti löytänyt kemiaa Michellen kanssa, jotta Oliverin ei tarvitse enää kuolata Nean perään villassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Viimeisenniitin jälkeen sanoi Oliver vielä Eetulle lauseita mistä Nea saattoi suuttuaja uskoi että ne voi selvittää vielä. Klo
Oliver ottaa Liisan, tai sitten mulla ei sanat enää riitä kuvailemaan Oliverin tyhmyyttä.
Onpa kiva päästä seuraamaan miten Oliverille ja Liisalle käy. Toivottavasti Aku ei valitse Neaa enää. Heille ei kuitenkaan mitään voi tulla. Pääsisi Oliver sitten oikeasti aloittamaan puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä, jos Oliver valitsee TAAS Nean!
Jos mulle vastapuoli olisi tehnyt monta kertaa selväksi, ettei tunteita enää ole ja haluaa olla vain kaveri, siinä vaiheessa jättäisin henkilön rauhaan. Mutta Oliver ei vaan usko! SOS!Juu, mutta kun Nea on toistuvasti tuon kyseisen hokeman rivien väliin jättänyt epämääräisen "en mä nyt tietenkään pysty sanomaan että ei koskaan.." - vihjeen/takaportin.
Samaa harrasti Oliverin parina ollessaan treffeillä ym. käydessään; niinkun mukamassanoi asioita, mutta jätti ilmaan /rivien väliin asioita epämääräisen tulkittavaksi.
Nea on tehnyt eron harvinainen selväksi.
Ajattelin vielä viikko sitten, että hän on todella hankala tyyppi, mutta nyt olen eri mieltä.
Kyllä minäkin kilahtaisin, jos olisi pakko viettää aikaa tuon punapöksyisen, jääräpäisen jankuttajan kanssa.
😂
Epäilyttävää kirjoitti:
Katsoin eilen ohjelman. En viitsi enää kelata nauhalta tarkkaa sanamuotoa mutta Juho sanoin jotain eräästä uudesta tytöstä tyyliin näin - ”joo, kyllä se varmaan nyt haluaa valita sellaisen kundin, ettei tarvitse heti tippua pois” !!
Haloo, tuli heti mieleen se epäily, mistä olen lukenut täällä. Onko itse valinnut Jennin vain sillä perusteella kun huomasi , että Jenni ns. Yleisön suosikki.
Kyllä. Hän sanoi Jonnasta, että tuo tyttö tietää miten kannattaa toimia että saa jäädä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävää kirjoitti:
Haloo, tuli heti mieleen se epäily, mistä olen lukenut täällä. Onko itse valinnut Jennin vain sillä perusteella kun huomasi , että Jenni ns. Yleisön suosikki.Kyllä. Hän sanoi Jonnasta, että tuo tyttö tietää miten kannattaa toimia että saa jäädä tänne.
No sitten Juho voinut itse toimia samoin. Päivässä tulee ihastus yleisön suosikki Jenniin.
Ei mee kauaa Love Islandin jälkeen kun Juho alkaa tehdä matkaohjelmaa Jennin kanssa ja sub filmaa siitä tv sarjaa. Tuo hakeutuminen Love Island ohjelmaan edesauttaa projektia. Ei kyse oo rakkaudesta, ihastumisesta. Näin veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mee kauaa Love Islandin jälkeen kun Juho alkaa tehdä matkaohjelmaa Jennin kanssa ja sub filmaa siitä tv sarjaa. Tuo hakeutuminen Love Island ohjelmaan edesauttaa projektia. Ei kyse oo rakkaudesta, ihastumisesta. Näin veikkaan.
Sinäkö olet siis rakkauden "the määrittelijä"? Ärsyttää tuollainen kapea ajatus rakkaudesta. Rakastuminen pitää tapahtua JUST niinkuin sinä sen määrität, ja rakkaus on juuri niin kapeaa kuin sinä se kerrot!
Voi ihan hyvin sekä tykätä toisesta, että haluta rahoja, että haluta tehdä tykkäämänsä ihmisen kanssa matkoja ja matkaohjelmaa, ja haluta vielä siitäkin rahaa!
Veikataan että Aku ja Oliver valkkaa uusista, joten Janita (ei saanut kunnon mahista) ja Nea putoaa parin valinnassa. Muut pojat eivät uskalla tehä vaihtoja. Tuntuu siltä että myös naiset tulevat saamaan myöhemmin 6 uutta miestä. Michelle ja Liisa jatkanevat villassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö olet siis rakkauden "the määrittelijä"? Ärsyttää tuollainen kapea ajatus rakkaudesta. Rakastuminen pitää tapahtua JUST niinkuin sinä sen määrität, ja rakkaus on juuri niin kapeaa kuin sinä se kerrot!
Voi ihan hyvin sekä tykätä toisesta, että haluta rahoja, että haluta tehdä tykkäämänsä ihmisen kanssa matkoja ja matkaohjelmaa, ja haluta vielä siitäkin rahaa!
Rakkaus ei vaan tule päivässä eikä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on teoriassa mahdollista, mutta Juhon ihastus nyt ei vain mitenkään vaikuta vilpittömältä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma on TÄYTTÄ SONTAA, tarkoitettu sille Suomen yksinkertaisimmalle väestöosalle, jotka samaa tasoa kuin osallistujat!
Tunnut olevan varsin hyvin perillä ohjelman sisällöstä. Oletko kenties katsonut paljonkin jaksoja? Kaikki?
Jos suurin osa katsojista ajattelee, että parasta kun tuolla villassa olisivat vaan nämä neljä varmaa paria, niin miksi tuotanto ei voi kuunnella heitä? Nyt vaan ylimääräiset nopeasti äänestyksessä pois.
Ihana nähdä kuinka ihastuneita Jenni ja Juho ovat.