Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
7401/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh kun Jonnasta jäi huonot vibat

Vierailija
7402/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna oli järkevän oloinen, mut ei noita äijiä järkevät kyllä kiinnosta, että jos vaikka hajuton ja mauton Janita sitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas että Eetun puhe olisi säikäyttänyt Sofiana! :D

Vierailija
7404/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Sofia oli noin hermostunut, olihan se nyt selvää ettei hidastempoinen Eetu pokais uutta naista kahdessa päivässä 😂

Vierailija
7405/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä, jos Oliver valitsee TAAS Nean!

Jos mulle vastapuoli olisi tehnyt monta kertaa selväksi, ettei tunteita enää ole ja haluaa olla vain kaveri, siinä vaiheessa jättäisin henkilön rauhaan. Mutta Oliver ei vaan usko! SOS!

Juu, mutta kun Nea on toistuvasti tuon kyseisen hokeman rivien väliin jättänyt epämääräisen "en mä nyt tietenkään pysty sanomaan että ei koskaan.." - vihjeen/takaportin.

Samaa harrasti Oliverin parina ollessaan treffeillä ym. käydessään; niinkun mukamassanoi asioita, mutta jätti ilmaan /rivien väliin asioita epämääräisen tulkittavaksi.

Akulle kans Nea tehny ihan samaa...

Sanoo, että näkee vaan kaverina ja sopivaan riviväliin "huomaamattomasti" lisää, että "(🤫ainakin nyt toistaiseksi)".

Ja Akun päähän jäi soimaan toi riviväliin kuiskattu ihan samalla tavalla, kun Oliverilla..

Vierailija
7406/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Nikita tippunut!

Vierailija
7407/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäkö nikita päänsä melkein aina pois kun Tommi yrittää pussata. Ihan kun ei haluaisi ottaa pusuja vastaan. Olisin toivonut että Tommi olisi valinnut Roosan.

Vierailija
7408/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhoa syytetään koko ajan pelaamisesta, mutta mä en taas usko Reetuun ja Vanessaan. Jompi kumpi tai molemmat pelaa.

Vierailija
7409/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu <3 ehkä toi Vanukka ja Retukka on number 1 pari.

Vierailija
7410/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita miehiä on varmaan käsketty puhumaan noin että naiset ensin säikähtää 🙄😂

Vierailija
7411/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Tommy ois valinnut jonkun muun kuin Nikitan mutta ei Roosaa. No ei käynyt niinkuin toivoin. En usko tohon pariin yhtään.

Vierailija
7412/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhoa syytetään koko ajan pelaamisesta, mutta mä en taas usko Reetuun ja Vanessaan. Jompi kumpi tai molemmat pelaa.

Sillä erolla ettei Reetu salamana taivaalta tajunnu että hei, sehän tykkääkin Vanessasta. Juho tietää varsin hyvin että hntä epäillää pelaamisesta, ja siltähän se äkkiseltään näyttääkin. Aika vain näyttää todellisuuden. Moni ajattelisi toisin jos Jenni itse olisi tehnyt sen aloitteen, epäilisin.

Vierailija
7413/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho on niin ällö!

Vierailija
7414/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista kyllä, että vain miehille tuli 6 uutta naista. Onkohan loppukaudesta vielä toisin päin? 4 paria kyllä on, jotka ovat sopivan löytäneet eivätkä eroa, kiva joo, mutta tylsää katseltavaa..

Vierailija
7415/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei Jenni ja Juho tai Tommi tai nikita voita. Suhteet ei tule kestämään. Viime kaudella olisi ihana ollut kun anku ja patu olis voitannut, rakkaus kukoistaa edelleen. Eetulla ja sofialla näen tulevaisuuden.

Tommin tunnen ja hänellä ollut aika super kauniita ja todella urheilullisia naisia. Ja varsinkin naisia ei tuollasia nirppanokkia

Vierailija
7416/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaan ja ainoastaan mun mielipide, mutta noista parien kohtaamisista välittyi vähän vibaa siitä kuinka moni (naisista) on tosissaan. Esimerkiks Sofia ja Vanessa vaikutti todella hermostuneilta, vaikka luulis että niiden tilanteissa vois olla aika rennosti. Kertoo mun mielestä ihastumisesta kun menetettävää on muutakin kun rahat. Toki voin olla väärässäkin. Eetun puhe oli kyllä sellanen että olisin itsekin säikähtänyt vähän.

Nikita taas tuli tosi itsevarmasti, tiesi jäävänsä taloon. Jennikin vaikutti aika itsevarmalta.

Yhdessä vaiheessa mä jo vähän ymmärsin Neaa, tai lähinnä sitä ahdistusta Oliverin takia. Mutta kyllä se itse tekee sen että miehet jää roikkumaan (tietoisesti?). Ensin sanoo että ei ole kiinnostusta ja sitten lisää loppuun että tilanne tämä AINAKIN TOISTASEKS. Kuten Akukin totesi tässä jaksossa, että oli jäänyt miettimään sitä lausetta siltä kantilta että jos nyt sitten kuitenkin.

Toivon että Nea ei enää palaa takaisin. Ensinnäkin siksi etten pidä kyseisestä ihmisestä (tai kuvasta joka hänestä välittyy) ja toiseksi siksi ettei jaksa katsella noita miehiä jotka takertuu siihen takaporttiin ja jää vatvovaan sitä loputtomiin.

Vierailija
7417/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita oli kyllä huomattavasti paremman näköinen kuin Liisa

Vierailija
7418/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver ja Liisa näyttää hyvältä yhdessä!

Bye bye Nea!

Vierailija
7419/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon ettei Jenni ja Juho tai Tommi tai nikita voita. Suhteet ei tule kestämään. Viime kaudella olisi ihana ollut kun anku ja patu olis voitannut, rakkaus kukoistaa edelleen. Eetulla ja sofialla näen tulevaisuuden.

Tommin tunnen ja hänellä ollut aika super kauniita ja todella urheilullisia naisia. Ja varsinkin naisia ei tuollasia nirppanokkia

No eipä me voida sitä tietää kenen suhde kestää ja kenen ei. Luulen, ettei nuo parit sitä itsekään tiedä.

Vierailija
7420/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita oli kyllä tässä jaksossa hyvännäköinen. Toivottavasti hän on se, joka palaa vielä!

Ketju on lukittu.