Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
7321/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän muut villalaiset, että Tommy on Gladiaattorit-voittaja ja Nikita kuuluisan ohjaajan tytär?

Kävin lukemassa noiden ammatteja/koulutuksia/yms. En tiennyt, että Reetu on töissä kuljetusalalla, Sofia on urheilujalkineiden asiantuntija, Eetu haaveilee kahvilan perustamisesta, Tommy valmistunut myös fysioterapeutiksi, Vanessa merkonomi, Jenni ollut jossain koulunsa hankejutussa Tansaniassa, Nikita entinen kokki, mutta nykyisin toimistotyöntekijä.

Vierailija
7322/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto hemmetti, sanoiko Oliver First lookissa: "Tää on mun viimeinen mahis vielä tuoda nuo tunteet esiin.. Ei mulla ainakaan mitään hävittävää oo"? Ei kai "viimeinen mahis" viittaa taas Neaan? 🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7323/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän huvittavalta, että ”Sofia on urheilujalkineiden asiantuntija” Eli on töissä urheiluliikkeessä.

Vierailija
7324/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä, jos Oliver valitsee TAAS Nean!

Jos mulle vastapuoli olisi tehnyt monta kertaa selväksi, ettei tunteita enää ole ja haluaa olla vain kaveri, siinä vaiheessa jättäisin henkilön rauhaan. Mutta Oliver ei vaan usko! SOS!

Vierailija
7325/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Oliver valitsee vielä Nean niin en katso tätä enää minuuttiakaan! Se juttu on jo niin nähty!

Vierailija
7326/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa Eetun ammatista?

Vierailija
7327/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää koko kausi oo jo nähty! 50 jaksoa on ihan liikaa.

Tuleekohan villaan enää uusia miehiä?

Vierailija
7328/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääköhän muut villalaiset, että Tommy on Gladiaattorit-voittaja ja Nikita kuuluisan ohjaajan tytär?

Kävin lukemassa noiden ammatteja/koulutuksia/yms. En tiennyt, että Reetu on töissä kuljetusalalla, Sofia on urheilujalkineiden asiantuntija, Eetu haaveilee kahvilan perustamisesta, Tommy valmistunut myös fysioterapeutiksi, Vanessa merkonomi, Jenni ollut jossain koulunsa hankejutussa Tansaniassa, Nikita entinen kokki, mutta nykyisin toimistotyöntekijä.

Jos Nikitalla on kokkitausta, eikö voisi vaihteeksi ilahduttaa Tommya loihtimalla jotain maukasta herkkua? Tommy ja Reetu tekee joka päivä aamupalaa muille, oisko joskus Nikitan ja Vanessan vuoro? Tai yhdessä kokkailu? Nikitaa ja Tommya voisi yhdistää intohimo ruoanlaittoon.

Mitä kuljetusalan hommia Reetu tekee? Ajaa taksia, bussia tai jonkun kuljetusfirman autoa? Mä olin kuvitellut Reetun muunlaiseen työympäristöön. Sopisi esim. urheilu- tai retkeilykaupan myyjäksi, uimavalvojaksi, personar traineriksi, koulunavustajaksi, tapahtumajärjestäjäksi, stuertiksi, rumpaliksi tai yliopisto-/amk-opiskelijaksi.

Vierailija
7329/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi stringimallia olevat bikinien alaosat on kauheita! En halua nähdä noin paljon kenenkään ahteria.

Vierailija
7330/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Nikitalla on kokkitausta, eikö voisi vaihteeksi ilahduttaa Tommya loihtimalla jotain maukasta herkkua? Tommy ja Reetu tekee joka päivä aamupalaa muille, oisko joskus Nikitan ja Vanessan vuoro? Tai yhdessä kokkailu? Nikitaa ja Tommya voisi yhdistää intohimo ruoanlaittoon.

Mitä kuljetusalan hommia Reetu tekee? Ajaa taksia, bussia tai jonkun kuljetusfirman autoa? Mä olin kuvitellut Reetun muunlaiseen työympäristöön. Sopisi esim. urheilu- tai retkeilykaupan myyjäksi, uimavalvojaksi, personar traineriksi, koulunavustajaksi, tapahtumajärjestäjäksi, stuertiksi, rumpaliksi tai yliopisto-/amk-opiskelijaksi.

Reetu on logistiikka työntekijä eli varastomies eli ajaa turkkia.

Vierailija
7331/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliverille pitäisi vääntää ratakiskosta, että Nea ei ole kiinnostunut.

Casa Amore oli varsinainen rimanalitus. Siinä olisi jonkinlaista järkeä, jos myös toiseen villaan olisi tullut uusia miehiä.

Uudet naisasukkaat olivat harmillisen persoonattomia. Minulle ei jäänyt kenestäkään kunnollista mielikuvaa.

Eilinen jakso oli vain ja ainoastaan kiusallista katsottavaa. Tunteeni katsojana vaihtelivat myötähäpeästä kyllästymiseen.

Vierailija
7332/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto hemmetti, sanoiko Oliver First lookissa: "Tää on mun viimeinen mahis vielä tuoda nuo tunteet esiin.. Ei mulla ainakaan mitään hävittävää oo"? Ei kai "viimeinen mahis" viittaa taas Neaan? 🤯

Miten se voisi viitata Neaan, kun tuossa tehdään päätös omaan pariin liittyen eivätkä Oliver ja Nea ole pari? Ja Akuhan tuossa sanoo, ettei tee päätöstä kenenkään muun kuin itsensä puolesta, eli ei pelastaisi Neaa Oliverin takia. Oliverhan voi tarkoittaa tuossa sitä, että nyt on viimeinen mahdollisuus yrittää luopua Nea-pakkomielteestä ja yrittää jotain muuta.

Tuo Juhon puheenvuoro kuulosti pahalta, "en tiedä, miten tämän voisi sanoa.."

Vierailija
7333/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet seisoo siellä tulipaikalla yksin... tuleeko kaikki naiset yksitellen siellä käymään vai vain oma ”vanha” pari sekä joku uusista? Silloinhan Oliver ei voisi valita Neaa tässä vaiheessa.

Voisiko O tarkoittaa, että tulisiko ne tunteet jotain toista kohtaan?

Jännä jakso tiedossa. Ei malttaisi odottaa :)

Vierailija
7334/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voisi viitata Neaan, kun tuossa tehdään päätös omaan pariin liittyen eivätkä Oliver ja Nea ole pari? Ja Akuhan tuossa sanoo, ettei tee päätöstä kenenkään muun kuin itsensä puolesta, eli ei pelastaisi Neaa Oliverin takia. Oliverhan voi tarkoittaa tuossa sitä, että nyt on viimeinen mahdollisuus yrittää luopua Nea-pakkomielteestä ja yrittää jotain muuta.

Luultavasti sanoo sen jollekin uudelle :)

Vierailija
7335/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä, jos Oliver valitsee TAAS Nean!

Jos mulle vastapuoli olisi tehnyt monta kertaa selväksi, ettei tunteita enää ole ja haluaa olla vain kaveri, siinä vaiheessa jättäisin henkilön rauhaan. Mutta Oliver ei vaan usko! SOS!

Onko tuossa Oliverin edes mahdollista valita nyt Neaa? Eikö valitse oman parin tai jonkun uusista?

Vierailija
7336/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Juho? Miksi sanoisi? Eivätkö ne puhu tuossa vain nykyiselle parilleen? Miksi hän siinä joutuisi pitämään puhetta jollekulle uudelle tytölle?

Vierailija
7337/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet seisoo siellä tulipaikalla yksin... tuleeko kaikki naiset yksitellen siellä käymään vai vain oma ”vanha” pari sekä joku uusista? Silloinhan Oliver ei voisi valita Neaa tässä vaiheessa.

Voisiko O tarkoittaa, että tulisiko ne tunteet jotain toista kohtaan?

Jännä jakso tiedossa. Ei malttaisi odottaa :)

Kyllä minä käsittäisin, että miehet kohtaavat siellä yksitellen parinsa ja päättävät, jatkaako tämän kanssa vai ei. Kun miehet ovat siinä noin yksitellen, eihän siinä olisi järkeä, että Oliver siinä yhtäkkiä valitsisikin Nean, kun eihän ne naisetkaan siinä ole rivissä valittavana.

Vierailija
7338/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Juho? Miksi sanoisi? Eivätkö ne puhu tuossa vain nykyiselle parilleen? Miksi hän siinä joutuisi pitämään puhetta jollekulle uudelle tytölle?

Kyllä ainakin Oliverin edessä minun mielestä kävi myös Liisa...

Vierailija
7339/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sanoo sen Jonnalle, joka on ollut Juhosta kiinnostunut ja ehkä alustavasti valinnut Juhon parikseen? Juho saa päättää ottaako uusista Jonnan parikseen vai jatkaako Jennin kanssa? Ja valitsee tietysti Jennin. Leikattu First Lookiin tietysti noin, jotta saadaan katsojat säikähtämään Jennin ja Juhon puolesta.

Vierailija
7340/11060 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäksi menee kyllä! Toivottavasti se Juhon kommentti ei tarkoita että olisi dumppaamassa Jennin... ei ainakaan ole edellisissä jaksoissa näyttänyt olevan sutinaa uusienkaan kanssa... yksin nukkuikin. 🤔

Ketju on lukittu.