LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Aaaargh!! First Look antas osviittaa, että Oliver valitsee taas Nean. Ei! Ei! Ei! Minen kestä enää!
Ei j*malauta tuo mies on täysin torvi. Ohjelmasta voisi varmaan leikata jo ainakin kolme klippiä, joissa Oliver ITSE toteaa että ”parempi olla vain ystäviä”. Nea on hänelle todennut ainakin kahdesti, ettei mitään tule. Kaksi jaksoa sitten Oliver totesi, että nyt aikoo vain unohtaa Nean ja että ”ei voi enää edes kuvitella mitään, koska ei pysyy luottamaan”. Oliver vaikuttaa jo kunnon takiaiselta, jos vielä elättelee toiveita Neasta. Hetki sitten kaikki vihasivat Neaa, mutta nyt hän on tuosta kaksikosta ainoa järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto hemmetti, sanoiko Oliver First lookissa: "Tää on mun viimeinen mahis vielä tuoda nuo tunteet esiin.. Ei mulla ainakaan mitään hävittävää oo"? Ei kai "viimeinen mahis" viittaa taas Neaan? 🤯
Ehkä Oliverissa on nähtävissä vain se, että kun vientiä riittää oikeassa elämässä niin sama yrittää sitä joka villalla oikeasti kiinnostaa?
Jenni ihan säteilee ja hehkuu! <3
Hyvä muistutus meille kaikille yleisesti ottaen siitä, miten hymy, ilo ja onnellisuus vaikuttaa ulkonäköön, saa oikeasti hehkumaan!
UK versiossa päätös on tehty, ennen kuin näkee oman parin uudelleen. Sitten toiset on tullut parin kanssa tai ilman. 3. kaudella, jos oli valinnut erilailla niin joutui kotiin. 4. kaudella sinkut sai jäädä.
Mikshän Jonna ei halaillu enempää Juhoa, kun tanssi hitaita. Juholla oli hyvä ote.
Vierailija kirjoitti:
Jännäksi menee kyllä! Toivottavasti se Juhon kommentti ei tarkoita että olisi dumppaamassa Jennin... ei ainakaan ole edellisissä jaksoissa näyttänyt olevan sutinaa uusienkaan kanssa... yksin nukkuikin. 🤔
Tämä on varmaan vitsi.
En tajua mitä jännää tässä ohjelmassa enää on. Eiköhän se Oliver ota Liisan ja uskokaa, että Juho on tuolla rahan takia, eli elävät onnellisesti Jennin kanssa ohjelman loppuun saakka.
Vanessa ja Reetu kilpailee pääpalkinnosta Jennin ja Juhon kanssa. Varmaan hempeilevät kilpaa ja saa nähdä kumpi pari voittaa.
Juho varmaan tunnustaa jo rakkautensa Jenniä kohtaan tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännäksi menee kyllä! Toivottavasti se Juhon kommentti ei tarkoita että olisi dumppaamassa Jennin... ei ainakaan ole edellisissä jaksoissa näyttänyt olevan sutinaa uusienkaan kanssa... yksin nukkuikin. 🤔
Tämä on varmaan vitsi.
En tajua mitä jännää tässä ohjelmassa enää on. Eiköhän se Oliver ota Liisan ja uskokaa, että Juho on tuolla rahan takia, eli elävät onnellisesti Jennin kanssa ohjelman loppuun saakka.
Vanessa ja Reetu kilpailee pääpalkinnosta Jennin ja Juhon kanssa. Varmaan hempeilevät kilpaa ja saa nähdä kumpi pari voittaa.
Ei ole vitsi. Itse en kaipaa mitään rakennettua draamaa tai suuria juonenkäänteitä. On hauska seurata miten ihmisten väliset suhteet tuolla etenee. Eikä voi vielä tietää mikä pari voittaa.
Roosa, Roosa
On mielessäin sun toosa
Siitä mä haaveilen
ja häämarssiamme hyräilen
Vierailija kirjoitti:
Roosa, Roosa
On mielessäin sun toosa
Siitä mä haaveilen
ja häämarssiamme hyräilen
Oodi setämiehelle
Voi ukkeli, ukkeli
on homeessa sun kikkeli
Päiväys mennyt ukosta umpeen
Mieluummin ottaisin vaikka lumpeen
T. Roosa
Siis vieläkö tätä on 20 jaksoa jäljellä?!?! 😣
Sitä kyllä ihmettelen, kun eilistä jaksoa haukuttiin tylsäksi - musta kaksi viimeisintä jaksoa on ollut näkemistäni just parhaat! En mä mitään pariskuntien makoiluakaan jaksa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan vitsi.
Ei ole vitsi. Itse en kaipaa mitään rakennettua draamaa tai suuria juonenkäänteitä. On hauska seurata miten ihmisten väliset suhteet tuolla etenee. Eikä voi vielä tietää mikä pari voittaa.
Juuri itse yritit luoda rakennettua draamaa kun ihmettelit että valitseeko Juho Jonnan vai Jennin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan vitsi.
Juuri itse yritit luoda rakennettua draamaa kun ihmettelit että valitseeko Juho Jonnan vai Jennin?
Ei vaan toivon että mitään draamaa ei heille tule vaan pitäisi Jennin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan vitsi.
Mutta eihän siitä ole mitään epäselvyyttä. Liisa sanoi, että Juho oli sanonut suoraan että on Jennin kanssa. Lisäksi Juho sanoi heti ettei kukaan naisista ole edes samalla viivalla Jennin kanssa.
Mutta joo, apua valitseekohan Reetu jonkun muun?!?? Kyllä menee jännäksi.
Vierailija kirjoitti:
En kestä, jos Oliver valitsee TAAS Nean!
Jos mulle vastapuoli olisi tehnyt monta kertaa selväksi, ettei tunteita enää ole ja haluaa olla vain kaveri, siinä vaiheessa jättäisin henkilön rauhaan. Mutta Oliver ei vaan usko! SOS!
Juu, mutta kun Nea on toistuvasti tuon kyseisen hokeman rivien väliin jättänyt epämääräisen "en mä nyt tietenkään pysty sanomaan että ei koskaan.." - vihjeen/takaportin.
Samaa harrasti Oliverin parina ollessaan treffeillä ym. käydessään; niinkun mukamassanoi asioita, mutta jätti ilmaan /rivien väliin asioita epämääräisen tulkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan vitsi.
Mutta eihän siitä ole mitään epäselvyyttä. Liisa sanoi, että Juho oli sanonut suoraan että on Jennin kanssa. Lisäksi Juho sanoi heti ettei kukaan naisista ole edes samalla viivalla Jennin kanssa.
Mutta joo, apua valitseekohan Reetu jonkun muun?!?? Kyllä menee jännäksi.
Reetu ja Eetu ovat viimeiset, jotka haluaisivat vaihtaa paria.
Myös Tommy pysyy aivan varmasti Nikitan kanssa.
Olen jo pakannut sinappi- ja ketsuppipurkit. Enää puuttuu osoite, mihin ne voi postittaa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä, jos Oliver valitsee TAAS Nean!
Jos mulle vastapuoli olisi tehnyt monta kertaa selväksi, ettei tunteita enää ole ja haluaa olla vain kaveri, siinä vaiheessa jättäisin henkilön rauhaan. Mutta Oliver ei vaan usko! SOS!Juu, mutta kun Nea on toistuvasti tuon kyseisen hokeman rivien väliin jättänyt epämääräisen "en mä nyt tietenkään pysty sanomaan että ei koskaan.." - vihjeen/takaportin.
Samaa harrasti Oliverin parina ollessaan treffeillä ym. käydessään; niinkun mukamassanoi asioita, mutta jätti ilmaan /rivien väliin asioita epämääräisen tulkittavaksi.
Nea on tehnyt eron harvinainen selväksi.
Ajattelin vielä viikko sitten, että hän on todella hankala tyyppi, mutta nyt olen eri mieltä.
Kyllä minäkin kilahtaisin, jos olisi pakko viettää aikaa tuon punapöksyisen, jääräpäisen jankuttajan kanssa.
Roosasta mulle tulee mieleen Kylie Jenner.
Vierailija kirjoitti:
Roosasta mulle tulee mieleen Kylie Jenner.
On kauniimpi ja sexympi kuin kauhea Kylie joka leikellyt ja meikannut itselleen uudet kasvot vanhan pallinaaman tilalle.
- Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän muut villalaiset, että Tommy on Gladiaattorit-voittaja ja Nikita kuuluisan ohjaajan tytär?
Kävin lukemassa noiden ammatteja/koulutuksia/yms. En tiennyt, että Reetu on töissä kuljetusalalla, Sofia on urheilujalkineiden asiantuntija, Eetu haaveilee kahvilan perustamisesta, Tommy valmistunut myös fysioterapeutiksi, Vanessa merkonomi, Jenni ollut jossain koulunsa hankejutussa Tansaniassa, Nikita entinen kokki, mutta nykyisin toimistotyöntekijä.
Reetuhan sanoi siinä esittelyssä jo, että on töissä logistiikka-alalla (=kuljetus, tavarantoimitus)
Ai, niinpäs kävikin. Mutta voiko se muka mennä niin, että tuolla miesten edessä käy se oma pari ja sitten yksi uusista tytöistä? Millä perusteella nämä tytöt sitten menisivät ja kenen eteen? Valitsevatko uudet tytöt tuolla ensin itselleen parin vai miten?