LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Viime aikoin saarelaiset ovat huolehtineet myös ulkonäöstään paremmin, onhan heillä viimeisen päälle hyvät tuotteetkin.
Ei tarvitse enää katsella rasvaisia lettejäkään.
Uskon että Nikita varmasti kyllä tykkää Tommystä, mutta ei ole koskaan erityisesti miettinyt suhteen syvällistä laatua vaan mennyt päivä kerrallaan ja nauttinut Villalla olosta. Varsinkin kun heidän yhdessäoloaan ei ole uhattu missään välissä ja Nikita tietää Tommyn pelimiesmaineen.
Tommy vuorostaan ei saa perään huokailua johon on todennäköisesti tottunut vaan Nikitan asenne on enemmän hällä väliä ja itsenäinen nainen joka ei halua avautua liikaa itsestään, elämästään ja tunteistaan isossa porukassa jossa kaikki juorut kulkee hetkessä ja vielä kaiken kansan edessä kameroiden kuvatessa.
Osaan ymmärtää täysin tätä päätöstä ja voi olla että se tuottaisi itsellenikin lukon. Mieluummin sitten jättäisi ne ”isot jutut” sinne yksityiselämän puolelle kun voi olla oikeasti ihan kahdenkesken ja nyt menee hieman pinnallisemmalla tasolla ja katsoo miten yhteiselo sujuu.
Ikävähän se Tommylle on jos haluaa enemmän ja Nikita sitten taas toisaalta turhautuu siitä että häneltä urkitaan asioita joita ei ole valmis tässä hetkessä jakamaan, vaikea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt helv...tti koko ajan jaksako jauhaa tuosta Juhon pelaamisesta. Pelatkoon vaan, kun nyt tosiaan näyttää siltä, että yhdelläkään parilla ei tule jatkumaan ulkomaailmassa suhde, niinkuin tuolla aiemmin joku jo kommentoikin. Ikävää jankkaamista, kun jo sadannen kerran saa lukea saman kommentin vähän erisanoin.
Juuri näin. Mäkin kirjoitin just tästä saman jankkaamisesta eilen, mut ikävä kyllä samat kirjoitukset toistuu tänäänkin. Keksikää jotain muutakin sanottavaa. Tämä on kyllä jo aika koomista, kun joku väitti, et saarelaisetkin uskoo, et Juho pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuolla saarella kukaan sanoo Juholle päin naamaa, että ei uskota sua. Mutta kaikkien naamasta näki, etteivät usko. Ja samapa se muille, sehän on Jennin asia millainen heidän suhde on. Ei tuo vuosisadan rakkaustarina ainakaan ole ulkopuolisen silmiin.
Voisiko joku kertoa, miksi Jennin ja Juhon juttu pitäisi olla vuosisadan rakkautarina? Eikö ihan tavallinen "Meillä on kivaa yhdessä"-rakkaustarina riitä, ja jos niin miksi ei?
Eiköhän Jenni ja Juho ole ihan aikuisia ihmisiä molemmat, tietävät että tämä juttu voi onnistua tai voi olla onnistumatta. Miksi surra etukäteen mahdollista eroa? Nyt on nyt, ja jos on mukava olla yhdessä ja lähellä on ihminen jota voi välillä vähän pusutella, niin mitä pahaa? Nauttikoot tästä hetkestä nyt <3
N47
Eiköhän se juttu tässä ole se, että koko suhde näyttäisi ainakin Juhon puolelta perustua vain rahapotin tavoitteluun.
Eli oikeasti Juho inhoaa Jenniä, ihan vain rahankiilto silmissä sietää nipin napin tätä?
Mä luulen että Juho pitää Jennistä oikeasti. Mitä sitten, vaikka tunteet ei olisikaan kovin syviä? Kellä ne voi olla syviä parin päivän päästä?
Uskon että Jenni kestää, vaikka tämä romanssi jäisikin lyhyeksi.
Tuskin inhoaa, miksi ihmeessä inhoaisi? Mutta olisiko sinusta ok lyöttäytyä toisen kanssa suhdeviritelmään siksi, koska tämä toinen sattuu olemaan katsojien suosikki? Itse en ainakaan arvostaisi.
Miten paljon asukkaat haluavat kertoa esimerkiksi ammatistaan, työpaikastaan tai opinnoistaan?
Olen kuullut esimerkiksi Oliverin mainitsevat, että tuuraa joskus äitiään tämän kesäkahvilassa, mutta farmaseutista ei kai ole ollut mitään puhetta.
Moni on "yrittäjä" tai epämääräisesti jollakin "alalla".
Tämä oli pitkä johdanto siihen, että ehkä Nikita ei tahdo kertoa Solar Filmistä tai siitä, että isä on elokuvaohjaaja ja Selinin setä asuu naapurissa.
Nuo ovat kuitenkin sellaisia asioita, jotka saattavat vaikuttaa ihmisten kiinnostukseen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon asukkaat haluavat kertoa esimerkiksi ammatistaan, työpaikastaan tai opinnoistaan?
Olen kuullut esimerkiksi Oliverin mainitsevat, että tuuraa joskus äitiään tämän kesäkahvilassa, mutta farmaseutista ei kai ole ollut mitään puhetta.
Moni on "yrittäjä" tai epämääräisesti jollakin "alalla".Tämä oli pitkä johdanto siihen, että ehkä Nikita ei tahdo kertoa Solar Filmistä tai siitä, että isä on elokuvaohjaaja ja Selinin setä asuu naapurissa.
Nuo ovat kuitenkin sellaisia asioita, jotka saattavat vaikuttaa ihmisten kiinnostukseen 🤔
Isi maksaa ja samma på svenska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on "yrittäjä" tai epämääräisesti jollakin "alalla".Tämä oli pitkä johdanto siihen, että ehkä Nikita ei tahdo kertoa Solar Filmistä tai siitä, että isä on elokuvaohjaaja ja Selinin setä asuu naapurissa.
Nuo ovat kuitenkin sellaisia asioita, jotka saattavat vaikuttaa ihmisten kiinnostukseen 🤔Isi maksaa ja samma på svenska.
Jos tarkoitat Nikitaa, niin Mäkelä ei todellakaan omista tuotantoyhtiötä.
Kun Juho tuli taloon niin juorukööri kokoontuu useammin ja Eetut narisee miks Sofia ei oo hänen kanssa enää niin paljoo. No siks kun Sofiahan sanoi pitävänsä silmänsä auki ja vaklaavansa Vanessan kanssa Juho Jenni suhteen etenemistä. Pitäähän sitä köörissä raportoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuolla saarella kukaan sanoo Juholle päin naamaa, että ei uskota sua. Mutta kaikkien naamasta näki, etteivät usko. Ja samapa se muille, sehän on Jennin asia millainen heidän suhde on. Ei tuo vuosisadan rakkaustarina ainakaan ole ulkopuolisen silmiin.
Voisiko joku kertoa, miksi Jennin ja Juhon juttu pitäisi olla vuosisadan rakkautarina? Eikö ihan tavallinen "Meillä on kivaa yhdessä"-rakkaustarina riitä, ja jos niin miksi ei?
Eiköhän Jenni ja Juho ole ihan aikuisia ihmisiä molemmat, tietävät että tämä juttu voi onnistua tai voi olla onnistumatta. Miksi surra etukäteen mahdollista eroa? Nyt on nyt, ja jos on mukava olla yhdessä ja lähellä on ihminen jota voi välillä vähän pusutella, niin mitä pahaa? Nauttikoot tästä hetkestä nyt <3
N47
Eiköhän se juttu tässä ole se, että koko suhde näyttäisi ainakin Juhon puolelta perustua vain rahapotin tavoitteluun.
Eli oikeasti Juho inhoaa Jenniä, ihan vain rahankiilto silmissä sietää nipin napin tätä?
Mä luulen että Juho pitää Jennistä oikeasti. Mitä sitten, vaikka tunteet ei olisikaan kovin syviä? Kellä ne voi olla syviä parin päivän päästä?
Tuskin inhoaa, miksi ihmeessä inhoaisi? Mutta olisiko sinusta ok lyöttäytyä toisen kanssa suhdeviritelmään siksi, koska tämä toinen sattuu olemaan katsojien suosikki? Itse en ainakaan arvostaisi.
Rakkauden saari- lyöttätyminen on minusta aina ookoo, kunhan et inhoa toista =)
Enkä usko, et on pelkästään rahasta kyse, vaikka voi siitäkin olla. Mustavalkoisuus on lapsellista. Jos saat kaksi kärpästä samalla iskulla niin onko kamalaa?
Kuulinko oikein et Tommy sano first lookissa et "onko vielä jotain mitä haluat käydä läpi?"
Kuulostaa siltä et olisivat päättäneet että eivät valitse toisiaan tms.
Toki nämä first look klipit on aina aika raflaavia...
Ilmeisesti naisten valinta on tänään kuitenkin. Mielestäni se olisi pitänyt olla miesten valinta tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Rakkauden saari- lyöttätyminen on minusta aina ookoo, kunhan et inhoa toista =)
Enkä usko, et on pelkästään rahasta kyse, vaikka voi siitäkin olla. Mustavalkoisuus on lapsellista. Jos saat kaksi kärpästä samalla iskulla niin onko kamalaa?
Hyvähän se sinulle on, jos sinua tuollainen feikkaaminen ei haittaisi. Itse pitäisin sitä moraalisesti arveluttavana tätä feikkauksen kohdetta kohtaan että myös ikävänä katsojia kohtaan. Toki Juholla ja kaikilla muillakin on oikeus pelata ennen kaikkea rahoista, ei sillä, mutta itse toivon voittoa sellaiselle parille, joka ei ole toiminut aivan noin laskelmoivasti. Ehkä sinä ja jotkut muut taas toivot voittoa sille, joka juurikin on niin sanotusti osannut pelata parhaiten, jokainen arvostakoon mitä haluaa.
Janita tai Sofia valitsee Tommyn. Nikita ottaa Juhon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Niinpä. Siksi just kiva kun Nea ei alkanut Oliverin kustannuksella pelaamaan ja muutenkin muiden parien suhteet vaikuttaa aidoilta. Onhan tätä vielä monta viikkoa jäljellä, katsotaan kuinka pitkään Juho jaksaa vetää tuota roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Niinpä. Siksi just kiva kun Nea ei alkanut Oliverin kustannuksella pelaamaan ja muutenkin muiden parien suhteet vaikuttaa aidoilta. Onhan tätä vielä monta viikkoa jäljellä, katsotaan kuinka pitkään Juho jaksaa vetää tuota roolia.
Tästä kieltämättä on annettava Nealle pointsit. Ja Oliverille myös: hän olisi voinut heittäytyä yksiin Jennin kanssa (joka oli jo voittanut katsojaäänestyksiä), mutta ei tehnyt sitä, koska ei ollut kiinnostunut Jennistä muuten kuin kaverina.
Mikä on Tommyn ja Nikitan ammatti.
Nea näyttää nuorelta Tamra Judgelta OCn täydellisistä naisista!
Muistaako kukaan muilta love island kausilta, että juontaja olisi mennyt päivällä villaan? Ainoa, mikä itselle tulee mieleen on se kun Casa amore jälkeen villat yhdistetään. Shirley ilmeisesti huomisessa jaksossa menee villaan päivällä. Tässä kaudessa on kyllä ollut paljon sellaisia asioita, mitä muilla kausilla ei ole nähty. Yksi vaihtoehto tietysti on, että uudet saarelaiset tulee ja Shirley juontaa heidät sisään villaan.
Täytyy kyllä sanoa et mulla on aikalailla sellanen fiilis Tommyn ja Nimitän suhteesta, mitä Tommy ite sano.
Fyysisesti ovat läheisiä ja viettävät aikaa yhdessä mut tunnetasossa juttu ei näytä olevan liikkunut yhtään. Ehkä he toivovat suhteelta erilaisia asioita tässä vaiheessa.
Saa nähdä mitä tulemaan pitää.
En kyllä parhaalla tahdollakaan näe esim. Nikitaa kenenkään muun villan miehen parina. En osaa kuvitella yhtään. Tietenki jos villaan tulee uusi joku Nimitän tyylinen mies, nii sit vois kyllä juttu ehkä lähteäkin.
Juuri näin.
Tuo paikkahan on oma kuplansa, ei ihan arkitodellista elämää. Siellä tunteet varmasti syttyy nopeammin kuin täällä, toisaalta sammuu varmasti myös. Ovat todella intensiivisesti yhdessä.
Pelin luonteeseen kuuluu etsiä itselleen pari, aika helposti mieli alkaa manipuloloida ja lietsoa itseään niin, että ihastutkin johonkin.
Peruspsykologiaa =)