LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Kassu ei oo mikään erityisen komea. Ja älykkyyskään ei loista, MUTTA
ei kyllä Merilläkään.
Mikä kaunotar hän on muka? Ihan karseet hampaat ja iso leveä suu. Ilman meikkiä ja lisäripsiä huhhuh!!
Ja lapsellinen ku mikä.
Änkeää viereen vaikka toinen ei ilmaise mitenkään kiinnostustaan häntä kohtaan.
Ihan typerä nainen.Nuoriso täynnä näitä naisia ja miehiä ketkä ei ilman meikkiä yms.oo yhtään minkään näköisiä ja sit kuvitellaan itsestään vaikka mitä.
Ei tässä ole kysymys kenenkään ulkonäöstä, vaan käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kauriin silmät ajovaloissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuota Kassua vaivaa?
Ei hän mikään pahis ole.
Kasper taitaa vaan olla todella kokematon eikä tiedä lainkaan miten naisten kanssa kuuluisi käyttäytyä. Koettakaa nyt ymmärtää, ensin kaunottaret Nea ja oliko Vanessa vai Jenni hiillostavat avautumaan ja poika saa suustaan järjettömiä lauseenpätkiä hermostuneesti heiluvin käsivarsin.
Varmaan häntä hirvittää (mitä ne kaveritkin hänestä ajattelee) ja sitten se sexyblondi on vielä (kaikkien nähden) tulee saman viltin alle ja kiehnää ja kinuaa pusuja (mitä ne kaveritkin ajattelee) facepalm.
Oikeasti hän on rehellisesti se mikä on.
Juoksee "pojille" kertomaan ahdistustaan.
Väärä paikka hänelle koko saari, kuten oli Joelillekin.
Pojat kasvamaan ja miehiä tilalle.
Toki Meri voi silti ihastua väärään.Kaikkiaan voidaan tietysti aina ymmärtää ja ymmärtää. Joka tapauksessa häneltä puuttuu täysin empatia ja siis taito asettua toisen asemaan. Ei ehkä näe naisia ollenkaan ihmisinä?
Muuten voisin uskoakin vähän tätä yllä olevaa selitystä, mutta hän itse vedätti Meriä sanomalla että esiin ei ole tullut mitään mikä estäisi kiinnostuksen ja rupeamalla puhumaan suutelusta. Leikki kuin kissa hiirellään.
Olisi vaan pamauttanut että ei ole kiinnostunut, ollaan niin erilaisia tai joku muu fraasi.
Minäkään en voi sietää tuollaista kaksinaamaisuutta. Sanoo ensin ettei ole oikein kiinnostunut, silti pitää kädestä ja heti kun pääsee tilanteesta pois, menee haukkumaan muille miehille miten kamalaa ja kiusallista se oli ja kuinka halusi vain äkkiä pois tilanteesta. Miksi vedättää Meriä (tai ketä tahansa) kun voisi olla rehellinen ja sanoa suoraan mitä ajattelee? En erityisemmin pidä Meristä, mutta silti hänkään ei ansaitse tulla kohdelluksi noin.
Eiliseen asti Kassu oli minusta jopa vähän säälittävä tyyppi, joka epätoivoisesti halusi olla tosi cool, mutta ei vaan onnistunut. Mielikuvaan ovat vaikuttaneet mm. niskassa roikkuvat aurinkolasit, kiiltävät korvanapit ja koko käsivarren peittävä, tylsän tavanomainen tatuointi.
Kassu työskentelee logistiikka-alalla, mikä yleensä tarkoittaa autonkuljettajaa tai varastomiestä. Kummassakaan ammatissa ei ole mitään vikaa, mutta Kassulle on tärkeämpää kertoa, mitä hän aikoo tehdä. Eli pyrkiä oikeustieteelliseen. Ongelmana tietysti on, että yliopistoon pitäisi ensin päästä sisälle.
Eile paljastui ilkeämielinen nilkki, joka surutta ivaa Meriä tämän selän takana.
Sattaa olla, että "pikku-Kasperi" hakee kerskumisellaan isojen poikien ihailua, mutta pieleen menee.
Kassu on kuin huonoitsetuntoinen pikkupoju, joka hakee isojen poikien hyväksyntää. Haukkuu meriä, koska pelkää mitä kaveritkin sanois.
Vierailija kirjoitti:
Luulen Nikitasta samaa, mitä moni muukin täällä, ettei uskalla päästää Tommya lähelle luultavasti on ruvennut hälytyskellot soimaa mm. pettämisestä ja Tommyn flirttailusta kaikille. Toinen vaihtoehto on, että Nikita on tajunnut ettei ole tullut tunteita Tommya kohtaan, mutta ei viitsi sanoa siitä suoraan, koska ei tuolla ole ketään kenestä hän voisi olla kiinnostunut.
Jotain tämän suuntaista itekki mietin, voi kokoajan ajatella et sellanen rento "lomaromanssi" on ok , mut ei uskalla oikeasti aidosti päätää lähelleen, kun pelkää että käy huonosti jos tulee liikaa tunteita. Varmasti tietää Tommyn pleijeri-maineen, onhan Tommykin ihan suoraan sanonut että on ollut joskus melkonen k-pää.
Ei varmastikaan uskalla antaa tunteilleen valtaa, kun pelkää tulevansa loukatuksi.
Jos oikeesti tilanne on tuollainen, niin Nikitan kannattas sanoa epäilyksistään ja fiiliksistään Tommylle.
Ja Tommykin kuitenkin ollut aikaisemmin pitkässä suhteessa, joten ei kai se mikään mahdottomuus olisi että Tommy olisikin tässä vaiheessa etsimässä ihan vakavaa suhdetta.
Mutta nämäkin ovat tietysti tällaista spekulaatioita, emmehän me tiedä oikeasti juuri mitään villa tapahtumista ja saarelaisista :D
Ite näen näin: Jenni ei löydä tuolta ketään, Nea ja Oliver tuskin etenee tuolla enää,Kassusta täällä jo kaikki sanottu,Meri ei tuu löytään ketään ja uusille annetaan mahis eli Janitalle Juholle ja Akulle. Nuo ensin mainitut kaikki ulos talosta. Nikitan ja Tommyn suhde vaikuttaa frendzonelta. Eetullla ja Sofialla romantiikkaa,Vane ja Reetu seuraavat perässä. Nyt ollaan saatu dramaaa, mut onko tosiaan sittenki vain käsikirjoitettu nuo Merin ja Kassun repliikit. Toisaalta jos on korviaan myöten ihastunut niin toista pystyy vedättää tuolla tavoin. Inkalle pisteet siitä, että älysi jättää suosiolla Kassun muille.
Jos minun poikani tai tyttäreni tuolla julkisesti käyttäytyisi tuon alhaisen koulukiusaaja-Kasperin tasolla niin kyllä saisi kuulla kunniansa kun kotiin tulisi :/
Kaikki ystävät, sukulaiset ja naapurit katsovat, että onpas siinä jäänyt kasvatustyö kesken amitsupojan vanhemmilla...
Hei, valaiskaa mua, miksi ihmeessä uusi mies valitsee treffeille Nean, joka on kaikin puolin ilmaissut ettei kiinnosta?! =O
Hyi hitto tuo Kassun pinnallinen kommentti siitä, että on itse hyvännäköinen ja haluaa siis myös naisensakin olevan edustava ja hyvännäköinen, että voi ylpeänä kavereille esitellä hyvännäköistä naistaan. Epävarma kuin mikä. Itse seurustelin joskus tuollaisen "miehen" kanssa. Hän kehuskeli kavereilleen miten kauniin naisen on saanut ja kavereidensa kanssa puhui minusta kuin jostain esineestä. Lopulta paljastui epävarmaksi luuseriksi joka flirttaili muille naisille luultavasti pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Annoin kyllä kuulua miltä käytöksensä tuntui mutta ei koskaan nähnyt toiminnassaan mitään väärää. Kassu vaikuttaa juuri ihan samanlaiselta, yök.
Eikös toi Kassu haaveillut oikiksessa opiskelusta, hyvää mainetta ainakin luo itselleen tulevaisuuden lakiemies uraa aatellen:D
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto tuo Kassun pinnallinen kommentti siitä, että on itse hyvännäköinen ja haluaa siis myös naisensakin olevan edustava ja hyvännäköinen, että voi ylpeänä kavereille esitellä hyvännäköistä naistaan. Epävarma kuin mikä. Itse seurustelin joskus tuollaisen "miehen" kanssa. Hän kehuskeli kavereilleen miten kauniin naisen on saanut ja kavereidensa kanssa puhui minusta kuin jostain esineestä. Lopulta paljastui epävarmaksi luuseriksi joka flirttaili muille naisille luultavasti pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Annoin kyllä kuulua miltä käytöksensä tuntui mutta ei koskaan nähnyt toiminnassaan mitään väärää. Kassu vaikuttaa juuri ihan samanlaiselta, yök.
Jep, ihan jonkun kutosluokkalaisen kommentti että pääsis esittelee hyvännäköstä naistaan kavereille.
Siis tuntuu että Kasper vaan esittää ettei tykkää Merin huomiosta. Pelkää varmaan näyttää tunteitaan ja on niin pentu että menee sitten elvistelemään ja haukkumaan muille. Jos Meri olisi nyt yhtäkkiä että evvk Kassu, niin varmasti sitä harmittais.
Vierailija kirjoitti:
Hei, valaiskaa mua, miksi ihmeessä uusi mies valitsee treffeille Nean, joka on kaikin puolin ilmaissut ettei kiinnosta?! =O
Koska Nea ei ole kiinnostunut kenestäkään muustakaan, Oliver välttämätön paha. Ja nyt kun oli putoaminen lähellä, pitihän sen Nean toki sanoa, ettei Juho kiinnosta. Saatan olla vähän eri mieltä. Ehkä tänään nähdään. Mietin usein, että mikä ihme tuossa Neassa on, kun ei voi mitenkään pitää hänestä. En yleensä näin voimakkaasti reagoi vieraisiin ihmisiin ainakaan tv.ssä. Nyt en haluaisi nähdä sen naamaa yhtään. Jonkinasteista esittämistä koko ajan, ei aito.
Eikö Love Island ole jonkun ulkomaisen TV-yhtiön tms. omistama formaatti? Kuten BB ja Tempparit ym.
Olen ymmärtänyt, että näissä formaateissa on tarkat ohjeet henkilöiden castingissa ja aivan kaikessa. Love Island on kai tyylikäs hyvänmielen rakkaudenetsintäohjelma, jossa ei juopotella eikä tapella. Kassun käytös on sellaista, ettei todellakaan kuulu tällaiseen formaattityyppiin.
Luulisi, että tuotannon tulisi poistaa henkilö, joka menee tähän ohjelmaan halventamaan ja pilkkaamaan naispuolista osallistujaa. Hyväksyykö formaatin omistaja tällaisen henkilön castaamisen?
Itse luulen, että syy siihen miksi Jenni ei löydä ketään on siinä, että hän etsii miestä.
Mulle tulee hänestä kyllä lepakkovibat pahasti.
"Joo jep..siis sillain..jep..joo jep..tiätsä..sillai kun mä oon näin hyvännäkönen niin kyl mä haluun, että muija on myös hyvännäkönen..sillai tiäksä ku kaveripiiri ja kaikki niin haluun, että ne on vau..tiätsä jep!"
Miten se Gettomasa räppäs..😎
"Sä oot räkis, jäbä aina esittää, että muut näkis
Älä ala selittää, piä suu säpis
Milt se kuulostaa, onks se nii, et sul on itsetuntos kaa ongelmii.."
Siis ton Kasperin silmäthän näyttää kun ne olis hakattu ja mustana..kroppa on kun pikkupojalla!!??
Aivan eritasosia Merin kanssa.😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi Kassu haaveillut oikiksessa opiskelusta, hyvää mainetta ainakin luo itselleen tulevaisuuden lakiemies uraa aatellen:D
Ei huolta, eiköhän tuo ura jää vain haaveen tasolle.
Mulla on ollut samat vibat pitkän aikaa Jennistä. Meillä oli paljon joukkueurheilijoissa juuri jennimäisiä pelaajia, jotka saattoivatkin tulla seuraavaan otteluun siilitukkana ja kaapista ulostulleina. Minulla on ystävissä myös monta 'jenniä' ja ihania ovatkin <3 - ystävinä!
Alkaa väsyttämään tuo Nean ainainen "edetään hitaasti", kun tyhmäkin huomaa ettei häntä kiinnosta edetä Oliverin kanssa mihinkään. Mitään etenemistä ei ole tapahtunut koko aikana, välttelee kosketusta ja on kylmä ja etäinen. Yrittääkö pitkittää suhteen etenemistä että pysyisi saarella mahdollisimman kauan, haluaa vain voittaa?
Mitä Kassu on siis tehnyt?