Mitä ajatuksia heräsi, kun näit eksän ensimmäistä kertaa vuosiin?
Kommentit (17)
Tuli paha mieli. Hänellä on paljon sairauksia, jotka ovat laskeneet hänen toimintakykyään merkittävästi, aiheuttanut kipuja, työkyvyttömyyttä ja todennäköisesti myös elämä tulee lyhenemään melkoisesti. En olisi toivonut hyvälle ja edelleen jollain tasolla rakkaalle ihmiselle tällaista kohtaloa.
Ei ole ollut tuollaista kohtaamista toistaiseksi. Luultavasti en enää pitäisi eksistäni liiemmin.
Ohhoh -onpas entinen hemaiseva neitokainen hommannut kostokropan, no - sellaista se on, kun keski-ikäistyy.
Käytiin saunomassa mut ei se juttu kantanut mihinkään kun luonne oli ihan yhtä mielenvikainen kuin ennenkin. Olin totaalisesti unohtanut että niinkin hulluja täällä pyörii.
Ei se " emakonpuolikas" haluja herättänyt...
Oho, onpa vanha harmaa ja harvahapsi.
Että jopas on rupsahtanut akka, vaikka ikää on vasta vajaat 40v. Seurusteltiin noin kaksvitosina. Silmäkuopat ja kaulakraaterit. Luiseva, ja näytti 15 vuotta vanhemmalta. Onneksi nykyinen nainen on sileämpi-ihoinen ja muodokkaampi. Lisäksi muutoinkin täyspäisempi.
Puhdasta himoa ja kiimaa. Seksihommiksihan se meni ja ihan unohdin nykyisen puolisoni yhdeksi illaksi.
Miesparka, punakka, lihonut ja nytkin juovuksissa.
Ei oikeastaan mitään. Äänestä en olisi tunnistanut, kuulosti ihan oudolta. Naama oli säilynyt aika samanlaisena.
Vaikea nähdä kun ei minulla ole mitään eksiä.
Mitä mä näin tossa????