LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Kassu luulee olevansa temppareissa.
Mä oon kuullut viimeksi noin halveksivaa seläntakana puhetta naisesta kun kauppakeskuksessa 3 muualta tullutta pilkkasi ja nimitteli porukassaan ollutta kahta naista ( ok, tyttöä) typeriksi sp*rmanaamoiksi sun muiksi kun ne meni röökille tai johonkin. Ja kun ne tuli takaisin niin oltiin taas niin mielinkielin.
Mä en käistä mikä saa miehen kuvittelemaan että tuollainen asenne naisia kohtaan on ok?!
Vierailija kirjoitti:
Jos Juho on teistä fiksu niin miksi valitsee Nean kun ei ole mahkuja siihen`? Nea sanonut ettei kiinnosta.
Ja onhan sekin vähän niin että Merin jutut on joskus vähän tyhmiä, et miksi nyt kaikki puolustaa sitä? Totta kyllä että Kassu on tökerö mutta Merin pitäisi tajuta se.
Juu niin on. En tykkää yhtään Meristä. Aika blondi ja liian tyrkky. Ymmärrän, et sekin voi ärsyttää miehiä. Toki ymmärrän, et Kasperi käytös on myö ala-arvoista.
Mitä varaa Kasperilla {ja Joelilla aiemmin} on valittaa Merin luonteesta? Meri on kuin avoin kirja ja herttainen. Pitäisikö olla oikuttelevaja teeskentelevä bitch että kiinnostaisi?
Voi hyvä luoja minä en ymmärrä noita pikkumiehiä jotka halveksivat ystävällistä ja mutkatonta naista joka on kauniskin kuin mikä. .
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi Jenni haluaa? Poukkoilee kun päätön kana.
Oliverin...
Kasper ulos välittömästi. Ja Jennin pitäisi rauhoittua, en ymmärrä jatkuvaa ylianalysointia kun ollaan tunnettu vasta muutama päivä. Voisi rauhassa tutustua ihmisiin tekemättä mitään ennakkopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kassu on ihan väärässä ohjelmassa. Ällöttävä peluri, joka pilkkaa ja nauraa naiselle, joka on häneen ihastunut. Eikö ole järkeä sen verran, että tajuaisi miltä kaksinaamaisuus vaikuttaa katsojista? Toivotaan että joku kertoo Merille totuuden tyypistä.
Ei ole vissiin tajunnut että tuolta saarelta piti mennä etsimään rakkautta eikä vihamiehiä?
Harvinaisen yksimielistä yläpeukutusta muuten näissä Kasperia koskevissa kommenteissa! :)
Vierailija kirjoitti:
Jos Juho on teistä fiksu niin miksi valitsee Nean kun ei ole mahkuja siihen`? Nea sanonut ettei kiinnosta.
Ja onhan sekin vähän niin että Merin jutut on joskus vähän tyhmiä, et miksi nyt kaikki puolustaa sitä? Totta kyllä että Kassu on tökerö mutta Merin pitäisi tajuta se.
En minäkään erityisemmin pidä Meristä, mutta ei ihmisiä nyt vain voi kohdella noin! 10-vuotiaat voivat juosta kavereille yököttelemään, jos joku tyttö otti kädestä kiinni, mutta aikuiset ihmiset, haloo!
Siis näinkö oikein, nukkuiko Oliver ja Jenni vierekkäin :O ??
Kieltämättä mun mielestä Joel olis saanu jäädä ja Kassu lähteä. Onhan se toki ikävää, että molemmat loukanneet Meriä, mutta Joel sentään pyysi anteeksi ennen kuin oli liian myöhäistä (toivoisin kyllä samaa myös Kassulta)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ensin Kasperilla oli niiin kova hinku saada instassa seuraamansa hyväperseinen Meri pariksi. Pinnallinen idiootti. Kun Merin luonne ei vastannutkaan omia ihanteita, alkoi tuo selän takana naureskelu.
Jotenkin hupaisaa, että miehet on (ainakin palstalla) sitä mieltä että kellä vaan naisella on heti jonoksi asti ottajia kunhan vaan treenaa p*rseensä ja kroppansa kuntoon. Naisen sinkkuus johtuu ensin vain naisen omasta laiskuudesta ja se jälkeen nirsoudesta.
Nyt sitten näemme kuinka Merikään ei kelpaa kuin kassunkaltaisten k*sipäiden pelinnappulaksi ja selän takana naureskeltavaksi.
Saa sitä sitten ihmetellä, miksi nainen on muutaman vuoden päästä katkeroitunut miesvih¤¤ja.
Saarellahan tulee olemaan pudotus/pudotuksia, jolloin joutuvat itse valitsemaan vähiten ääniä saaneista kotiinlähtijät. Sen takia pitäisi yrittää olla hyvää pataa kaikille ja pitää mölyt mahassaan. Kasper kotiin kasvamaan. Toivottavasti (ja luultavasti) luet kaikki sinua koskevat kirjoitukset netistä.
Jos jotain positiivista tuosta kasperin järkyttävästä käytöksestä yrittää löytää nii kerrankin koko vauvapalsta on jostakin henkilöstä täysin samaa mieltä, ja se jos jokin on harvinaista. Niin toivoisin, että muut miehet tekisivät kasperille selväksi, ettei tuollainen kakaramainen selän takana pilkkaaminen todellakaan ole ok. Oli sitten toinen osapuoli kuinka blondi tai hyväuskoinen tahansa.
Pitäis tuotannon ottaa nyt nuo seläntakana keskustelut ja näyttää ne asukkaille,tulis nimittäin aikamoista draamaa! Kassun seläntakana puhumiset ym. Kyllä tulis todellakin draamaa!
Onneksi ohjelmaa kuvataan paraikaa ja jaksoissa on vain yhden päivän viive, koska toivon, että tuotantokin herää viimeistään nyt tästä palautteesta ja järjestää nopeasti pudotuksen, jotta saadaan tuo ilkeäluonteinen Kassu saarelta ulos pilaamasta ilmapiiriä! Ei tuollainen epäkypsä, pahansuopa juntti sovi yhtään Love Islandin porukkaan! Olen varma, että muutkin saarelaiset toivoo Kasperin poistuvan mahdollisimman nopeasti, miesten ilmeetkin sen kertoi....
Mun, mielestä on vähän outoa, ettei myös villan miehet jo sano Kassulle, että nyt menee yli, eikö oo ok. En mä oo kuullut tuollaista törkyä yläasteen jälkeen ja vaikea kuvitella, että suostuisin kuuntelee tuollaista pilkkaa kenestäkään. Miksi ihmiset ei hanakammin puutu kiusaamiseen.
Hyi hitto, mikä limanen juoruakka toi Kassu on. Olis ees komee et ois jotain rahkeita elvistellä mutta "mies" on ku pikkupoika. Hävettäis olla sille sukua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään erityisemmin pidä Meristä, mutta ei ihmisiä nyt vain voi kohdella noin! 10-vuotiaat voivat juosta kavereille yököttelemään, jos joku tyttö otti kädestä kiinni, mutta aikuiset ihmiset, haloo!
Pikkuisen noloa käytöstä pojalta.
Eetun ajatuksista olisin maksanut pennin.
Meri ei osaa lukea noita miehiä yhtään.
Jennille sopi se pieni otsis.
Nikita ja Tommy ovat kuin vanha aviopari. Nikitaa kyllästyttää tuo toimettomuus selkeästi sopisi paremmin Farmi ohjelmaan. Pääsisi työhön ja toimintaan.
Juontajalla jutut vaan paranee.
Nämä uudet vaikuttivat kivoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä tää uus äijä harrastaa kaikkea? Kauhee lista mitä harrastaa ja on vielä yrittäjä.
Miesten tyyliin tekee sillon tällön jotain. Ehkä sali säännöllistä ja muuta miten ehtii. Esim surffaus, harvat Suomessa joka viikko surffailee ja itse lasken tollaisen lähes joka viikko tehtävän vasta harrastukseksi. Miehet kehuu kaikella, mitä on joskus sattunu kokeilemaan.
Eihän se sanonut harrastuksikseen kuin jalkapallon, salilla käymisen ja lautailulajit, jotka vaihtuvat vuodenajan mukaan, kesällä surffilauta ja talvella lumilauta.
Eikö tuota Kasperia vois poistaa talosta. Käytös todella häiritsevää, enkä tarkoita pelkästään sitä selän takana p*skan puhumista. Eihän tuollainen telkkariin kuulu.