LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Meri ja Inka hakekaa se Kassu siihen jutteleen kans. Miksi pitää selän takana juoruilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan pihalla tuosta Inka/Kassu/Meri/Joel -kuviosta. Kuka tuossa nyt on puhunut p*skaa? Kassu vai Meri vain Joel vai mitä ihmettä?
Kassu.
Onks tua saarella enää muita ku Jenni ja Aku.
Tänään lähtee Inka ja Kassu. Kummallakaan ei tee mitään tuolla.
Onpa ärsyttävä tuo Kassu. Miten kumpikaan noista ees vois olla kiinnostunut tuosta.. Jospa Meri ja Inkakin takia pysyy kaukana.
Ihan oikein sanottu, että kohta Kassu jää ilman yhtäkään naista.
Jenni ja Oliver <3
Kunpa tuo Nea putoaisi nyt
Katsokaa nyt, Jennillä ja Oliverillahan synkkaa, oli kaverillisesti tai enemmän.
Oho. Oliver nauroi. Toki Jennin seurassa, ei Nean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan pihalla tuosta Inka/Kassu/Meri/Joel -kuviosta. Kuka tuossa nyt on puhunut p*skaa? Kassu vai Meri vain Joel vai mitä ihmettä?
Kassu.
Mutta mitä se Joelkin siinä sekasi? Ja mikä siinä nyt oli epäselvä? Eikö Kassu ollut sanonut koko ajan, että on Meristä enemmän kiinnostunut, mutta vähän myös Inkasta?
Vierailija kirjoitti:
Oho. Oliver nauroi. Toki Jennin seurassa, ei Nean.
No niinpä! Eilenkin hössötti jotain Jennin kanssa päiväkirjahuoneessa. Nean kanssa on koko ajan kuin rautakanki p*rseessä ja peura ajovaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vitsit mitä kaunottaria Vanessa, Jenni ja Meri on! Muut taviksia.
No, minun silmiini kyllä Nea on kaunotar!
Musta on oudon näköinen. En ymmärrä, mitä miehet hänessä näkevät. Omaan silmään kaunein on Jenni, mutta makuasioitahan nämä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Meri on OUTO
Kieltämättä. Eikä oikein edes saa selvää, että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vitsit mitä kaunottaria Vanessa, Jenni ja Meri on! Muut taviksia.
No, minun silmiini kyllä Nea on kaunotar!
Musta on oudon näköinen. En ymmärrä, mitä miehet hänessä näkevät. Omaan silmään kaunein on Jenni, mutta makuasioitahan nämä ovat.
En itekään ymmärrä Nean ulkonäön suosiota yhtään. Vanessa ja Jenni sen sijaan ovat todella kauniita, Nikita myös oikein kaunis. Naisen mielipide tämä.
Meri näyttää katti matikaiselta.
Saa nähdä, miten Nean käytös muuttuu jatkossa, sillä ilmeisesti hän tajusi heti äänestyksen jälkeen, mitä mieltä katsojat ovat kaksinaamaisuudesta...
Eiks tässä paljastunut jo että Nea putoaa kun koko pari ei ole turvassa?
Kyllähän sen tuossa rivissä seistessä näkee, että Nea on porukan kaunein.
Aahhahhaa, Eetua ärsytti kalastusjutut! :D Olipas tuohtuneena tuolla.