LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa kenen mielestä Oliver on (jo nyt) pelottavan mustasukkainen ja kontrolloiva?! Nea ei saa hänen mielestään jutella muille ja jos on jutellut niin vaatii saada tietää mistä juttelivat. Hui. Ja hyi.
Kaiken lisäksi Oliver itse pitää esim Jenniä kainalossa ja makoilee sylitysten ja varsinkin juttelee. Ei varmaan hyväksyis Nealta ja Akulta samaa - kaverina.
Siis vitsit mitä kaunottaria Vanessa, Jenni ja Meri on! Muut taviksia.
Vanessan mielestä on hyvä että yrittää parin väliin. Lyhyt on muisti.
Mitä tuo Nea jauhaa vieläkin tuosta Akusta kerta ei kiinnosta??? Antas jo olla ja menis eteenpäin!
Mikä tää leipäkisa nyt on???????
Vierailija kirjoitti:
Vanessan mielestä on hyvä että yrittää parin väliin. Lyhyt on muisti.
Niin tämä koskee tietenkin kaikkia muita. Vanessalla on sitten omat sääntönsä itselleen.
Oliver tuon pandanaamion kanssa tuolla :DD
Vierailija kirjoitti:
Siis vitsit mitä kaunottaria Vanessa, Jenni ja Meri on! Muut taviksia.
No, minun silmiini kyllä Nea on kaunotar!
Kukaan ei ole muistanut sanoa erikseen Oliverille, että naamion saa ottaa jo pois. :D
Taas Jenni ja Oliver makoilee tuolla sängyllä yhessä...
Miks Kassu pitää aurinkolasejaan tollain väärinpäin kuin joku gansta, eiks toi ollut in joskus ysärillä?
Mummun elämää suuremmat lihapullat. Blääh.
Kassu vaikuttaa joltain yksinkertaiselta teinipojalta joka ei osaa keskustella yhtään, mun mielestä Meri tarkotti Kassun kanssa puhuessa, ettei uskalla puhua tälle jossai kassu puhu ensin inkan kanssa heidän tilanteesta ja että kassun pitäisi päättää kumpaan haluaa keskittyä! No kassu meni sitten kääntämään merin puheet niin että meri ois käskeny kassun lopettamaan inkan kanssa koko homma, tosi tökeröä tolta kassulta
Voi elämä nuita Kasperin munien jakamisia
Vierailija kirjoitti:
Miks Kassu pitää aurinkolasejaan tollain väärinpäin kuin joku gansta, eiks toi ollut in joskus ysärillä?
Aika moni ysärijuttu on nykyään muotia. Hiusdonitsit ja isot t-paidat vyöllä näyttävät olevan ainakin tuolla villalla käytössä.
Minä olen ihan pihalla tuosta Inka/Kassu/Meri/Joel -kuviosta. Kuka tuossa nyt on puhunut p*skaa? Kassu vai Meri vain Joel vai mitä ihmettä?
Ai. Minusta taas Nean suusta kuuluu vain selityksiä ja kliseitä eikä mitään aitoa ja samaistuttavaa.