LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Ite toivon, ettei varsinkaan Jenni lähtis vielä pois saarelta. En tiedä oonko se vaan mä, mut mun mielestä Jenni tuo jotenkin vaan iloa ja eloa sinne, vaikka valitteleekin useasti ettei vahvoja tunteita kehenkään synny. Kuitenkin mukavan olonen, hauska ja ymmärtää hyvin muita. Toivottavasti löytäisi vielä sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Oliver ei muutenkaan ole mikään supliikkimies, mutta Nean kanssa hän menee ihan lukkoon. Nean nyrpeys on näin ulkopuoleltakin aika kylmäävää katseltavaa. Hän kaipaa valtavasti ihailua, joten Akun vakuuttelut (sä olet ihana, upea, kaunis) uppoavat hyvin.
Vähän ihmettelin, kun Nea ei selvästi ole kiinnostunut Akusta ja silti hakeutuu ilmeisesti koko ajan Akun seuraan? Vaikka Aku kehuu häntä just noilla ylisanoilla. Itse ainakin tuntisin oloni vaivaantuneeksi, jos en olisi kiinnostunut tuollaisessa tilanteessa ja pitäisin vähän aikaa etäisyyttä Akuun. Mutta varmasti hivelee tuo tilanne ja Nea tykkää pitää yllä tuota kilpailutilannetta.
Muutenkin tuo Akun iskuyritys on maailman surkein. Ihan ok, että sanoi olevansa kiinnostunut Neasta, mutta sitten olisi pitänyt jättää Nea rauhaan ja tutustua kaverillisissa merkeissä ja katsoa mihin asiat johtavat. Todellinen turn off tuollainen hehkutus sen jälkeen kun Nea on selvästi sanonut ettei tunne yhtään samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Nikita on talon naisista niitä vähemmän näyttäviä, vähän sellainen hiirulainen moneen muuhun verrattuna. Ihan symppiksen oloinen kuitenkin.
Nikitaa ollaan näytetty todella vähän missään muualla, kun Tommyn alla tai päällä, joten tämmöinen kuva on ollut helppo syntyä. En tunne Nikitaa, joten en tiedä hänen todellista luonnetta, mutta uskon hänen olevan hauska ja rempseä, jos häntä näytettäisiin sellaisissa tilanteissa.
Tosielämässä Vanessalla ja Reetulla lienee parhaat mahdollisuudet onnistua, tunne heidän välillään vaikuttaa aidolta. Myös Sofian ja Eetun juttu näyttää hyvältä.
Nikitan ja Tommin jutun toimiminen villan ulkopuolella sen sijaan epäilyttää. Oliverin ja Nean juttu ei varmasti toimi.
Siis eikö teillä kellään muulla ärsytä tuo Jennin minäminäminä-asenne? Mun mielestä on kyllä kaukana kuuntelevasta, kääntää keskustelun kuin keskustelun loppupeleissä itseensä ja omaan tilanteeseensa saarella. Vaikuttaa ettei oikein jaksa edes kuunnella mitä toisella on sanottavaa, kun niin kovasti haluaisi itse käydä monologia.
Huomaa etenkin naisten kanssa keskustellessa, kun toiset ovat lähinnä kuuntelijan ja myötäilijän roolissa.
Tommi ja Naukou putoo tänää.
Vierailija kirjoitti:
Tuonne appiin sais tulla paljon enemmän materiaalia!
Jaksoissa aika on hyvin rajallinen, nii siksi monet tyypit jää vähälle ruutuajalle. Ne draamat vie niin paljon aikaa että tasaisemmille pareille ja henkilöille ei riitä ruutuaika.
Tuossa vois käyttää hyväksi tuota Appia, ja laittaa sinne oikeasti paljon sitä materiaalia. Eikä noin paljon saman toistoa kuin jaksoissa.
Päivittäin jokaisen saarelaisen mietteitä ja fiiliksiä, pariskuntien jutteluhetkiä, lisämateriaalia juhlista yms yms.
Sieltä vois jokainen kattoa niitä klippejä ja artikkeleita mitä haluaa.
Jotenki tänä nykyaikana ei luulis sen olevan nii vaikeaa. Katsojilla säilyisi paremmin mielenkiinto, ja pystyisi muodostamaan paremman kokonaiskuvat kustakin saarelaisista ja parista.
Se seuraa nammikin ollu ihan turha kun vaan muutama juttu tullu kustakin henkilöstä.
Okei, eli vähiten ääniä saanut mies ja vähiten ääniä saanut nainen putoavat suoraan.
Äänestyksen muotoilu oli kyllä iha p"rseestä, siitä sai sellasen käsityksen et äänestää mitä kenelle haluaisi vielä antaa mahdollisuuden löytää rakkaus. Eli äänestää sellaisia joilla ei ole löytynyt oikein paria, nyt jostakin hyvästä parista voi pudota toinen ja toine jäädä.
Kaikki siellä esittävät niin että sen jälkeen kun ohjelma loppuu
Näytelmä kerho voitti viime jaksossa joka pari ei jäänyt yhteen ja tämänkin voitaan parhaiten näytellyt pariskunta ja katsojat äänestävät parhaiten näyttelevää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki siellä esittävät niin että sen jälkeen kun ohjelma loppuu
Juuri niin.
Sofia muistuttaa vloggaaja Anniina Jalkasta
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin häiritsee tuo "munat koriin" -juttu, kun tulee mieleen ihan muut munat kuin kananmunat...
Minulle ei tulee sanonnan yhteydessä mieleen vain kananmunat. Mutta ärsyttää siksi, koska kaikki hokee sitä koko ajan. Plus tuo sanonta on aika vanhanaikainen ja enemmän vanhempien ihmisten käytössä, joten siksi kuulostaa vähän hölmöltä/epäluontevalta tuon sananparren jatkuva viljely nuorten suusta. Ihan kuin se olisi alunperin käsikirjoitettu ja alkanut sen jälkeen elää vitsinä, eli viljellään niin usein kuin mahdollista.
Merin viihdearvo tuli ja meni. Voisi poistua tuolta. Hän on kuin nukke, sellainen aikuisten nukke, siltä näyttää. On ns.barbiemaisen kaunis, mutta pelkkää pintaa vailla persoonaa. Ihan tyhjää
Mun päässä soi "Älä lässytä" (lue tämä Nean äänellä)
Vierailija kirjoitti:
Mun päässä soi "Älä lässytä" (lue tämä Nean äänellä)
Neea tarkoittaa, että ylipäätään "Man up!"
Oliverista puuttuu Nean kaipaama Aikuinen Mies ja siksi ärsyyntyy ja haikailee muualle, mutta ei osaa oikein tunnistaa/tunnustaa asiaa itselleenkään.
Tosi tylsä kausi. Viimeset pari jaksoa meinannut nukahtaa pystyyn vaikka koitetaan hakea draamaa esim. Oliver ja Nea sekä Meri ja Joel -kuvioista. Mutta minkäs teet kun kaikki persoonana tylsiä ja missään suhteessa ei ole aitoja tunteita mukana.
Vanessa oli NIIN kaunis, kun oli hetken tukka auki naturellina ilman tekoripsiä ja tälläystä...
Todella häiritsevää.