LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Mun mielestä tossa first lookissa paljastettiin ihan liikaa ku siitä selvis kaikki parit ja ne myös ketkä on putoamisuhan alla.
Joel talon kuumin uros mut jostai syystä nyt vähän tökkii naisrintamalla.
Joel on kuuma. Mutta eläpä hättäile. "Katotaan pellie". Kyllä hälle vielä on tulossa joku kiva tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Ihana katella nuorten suhteiden kehittymistä. Muistoista nousee oma nuoruus, kun oli aivan lääpällään toiseen. Nikita ja Tommy, Vanessa ja Reetu niin tosissaan toisistaan. Eetulla ja Sofialla kuten Nealla ja Tommyllakin pitkiä katseita ja kemiaa. Jennille, Inkalle ja Joelille toivoisin vielä parit, kun heitä seurannut. Nuoruus on laiffia.
Nikita ja Tommy ovat parivaljakko tasan tuolla talossa, mutta eivät enää sen jälkeen. Viime jaksossa Nikita oli vahvasti sitä mieltä, että pettäjä on aina pettäjä. Sitten kun saa nähdä vielä itse tuon jakson, jossa Tommy heittää Merille ”en mä nyt ikinä laita kaikkia munia samaan koriin!” = keskity 100% yhteen naiseen, niin juttu taitaa olla ohi. Mun mielestä heillä ei ole näkynyt vielä ollenkaan aitoja tunteitakaan, lähinnä sellaista kiehnäämistä ja läpän heittoa.
Tämän illan jaksokuvauksessa annetaan ymmärtää, et Aku kiinnostuu Neasta ja Oliver alkaa epäilemään Nean tunteita.
Hienoa jos näin käy, ja Oliver tajuaa ettei Nea oli kiinnostunut hänestä.
Nikita ja Tommy ovat parivaljakko tasan tuolla talossa, mutta eivät enää sen jälkeen. Viime jaksossa Nikita oli vahvasti sitä mieltä, että pettäjä on aina pettäjä. Sitten kun saa nähdä vielä itse tuon jakson, jossa Tommy heittää Merille ”en mä nyt ikinä laita kaikkia munia samaan koriin!” = keskity 100% yhteen naiseen, niin juttu taitaa olla ohi. Mun mielestä heillä ei ole näkynyt vielä ollenkaan aitoja tunteitakaan, lähinnä sellaista kiehnäämistä ja läpän heittoa.[/quote]
Eihän kukaan koskaan sano laittavansa "munia samaan koriin", jos toinen kysyy, että laittaakse munat yhteen koriin. Se on läppä sanonnasta, että "munia ei pidä koskaan laittaa yhteen koriin". Olis aika tylsä persoona, jos Love Islandilla inahtais "Mä laitan kaikki munat yhteen koriin"😁
Vierailija kirjoitti:
Ihana katella nuorten suhteiden kehittymistä. Muistoista nousee oma nuoruus, kun oli aivan lääpällään toiseen. Nikita ja Tommy, Vanessa ja Reetu niin tosissaan toisistaan. Eetulla ja Sofialla kuten Nealla ja Tommyllakin pitkiä katseita ja kemiaa. Jennille, Inkalle ja Joelille toivoisin vielä parit, kun heitä seurannut. Nuoruus on laiffia.
Härskiä on meno ollut siis ennen, jos tuollainen tuo nuoruuden mieleen. Ihan ilolla vaan hyväksytään, että yksi mies pyörittää kahta naista. Itse en ole tuollaista edes saarella huomannut.
Tommysta ja Nikitasta sen verran, et ei ne kumpikaan ole missään välissä puhuneet toisilleen mistään syvemmistä tunteista tai luvannut mitään. Tai me ei ainakaan olla sellaista nähty.
Mutta selvästi tykkäävät toisistaan, viihtyvät yhdessä ja tossa eilisessä pelissä molemmat hörppäsi juomaa kun kysyttiin ihastuksesta.
Kukaan katsoja, ja tuskin he itsekään tietävät miten juttu tulee etenemään. Mun mielestä tuo suhde voi lähteä ihan hyvin mihin suuntaan tahansa.
Selvästi ovat fyysisesti suhteessa pitemmällä kuin henkisesti, mut ei se sitä tarkoita etteikö suhde voisi toimia jatkossakin. Joillakin se menee näin päin, toisilla taas eri päin. Riippuu paljon ihmisistä miten edetään, eikä siihen ole täysin oikeaa tai väärää tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Härskiä on meno ollut siis ennen, jos tuollainen tuo nuoruuden mieleen. Ihan ilolla vaan hyväksytään, että yksi mies pyörittää kahta naista. Itse en ole tuollaista edes saarella huomannut.
Minä en ole huomannut kenenkään tuolla pyörittävän kahta naista = Ei Meriäkään ole pyörittänyt kukaan toisen naisen lisäksi. Ystävällisiä hänelle on oltu niinku muillekin. Ei ole vielä Merille tärpännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tossa first lookissa paljastettiin ihan liikaa ku siitä selvis kaikki parit ja ne myös ketkä on putoamisuhan alla.
Toisaalta on kiinnostavaa nähdä, miten ihmeessä tuohon tilanteeseen on päädytty.
Vierailija kirjoitti:
"mie mie mie mie" Itsekeskeisyys paistaa Meri alkanut ärsyttää.
Tuo ”mie”. Sehän on itäsuomen murretta. Sanooko länsilapin väki ”mie”? Ei, he sanovat ”mää”. Ja niin sanoi myös Meri, ilmeisen vahingossa sitten sen parin lasillisen jälkeen.
Feikkiä ainakin, tollanen oman murteen muuttelu. Se ”mää” ei varmaan jonkun mielestä kuulosta niin coolilta, mutta Miksi hokea sitten MIE? Koulukiusaajasta en tiedä kun en tunne, mutta toi tyyli irrottaa itsensä omista tekemisistään.. ei ihme jos muilla nousee karvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole huomannut kenenkään tuolla pyörittävän kahta naista = Ei Meriäkään ole pyörittänyt kukaan toisen naisen lisäksi. Ystävällisiä hänelle on oltu niinku muillekin. Ei ole vielä Merille tärpännyt.
Niinhän tuossa viestissä kuitenkin lukee, että "Nealla ja Tommyllakin pitkiä katseita ja kemiaa". Tommyllahan on selkeästi kiinostusta myös Nikitaan.
Typerää kun täällä puhutaan Vanessan ”vihaajista”. Tuskinpa kukaan ketään vihaa, ei tositv oikeesti liikuta ketään niin paljon!
Kumma vaan ettei sais sanoa mitään negatiivista ilman että on vihaaja tai kateellinen 🙄 Kai se on ihan luonnollista että jokaisella on omat suosikkinsa ja inhokkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mie mie mie mie" Itsekeskeisyys paistaa Meri alkanut ärsyttää.
Tuo ”mie”. Sehän on itäsuomen murretta. Sanooko länsilapin väki ”mie”? Ei, he sanovat ”mää”. Ja niin sanoi myös Meri, ilmeisen vahingossa sitten sen parin lasillisen jälkeen.
Feikkiä ainakin, tollanen oman murteen muuttelu. Se ”mää” ei varmaan jonkun mielestä kuulosta niin coolilta, mutta Miksi hokea sitten MIE? Koulukiusaajasta en tiedä kun en tunne, mutta toi tyyli irrottaa itsensä omista tekemisistään.. ei ihme jos muilla nousee karvat pystyyn.
Meri on Rovaniemeltä ja kyllä siellä puhutaan peräpohjalaisia murteita, joiden tunnistettava erityispiirre on mie puhuttaessa yksikön ensimmäisestä persoonasta. Rovaniemi ei muuten sijaitse Länsi-Lapissa, vaan Etelä-Lapissa. Toki sekään ei olisi asiaa muuttanut.
Itellä ei oo tällä hetkellä ketään suosikkia, kaikki on vähän ärsyttäviä!
Toivottavasti lähtisi useampi kerralla pois! En seurannut viime kaudella, tippuiko silloinkin porukkaa näin harvakseltaan pois? Tavallaan väärin että esim Arttu tippui jo niin aikaisin pois, mutta nyt porukka on saanut olla turvassa näin kauan!
Miksiköhän Aku ei valinnut Jenniä, vaikka eilisessä jaksossa sanoi olevansa niin lääpällään Jenniferiin. Nea kiilaa treffeillä ohi?
Kasper valitsee Inkan luultavasti vain siksi, että Inka on ainoa pariton, eli ei uskalla rikkoa muita pareja.
Harmu, että illan jakson oarinvalinnt näytettiin jo first lookissa. Muut parit siis säilyy ennallaan: Tommy ja Nikita, Eetu ja Sofia, Reetu ja Vanessa, Joel ja Meri.
Kiva, että Meri valitsee Joelin. Ei taida olla tuotannon palkkaama, koska muuten varmaan olisi käsketty valitsemaan Reetu, jotta saadan draamaa.
Joel on ällö. Niin on myös Meri, en kestä kuunnella enää sitä lässytystä ”ihanaa”. Ilkeä kiusaaja oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jaksokuvauksessa annetaan ymmärtää, et Aku kiinnostuu Neasta ja Oliver alkaa epäilemään Nean tunteita.
Hienoa jos näin käy, ja Oliver tajuaa ettei Nea oli kiinnostunut hänestä.
Ehkä pitää sittenkin katsoa jakso. Toivottavasti tajuaa. Vähän epäilen kuitenkin, että heidän suhde jatkaa hidasta etenemistään. Nyt Nealla on hyvä syy nukkua kaukana Oliverista, mutta pitää "suhdetta" yllä. En vaan näe Akua Nean tyyppisenä.
Täällä taitaa aika moni olla pettynyt siitä, että Meri ei kiinnosta ketään muita, kuin Kasperia. Meri dumppas Kasperin sen takia, että sen tatskassa ei ollut tarinaa takana. Ihan kun Merin sanomiset olis käsikirjotettu. Ei kai tollasta muuten kukaan sanois. Tai sitten siltä pääsee sammakoita, eikä tarkota mitä sanoo.