LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikiusaamiselle kirjoitti:
Kilpailija nimeltä Sofia on ollut koulukiusaaja. Hän kiusasi mun kaveria koko yläasteen ajan ja sai siihen hirveään touhuun mukaan kolmea ihmistä lukuun ottamatta koko meidän luokan ja useita rinnakkaisluokkalaisia.
Tyttö joutui hakemaa toiseen kaupunkiin kauppikseen ja ei pystynyt siellä kauaa olemaan kunnes saikin jo masennusdiagnoosin.
Mun mielestä karman pitäisi kostaa ja Sofian ei kuuluisi löytää rakkautta koska on pilannut kuitenkin ihanan tytön elämän.Toivoisin teiltä kaikilta apua jotka olette kiusaamista vastaan, että äänestäisitte love island apissa Sofian ulos kun sellainen äänestys tulee.
Eikös nää hömppäohjelmat ole kiusaajien kokoontumisajot. Harvemmin niihin lähtee kukaan "normaali". Onkohan mukana ketään muita kiusaajia?
Olet pahin nettikiusaaja, jonka olen tällä sivustolla nähnyt vakioarvostelijana ja haukkujana. Karma kouraiskoon karhun kämmenellä ja lujaa.
Sori vaan, mutta mä en ole se joksi sä mua luulet. Mä en nimittäin pidä kiusaajista tai kiusaamisesta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä tunnutaankin parjaavan Nikitaa ja Tommya parina, niin tämän päivänen jaksokin todisti ainakin sen että ovat jutelleet asioista ja ovat samalla sivulla tossa hommassa. Ja yhdessäolo on rentoa ja mukavaa vaikka välillä tunteet kuumeneekin.
Nikitahan sano jotain että hyvä että saatiin nyt juteltua vähän vakavemminkin. Täällä sen sijaan väitettiin jo viime viikolla että taatusti keskustelevat, mutta sitä ei vain näytetä. Mutta Nikitan sanoista voi päätellä, että eivät ole ennen jutelleet vakavemmin, ja Tommy komppasi jotain että monesti hänellä menee pelleilyksi. Ja se "vakava" keskustelukin oli nyt kuitenkin jotain lähinnä "Mä haluan repiä sulta vaatteet pois päältä."
Tommy sano muistaakseni maanantain jaksossa, että "nyt kun on juteltu vähän vakavamminkin". Käsitin, että nyt he jutteli vakavammin heidän suhteesta. Ja, että Nikitalla keskustelut menee helposti pelleilyksi, mistä Tommy jo eilen sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Eikiusaamiselle kirjoitti:
Kilpailija nimeltä Sofia on ollut koulukiusaaja. Hän kiusasi mun kaveria koko yläasteen ajan ja sai siihen hirveään touhuun mukaan kolmea ihmistä lukuun ottamatta koko meidän luokan ja useita rinnakkaisluokkalaisia.
Tyttö joutui hakemaa toiseen kaupunkiin kauppikseen ja ei pystynyt siellä kauaa olemaan kunnes saikin jo masennusdiagnoosin.
Mun mielestä karman pitäisi kostaa ja Sofian ei kuuluisi löytää rakkautta koska on pilannut kuitenkin ihanan tytön elämän.Toivoisin teiltä kaikilta apua jotka olette kiusaamista vastaan, että äänestäisitte love island apissa Sofian ulos kun sellainen äänestys tulee.
Eikös nää hömppäohjelmat ole kiusaajien kokoontumisajot. Harvemmin niihin lähtee kukaan "normaali". Onkohan mukana ketään muita kiusaajia?
Voi olla että Sofia on ollut kiusaaja, mutta en todellakaan USKO sellaista pelkän anonyymin kommentin pohjalta, tai anna sen vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen, ellen sitten itse näe Sofian käyttäytyvän villassa tavalla josta en pidä. Joten tuollaiset "boikotoikaa Sofiaa" ilman todisteita-kommentit ovat lapsellisia ja vähän typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Inka on kuin noita-akka, apua mikä nenä
Olipa taas törkeä kommentti. Varmaan oot ylpee itestäs.
Tän illan jakson kuvauksen perusteella parit menevät sekaisin, mut se kyllä varmaan tarkottaa sitä et muutama pari vaihtuu.
Vaikka ois kyllä mahtava jos parit menis ihan kokonaan uusiksi :D
Oliko nyt Joel ja Vanessa pari? En ikinä muista noita...
Vierailija kirjoitti:
Tän illan jakson kuvauksen perusteella parit menevät sekaisin, mut se kyllä varmaan tarkottaa sitä et muutama pari vaihtuu.
Vaikka ois kyllä mahtava jos parit menis ihan kokonaan uusiksi :D
Oliko nyt Joel ja Vanessa pari? En ikinä muista noita...
Tän hetken parit on
Nikita ja Tommy
Sofia ja Eetu
Nea ja Oliver
Vanessa ja Joel
Jenni ja Reeta
ja sinkut Inka ja Petteri
Uskon, että Jenni valitsee Petterin, Vanessa Reetun ja Inka Joelin. Vaihtoehtona vois olla se, että Inka yllättää ja valitsee Tommyn.
Argh, viikko menee taas hukkaan kun Jenni valitsee Petterin. Never gonna happen, kiusaantumista luvassa kun Petteri haikailee Inkaa ja Neaa.
Jenni on ihan kiva tyyppi, mutta aivan väärässä paikassa.
Katoin vasta nyt eilisen osan niin en ala kahlaa kaikkia keskusteluja mutta Vanessa on kyllä niin feikki,uus kun tuli taloon niin olis ollut mielummin halaamatta jos oli noin vastenmielistä ja sit toi "mä oon niin onnellinen sun puolesta"onnellinen ettei vaan tarvii tuon uuden kanssa alkaa mitään,on tuolla vaan aikaa viettämässä tai sit sille on käsikirjoitettu tuo rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä nähdä keneen tuo Petteri mieltyy. Inka on minun mielestä hieman koppava ja oman arvonsa tunteva. Tietää olevansa kaunis, ja nappaavansa kenet vaan. Ei sovi yhtään Peterille.
Jenni on taas aito, positiivinen ja oma itsensä, sopisi hyvin Peterille.
Jäin myös miettimään, miksi Petteri on kiinnostunut Neasta. Oliver teki kyllä selväksi, et Nea on hänen varattu.
Inka, kuten moni itseään kauniina pitävä nainen, nojaa liikaa siihen ajatukseen, että menisi yrittämättäkin muiden naisten yli ja ohitse. Vahvasti prinsessasyndrooma-ainesta. Jalat onkin jo niin tukevasti irti maasta ettei näitä saisi enää takaisin maanpinnalle, vaikka valettaisi betonimöhkäleet nilkkoihin!
Jennihän melkein jo luovutti paikkansa Petterin suhteen, kun kuuli myös Inkan olevan kiinnostunut, mutta sai kuitenkin kaivettua itsestään esiin taistelijattaren. Näytti siiltä, että muun tyttöporukan innostunut tuki vaikutti tähän oleellisesti ja motivoi entisestään. Pidän peukkuja, että näistä syntyisi se uusi pari :)
Oliverista, ja muistakin miehistä, huomasi nyt ensimmäistä kertaa, että olivat varpaillaan ja katselivat Petteriäkin kuin tämä olisi uhka heidän reviirillään. Esimerkiksi Joelin tulo aiemmin ei aiheuttanut vastaavaa jännitettä. Mielestäni tämä olikin juuri sitä kaivattua muutosta, mitä villaan tarvittiin!
Ei millään pahalla, mutta Inkan jalat ON aikamoiset möhkäleet verrattuna toisten tyttöjen siroihin sääriin..
Vierailija kirjoitti:
Inkan ig?
Tästä löytyy kaikki...odottakaa kestää hetki kun kaikki aukee.
https://content.betsson.com/fi/viihde/love-island-suomi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin kannattais laittaa ees ripsaria ni näyttäis ees vähän naisekkaammalta.
Te ette sitten varmaan ole ainuttakaan butch-lepakkoa nähnyt, jos pidätte Jenniä epänaisellisena, ei hän ainakaan minusta mitenkään miehekäs ole.
Ei ole kasvoiltaan ollenkaan miehinen, vaan omaa luonnolliset ja hailakat piirteet. Keho sen sijaan on epäsopusuhtainen, koska yläkroppa on huomattavan voimakas. Lisäksi tiukempi ja vähärasvaisempi kuin muut naiset, jolloin muiden pehmeys näyttää naisellisemmalta.
Minusta yläkroppa ei ole sen voimakkaampi kuin muukaan keho, nimittäin Jennillä on huomattavat reisilihakset. Mä tykkään tosi paljon tuollaisesta kehosta, nimittäin tuosta näkee että "hieman" enemmän on töitä tehnyt. Miten muka miehet ei tykkäisi, kun lähes jokainen mainitsee haluavansa urheilullisen naisen :D Sitä Jenni ainakin on!
AVlla päivitellään aivan jatkuvasti naisten kyykkypainotteisia saliohjelmia kun siitä tulee kauhea "epätasapaino" ja myöskään Avn mukaan ei voi nainen mitenkään kuntosalilla saada liikaa lihasta yläkroppaan.
Nyt sitten kun on salitreenaaja, jolla on lihasta yläkropassa, mutta ei niinkään kyykkypakaroita ja - reisiä, niin on heti miesmäinen ja valtava :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä nähdä keneen tuo Petteri mieltyy. Inka on minun mielestä hieman koppava ja oman arvonsa tunteva. Tietää olevansa kaunis, ja nappaavansa kenet vaan. Ei sovi yhtään Peterille.
Jenni on taas aito, positiivinen ja oma itsensä, sopisi hyvin Peterille.
Jäin myös miettimään, miksi Petteri on kiinnostunut Neasta. Oliver teki kyllä selväksi, et Nea on hänen varattu.
Inka, kuten moni itseään kauniina pitävä nainen, nojaa liikaa siihen ajatukseen, että menisi yrittämättäkin muiden naisten yli ja ohitse. Vahvasti prinsessasyndrooma-ainesta. Jalat onkin jo niin tukevasti irti maasta ettei näitä saisi enää takaisin maanpinnalle, vaikka valettaisi betonimöhkäleet nilkkoihin!
Jennihän melkein jo luovutti paikkansa Petterin suhteen, kun kuuli myös Inkan olevan kiinnostunut, mutta sai kuitenkin kaivettua itsestään esiin taistelijattaren. Näytti siiltä, että muun tyttöporukan innostunut tuki vaikutti tähän oleellisesti ja motivoi entisestään. Pidän peukkuja, että näistä syntyisi se uusi pari :)
Oliverista, ja muistakin miehistä, huomasi nyt ensimmäistä kertaa, että olivat varpaillaan ja katselivat Petteriäkin kuin tämä olisi uhka heidän reviirillään. Esimerkiksi Joelin tulo aiemmin ei aiheuttanut vastaavaa jännitettä. Mielestäni tämä olikin juuri sitä kaivattua muutosta, mitä villaan tarvittiin!
Ei millään pahalla, mutta Inkan jalat ON aikamoiset möhkäleet verrattuna toisten tyttöjen siroihin sääriin..
No mulle kyllä kelpaisi nuokin sääret..onpas taas kommentti ne jalathan tässä tärkeimmät🤣
Eetu taitaa kuitenkin olla ihanin💞💋💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin voisin jopa uskoa Tommysta tuon, että sillä olisi roikkunut joku sydäntensärkijä-diplomi sängyn yllä aikuisenakin... Ehh... 😅
Usko vaan, koska se on totta 🙈 toki nuoria oltiin mutta itse jo sillon pidin sitä vain nolona.
Jaa. No, sinä olet nolo nykyisin eli teillähän voisi vaikka ollakin jotain yhteistä.
Juuri tälläisiä nämä Tommyn ihailijakerhon jäsenet ovat 🤣 lapsellisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä tunnutaankin parjaavan Nikitaa ja Tommya parina, niin tämän päivänen jaksokin todisti ainakin sen että ovat jutelleet asioista ja ovat samalla sivulla tossa hommassa. Ja yhdessäolo on rentoa ja mukavaa vaikka välillä tunteet kuumeneekin.
Nikitahan sano jotain että hyvä että saatiin nyt juteltua vähän vakavemminkin. Täällä sen sijaan väitettiin jo viime viikolla että taatusti keskustelevat, mutta sitä ei vain näytetä. Mutta Nikitan sanoista voi päätellä, että eivät ole ennen jutelleet vakavemmin, ja Tommy komppasi jotain että monesti hänellä menee pelleilyksi. Ja se "vakava" keskustelukin oli nyt kuitenkin jotain lähinnä "Mä haluan repiä sulta vaatteet pois päältä."
Juurikin näin ja tässä syy miksi eivät ole saaneet ruutuaikaa ohjelmassa. Tommy on huomionkipeä, mitkään suhteet ei onnistu jos ei pääse tuosta eroon.
Itse käsitin asian niin että Tommy ja Nikita ovat aikaisemmin puhuneet vakavasti esim. perheistään yms. Näitä keskusteluja ei voi näyttää koska niihin liittyy muita ihmisiä. Eilen puhuivat vakavasti suhteestaan ja että ovat samalla sivulla toistensa kanssa. Se, että haluaa repiä toiselta vaatteet pois päältä kuuluu asiaan. Tai ainakin itselle se*si ja intohimo on tärkeä osa suhdetta, mutta ei tärkein.
Nyt ihan itusti viinaa tonne ja kunnon kreisibailut + pari uutta sinkkua kehiin ni jo alkaa tapahtua! Ei ohjelman joka päivä tartte mitään känniörvellystä olla mut välillä pitää vähän repästä eikä koko ajan vaan treenata ja tuijotella lihaksia peilistä!
Miksiköhän mun kommenttia ei eilen julkastu? Yritin uudestaankin laittaa mut eipä oo julkastu. Ei siinä ees ollu mitää negaa tai kenenkää ivaamista 😮 yhtä jakson hassua kohtausta kommentoin. Sen sijaan samaan aikaan jonku off topic turhanpäiväsiä kakkajuttuja tuli keskusteluun, wtf. 🤷🏻♀️ Kuka näitä sensuroi??
Mikä ton inkan instagram on?