Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
2481/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin kaks kertaa ..sori.

Nikita hei tukka auki, kampaus/meikki ja korkkarit samoin muutkin naiset, ehkäpä noita pökkelöitäkin jo alkais vähän kiinnostella samoin miehenpuolet voisivat esitellä itseään puvuissa, kammattuina ja kravateissa, prässihousuissa, kiiltävissä kengissä ja jättäkää jo ne lippikset pikkukilleille.

Vierailija
2482/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin, että Eetulla on tosi kaunis hymy. Tahtoo jäädä sinne parran ja hiusten alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään mahiksia Inkaan kun oon introvertti ujo.

Vierailija
2484/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä tunnutaankin parjaavan Nikitaa ja Tommya parina, niin tämän päivänen jaksokin todisti ainakin sen että ovat jutelleet asioista ja ovat samalla sivulla tossa hommassa. Ja yhdessäolo on rentoa ja mukavaa vaikka välillä tunteet kuumeneekin.

Nikitahan sano jotain että hyvä että saatiin nyt juteltua vähän vakavemminkin. Täällä sen sijaan väitettiin jo viime viikolla että taatusti keskustelevat, mutta sitä ei vain näytetä. Mutta Nikitan sanoista voi päätellä, että eivät ole ennen jutelleet vakavemmin, ja Tommy komppasi jotain että monesti hänellä menee pelleilyksi. Ja se "vakava" keskustelukin oli nyt kuitenkin jotain lähinnä "Mä haluan repiä sulta vaatteet pois päältä."

Miten ihmeessä sua voikaan noin paljon närästää yhden ainoan parin tekemiset, kun joka s*mperin jaksosta sun pitää keksiä jotain negatiivista? Jos ne ei juttele, niin ei ole hyvä (ja tommy on ihan p*rseestä) ja kun ne juttelee, niin ei ole hyvä (ja tommy on ihan p*rseestä). Jos ne on kaksin. niin ei ole hyvä (ja tommy on ihan p*rseestä) ja kun ovat isommassa porukassa, niin ei ole hyvä (ja tommy on ihan p*rseestä). 

Se on ikäänkuin tullut jo kaikille selväksi, että niin tai näin, niin hyvä se ei ole (ja tommy on p*rseestä). Sinuna keksisin jo muuta katsottavaa,

Vierailija
2485/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännä nähdä keneen tuo Petteri mieltyy. Inka on minun mielestä hieman koppava ja oman arvonsa tunteva. Tietää olevansa kaunis, ja nappaavansa kenet vaan. Ei sovi yhtään Peterille.

Jenni on taas aito, positiivinen ja oma itsensä, sopisi hyvin Peterille.

Jäin myös miettimään, miksi Petteri on kiinnostunut Neasta. Oliver teki kyllä selväksi, et Nea on hänen varattu.

Vierailija
2486/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailija nimeltä Sofia on ollut koulukiusaaja. Hän kiusasi mun kaveria koko yläasteen ajan ja sai siihen hirveään touhuun mukaan kolmea ihmistä lukuun ottamatta koko meidän luokan ja useita rinnakkaisluokkalaisia.

Tyttö joutui hakemaa toiseen kaupunkiin kauppikseen ja ei pystynyt siellä kauaa olemaan kunnes saikin jo masennusdiagnoosin.

Mun mielestä karman pitäisi kostaa ja Sofian ei kuuluisi löytää rakkautta koska on pilannut kuitenkin ihanan tytön elämän.

Toivoisin teiltä kaikilta apua jotka olette kiusaamista vastaan, että äänestäisitte love island apissa Sofian ulos kun sellainen äänestys tulee.

Vierailija
2487/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten kaikki mimmit oli niin innoissaan tästä uudesta miehestä.

Oliko se vaan se juttu et uusi mies tulee, ja se että se on vanhempi.

Vai tekikö oikeesti tää Petteri noin ison vaikutuksen?

Vierailija
2488/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jännä nähdä keneen tuo Petteri mieltyy. Inka on minun mielestä hieman koppava ja oman arvonsa tunteva. Tietää olevansa kaunis, ja nappaavansa kenet vaan. Ei sovi yhtään Peterille.

Jenni on taas aito, positiivinen ja oma itsensä, sopisi hyvin Peterille.

Jäin myös miettimään, miksi Petteri on kiinnostunut Neasta. Oliver teki kyllä selväksi, et Nea on hänen varattu.

Inka, kuten moni itseään kauniina pitävä nainen, nojaa liikaa siihen ajatukseen, että menisi yrittämättäkin muiden naisten yli ja ohitse. Vahvasti prinsessasyndrooma-ainesta. Jalat onkin jo niin tukevasti irti maasta ettei näitä saisi enää takaisin maanpinnalle, vaikka valettaisi betonimöhkäleet nilkkoihin!

Jennihän melkein jo luovutti paikkansa Petterin suhteen, kun kuuli myös Inkan olevan kiinnostunut, mutta sai kuitenkin kaivettua itsestään esiin taistelijattaren. Näytti siltä, että muun tyttöporukan innostunut tuki vaikutti tähän oleellisesti ja motivoi entisestään. Pidän peukkuja, että näistä syntyisi se uusi pari :)

Oliverista, ja muistakin miehistä, huomasi nyt ensimmäistä kertaa, että olivat varpaillaan ja katselivat Petteriäkin kuin tämä olisi uhka heidän reviirillään. Esimerkiksi Joelin tulo aiemmin ei aiheuttanut vastaavaa jännitettä. Mielestäni tämä olikin juuri sitä kaivattua muutosta, mitä villaan tarvittiin!

Vierailija
2489/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hddgjlnvv kirjoitti:

Petteri magikpoks tunnistaako kukaa

Ei tunnistanut, sä olit ainoa joka tunnisti. Hyvä sinä! 

Vierailija
2490/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä tunnutaankin parjaavan Nikitaa ja Tommya parina, niin tämän päivänen jaksokin todisti ainakin sen että ovat jutelleet asioista ja ovat samalla sivulla tossa hommassa. Ja yhdessäolo on rentoa ja mukavaa vaikka välillä tunteet kuumeneekin.

Nikitahan sano jotain että hyvä että saatiin nyt juteltua vähän vakavemminkin. Täällä sen sijaan väitettiin jo viime viikolla että taatusti keskustelevat, mutta sitä ei vain näytetä. Mutta Nikitan sanoista voi päätellä, että eivät ole ennen jutelleet vakavemmin, ja Tommy komppasi jotain että monesti hänellä menee pelleilyksi. Ja se "vakava" keskustelukin oli nyt kuitenkin jotain lähinnä "Mä haluan repiä sulta vaatteet pois päältä."

Hienosti otat yhden lauseen ja tiivistät koko keskustelun siihen. Tää Nikita&Tommy-inho on jotenkin huvittavaa jo. 

Vierailija
2491/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite näen Jennil nyt chäänssejä ett Petteri valitsis sen. Inka kuitenkin jo Joelin pari. Reetu kokeilee (mun villan favoriten) <3 Vanessan saada. Oliko se niin ett tytöt saavat valita ekana?Heti Petterin jälkeen..Nyt saatiin hiukan eloa taloon.

Eihän Inka ja Joel ole pari. Inkalla ei oo paria, niinhän se Petterikin sanoi ja käyttää ilmeisesti tätä yhtenä valintaperusteenaan, missä ei taas oo mitään järkeä. 

Vierailija
2492/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt ihan hirveesti tästä sarjasta, viime vuonna suomalaisesta versiosta ja noista englannin kielisistäkin.

Tänä vuonna ei vaan nappaa, ihan hirveän värittömiä ja persoonattomia ihmisiä.

Vierailija
2493/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin kannattais laittaa ees ripsaria ni näyttäis ees vähän naisekkaammalta.

Te ette sitten varmaan ole ainuttakaan butch-lepakkoa nähnyt, jos pidätte Jenniä epänaisellisena, ei hän ainakaan minusta mitenkään miehekäs ole.

Vierailija
2494/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ette sitten varmaan ole ainuttakaan butch-lepakkoa nähnyt, jos pidätte Jenniä epänaisellisena, ei hän ainakaan minusta mitenkään miehekäs ole.

Ei ole kasvoiltaan ollenkaan miehinen, vaan omaa luonnolliset ja hailakat piirteet. Keho sen sijaan on epäsopusuhtainen, koska yläkroppa on huomattavan voimakas. Lisäksi tiukempi ja vähärasvaisempi kuin muut naiset, jolloin muiden pehmeys näyttää naisellisemmalta.

Vierailija
2495/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti otat yhden lauseen ja tiivistät koko keskustelun siihen. Tää Nikita&Tommy-inho on jotenkin huvittavaa jo. 

Tuohon lauseeseen ja siihen keskusteluun tiivistyy se kuinka itse tulkitsen heidän suhteen. Suuri fyysinen vetovoima ja hassuttelu, mutta ei sen enempää. Kuhertelua ilman keskustelua. (Onneksi muuten enää ei ole näytetty sitä pelkkää lääppimistä.)

Vierailija
2496/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kasvoiltaan ollenkaan miehinen, vaan omaa luonnolliset ja hailakat piirteet. Keho sen sijaan on epäsopusuhtainen, koska yläkroppa on huomattavan voimakas. Lisäksi tiukempi ja vähärasvaisempi kuin muut naiset, jolloin muiden pehmeys näyttää naisellisemmalta.

Minusta yläkroppa ei ole sen voimakkaampi kuin muukaan keho, nimittäin Jennillä on huomattavat reisilihakset. Mä tykkään tosi paljon tuollaisesta kehosta, nimittäin tuosta näkee että "hieman" enemmän on töitä tehnyt. Miten muka miehet ei tykkäisi, kun lähes jokainen mainitsee haluavansa urheilullisen naisen :D Sitä Jenni ainakin on!

Vierailija
2497/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikiusaamiselle kirjoitti:

Kilpailija nimeltä Sofia on ollut koulukiusaaja. Hän kiusasi mun kaveria koko yläasteen ajan ja sai siihen hirveään touhuun mukaan kolmea ihmistä lukuun ottamatta koko meidän luokan ja useita rinnakkaisluokkalaisia.

Tyttö joutui hakemaa toiseen kaupunkiin kauppikseen ja ei pystynyt siellä kauaa olemaan kunnes saikin jo masennusdiagnoosin.

Mun mielestä karman pitäisi kostaa ja Sofian ei kuuluisi löytää rakkautta koska on pilannut kuitenkin ihanan tytön elämän.

Toivoisin teiltä kaikilta apua jotka olette kiusaamista vastaan, että äänestäisitte love island apissa Sofian ulos kun sellainen äänestys tulee.

Eikös nää hömppäohjelmat ole kiusaajien kokoontumisajot. Harvemmin niihin lähtee kukaan "normaali". Onkohan mukana ketään muita kiusaajia?

Vierailija
2498/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli outoa kuulla korealaista musiikkia tässä ohjelmassa. Piti googlettaa, että kuuliko oikein.

Vierailija
2499/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Villalle saatiin mies eikä keskenkasvuista poikaa. Naiset haluavat kunnon miehen. Petteri on varmasti kunnon mies ja sellainen hyvä mies.

Vierailija
2500/11060 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikiusaamiselle kirjoitti:

Eikös nää hömppäohjelmat ole kiusaajien kokoontumisajot. Harvemmin niihin lähtee kukaan "normaali". Onkohan mukana ketään muita kiusaajia?

Olet pahin nettikiusaaja, jonka olen tällä sivustolla nähnyt vakioarvostelijana ja haukkujana. Karma kouraiskoon karhun kämmenellä ja lujaa.

Ketju on lukittu.